ZAKUP, N.Y. , luty. 6, 2020 / PRNewswire / – PepsiCo ogłosiło dziś dziesięć nowych marek żywności i napojów, które dołączą do drugiego corocznego programu dotyczącego szklarni w Ameryce Północnej. Każdy z uczestniczących startupów otrzyma 20 000 $ w formie dotacji i weźmie udział w sześciomiesięcznym programie biznesowym mającym na celu przyspieszenie ich rozwoju poprzez spersonalizowane mentoring.

Program cieplarniany PepsiCo North America 2020 ma na celu wspieranie wschodzących przedsiębiorców i marek w branży spożywczej i napojów. Mentorzy PepsiCo z marek takich jak KeVita, Stacy’s i IMAG! NE zajmą się marketingiem, dystrybucją, produkcją, łańcuchem dostaw, pakowaniem, reklamacjami, pozyskiwaniem funduszy i ogólnymi wyzwaniami związanymi z rozwojem firmy.

„Program szklarniowy PepsiCo ma na celu przyspieszenie wzrostu dla przedsiębiorców, którzy budują marki ukierunkowane na cel, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci jedzą i piją”, powiedział Daniel Grubbs , dyrektor zarządzający PepsiCo Ventures Group . „Udzielamy dotacji i mentoringu tym firmom, a także czerpiemy wielką wartość z bliskiej współpracy z przedsiębiorcami, którzy przodują w trendach branżowych”.

10 startupów wybranych do programu szklarni PepsiCo North America 2020 to *:

     

  • Beauty Gourmet ( Boulder, CO ) – Założona przez kobiety firma, która umieszcza składniki odżywcze „beauty” w produktach spożywczych i napojach, które bezproblemowo wpasowują się w codzienne życie kobiety, dzięki czemu może ona stworzyć bezproblemowy fundament odnowy biologicznej, nie robiąc nic więcej zwykle zrobić
  •  

  • LOVE CORN ( Ho Ho Kus , NJ) – Stworzył pierwszą pyszną markę Premium Crunchy Corn, która jest zdrową zamianą na chipsy, precle i krakersy. Jest wegański, roślinny, bezglutenowy i nie zweryfikowany w ramach projektu GMO
  •  

  • MudLrk Snacks ( LaPorte, IN ) – Chrupiące, chrupiące, pełne przekąsek produkty rzemieślnicze na bazie roślin w trzech smakach chipsów grzybowych shiitake (Ranch, Kansas City BBQ, Sriracha) i chipsów z owoców dżemów. Wszystkie produkty są pakowane w zastrzeżone, innowacyjne opakowania wykonane z materiałów kompostowalnych
  •  

  • NUMILK ( Nowy Jork, NY ) – Oferuje maszyny i składniki do sklepów spożywczych, które pozwalają klientom tworzyć własne świeże, roślinne mleko w butelkach wielokrotnego użytku
  •  

  • Nuttee Bean Co. ( Miami, Floryda ) – Sprawia, że ​​całe pieczone przekąski z fasoli fava mają trzy śmiałe smaki: wasabi i imbir, chili i limonkę oraz sól i ocet. Są bezglutenowe, alergiczne, wegańskie i certyfikowane bez GMO
  •  

  • Shindig, LLC ( Milwaukee, WI ) – Stworzono sok, który łączy naturalne składniki owoców i warzyw w ożywcze, pożywne przepisy, które świetnie smakują
  •  

  • Syreny przekąski ( San Francisco, Kalifornia ) – Stworzono linię pysznych przekąsek wielkości kęsa, które zawierają funkcjonalne składniki pożywienia. Założona przez kobiety marka, Siren Snacks sprzedaje obecnie linię ukąszeń białkowych na bazie roślin, ukąszeń do odpoczynku i relaksu oraz ukąszeń z wykorzystaniem energii organicznej
  •  

  • SPUDSY ( Costa Mesa, CA ) – Robi pierwsze na świecie ciasto francuskie ze słodkich ziemniaków i występuje w trzech smakach, w tym wegański serowy cheddar, Bangin ‘Bar-BQ i cynamonowy churro. Posiadają certyfikaty niemodyfikowane genetycznie, wegańskie i bezglutenowe oraz składniki źródłowe w sposób zmniejszający marnotrawienie żywności.
  •  

  • SUPERFRAU ( Cambridge, MA ) – Stworzono eliksir elektrolitowy wykonany z prawdziwych składników. Wychwytuje świeżą płynną serwatkę u źródła i nasyca ją unikalnymi ekstraktami smakowymi, takimi jak limonka ogórka, cytryna z czarnego bzu i mango brzoskwiniowe, w celu przekształcenia jej w orzeźwiające, gaszące pragnienie napoje sportowe, które również mają na celu zbudowanie bardziej zrównoważonego systemu żywności.
  •  

  • Synapse (Atlanta, GA) – Oferuje roślinną alternatywę dla napojów energetycznych. Bez kofeiny lub sztucznych składników Synapse jest produkowany z roślin i wykorzystuje moc nootropów w musującym napoju funkcjonalnym

Finaliści zostali wybrani przez komitet liderów w PepsiCo w oparciu o ich cechy produktu i marki, sposób, w jaki włączają cel do swojej oferty oraz spełniają potrzeby obecnych i przyszłych konsumentów, społeczności i / lub naszej planety.

Pod koniec programu szklarni PepsiCo North America, jedna firma otrzyma dodatkowe 100 000 USD finansowania w oparciu o postęp firmy, poziom współpracy i partnerstwa z mentorami PepsiCo oraz efektywne wykorzystanie początkowych 20 000 USD dotacja. Ta firma będzie miała również możliwość kontynuowania współpracy z PepsiCo w celu dalszego rozwoju.

PepsiCo po raz pierwszy uruchomiło program szklarni w Europie w 2017 r. I rozszerzyło program na Amerykę Północną jesienią 2018 r., nagradzając Austin, Teksas z siedzibą w Hapi Drinks, bezcukrowej firmie produkującej napoje dla dzieci, której misją jest walka z otyłością wśród dzieci, zwycięska marka wiosną 2019 r. Łącznie 10 uczestniczących firm w klasie inauguracyjnej w Ameryce Północnej zwiększyło swoje średnie przychody o 200 procent dzięki sześciomiesięcznemu programowi.

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat tegorocznego programu szklarni PepsiCo w Ameryce Północnej lub rozważyć zastosowanie w przyszłości programu szklarni PepsiCo w Ameryce Północnej, odwiedź www.greenhouseaccelerator.com .

Materiały wizualne można pobrać, odwiedzając https://www.pepsico.com /news/media-resources/media-downloads.

Opisy każdego startupu oparte są na słowach odpowiednich firm. PepsiCo nie zweryfikowało poprawności deklaracji produktowych firm, nie popiera i nie ponosi odpowiedzialności za treść, działania lub zaniechania firm.

Informacje o PepsiCo
Z produktów PepsiCo konsumenci korzystają bardziej niż miliard razy dziennie w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. PepsiCo wygenerowało ponad 64 miliardy USD przychodu netto w 2018 r., Dzięki dodatkowemu portfelowi żywności i napojów, który obejmuje Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. Portfolio produktów PepsiCo obejmuje szeroką gamę przyjemnej żywności i napojów, w tym 22 marki, które generują ponad 1 miliard dolarów każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej. Przewodnikiem PepsiCo jest nasza wizja bycia światowym liderem w dziedzinie wygodnej żywności i napojów, wygrywając z celem. „Winning with Purpose” odzwierciedla naszą ambicję, aby wygrywać w sposób zrównoważony na rynku i osadzać cel we wszystkich aspektach działalności. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.pepsico.com .

Kontakt prasowy:
pepsicomediarelations@pepsico.com

ŹRÓDŁO PepsiCo

          

        

           

  

Czytaj więcej