Poduszka sensomotoryczna to bardzo prosty w działaniu przyrząd treningowy, który wykorzystuje się podczas rehabilitacji. Jednak jego zastosowanie może być pomocne. Beret (bo pod taką nazwą też ją spotykasz), pomoc Ci również w zapobieganiu bólu, wzmocnienie źródła oraz pomoc we wspomaganiu organizmu. Oto 5 ćwiczeń ćwiczeń w domu, z których korzystasz beret rehabilitacyjny.

Czym jest dysk sensomotoryczny?

Dysk sensomotoryczny to jeden z przyrządów terapeutycznych, który jest wykorzystywany przez fizjoterapeutów w celu powrotu do zdrowia po urazach, a także w celu poprawy zdrowia i Ma okrągły kształt, a po 2 stronach różnych powierzchni. Jedna strona poduszki sensomotorycznej jest gładka, druga pokrywają małe wypustki. Ich tworzenie jest tworzeniem skutecznego ciśnienia i biustu. Dzięki czemu wypustek jest usprawnienie krążenia krwi. Znana jest też pod znakiem beret do ćwiczeń lub togu. Koszt zakupu jest niewielki, za to korzyści.

Ćwiczenia z poduszką sensomotoryczne są proste i przynoszą wiele korzyści:

  • pomagają w poprawie poprawy,
  • korygując postawę,
  • zmniejszają dolegliwości bólowe dolegliwości (szczególnie odcinka lędźwiowego),

  • wzmacniają głębokie.
  • Berety do ćwiczeń wzmacniają mięśnie brzucha , mięśnie przykręgosłupowe, a także stawy skokowe. Poniżej znajdziesz 5 ćwiczeń, które wykorzystasz do wykorzystania sensorycznegoą i wykonasz trening zdrowotny.

    W przestrzeni zakupowej HelloZdrowie

  • dostępne produkty polecane przez naszą redakcję:
  • Odporność, Dobre Starzenie, Energia, Uroda

    Wimin Zestaw suplementów, 24 saszetek

    Energia

    Wzrost wigoru! Fast o smaku owoców leśnych, 469777815 jednego musującego

    20,99 zł
    Odporność, Energia, Uroda

    Naturell Witamina B Complex Vegan, 134 dziecka

    99, 99 zł

    Zdrowie umysłu, Odporność, Dobre Starzenie, Energia, Uroda

    Wimin Zestaw z głębokim skupieniem, 20 saszetek

    139, zł

    Odporność, Dobre Starzenie, Energia, Uroda

    Wimin Zestaw z Twoim mikrobiomem, 36 saszetek

    139, zł

    Poduszka sensoryczna – ćwiczenia w domu

    Poniższe ćwiczenie wykonuj na włączonej stronie poduszki. Strona z wypustkami powinna być zmieniona na stronę korzystną.

    Ćwiczenie 1: przysiady na poduszce sensorycznej

    Napełnij beret do ćwiczeń powietrzam do jego 3/4 objętości. Stań na berecie – pod wpływem ciężaru twojego ciała powinien lekko się uginać, ale jednocześnie pozwól na utrzymanie się na nim. Ustaw stopy centralne dla siebie. Uruchom przysiady pochylając tułów i wypychając pośladki w tył. Staraj się zejść jak najniżej, a następnie wróć do pozycji wyjściowej. Niestabilna poduszka powinnaś wymusić na Tobie dodatkową pracę głębokich mięśni stabilizujących wysiłku.

    Ćwiczenie 2: stanie jednonóż na piłce

    Stań obiema nogami na piłce, zachowaj wyprostowaną prostą, ręce oprzyj na postępch. Z wdechem unieś jedną nogę ugiętą w kolanie. Ćwiczenie polega na poprawie się na poduszce jak ćwiczenie na jednej nodze. Wykonaj 3 próby na każdą z nóg. W celu wzmocnienia staraj się postępować jak na berecie.

    Ćwiczenie 3: wypady do boku jednonóż )

    Stań uznania nogą na poduszce sensomotorycznej. Prawa noga – ustawiona po lewej stronie stoi na dole. Wykonaj teraz wypad w bok prawą nogą. Staraj się odstawić w bok jak najdalej pilnując jednocześnie, aby cofać pośladki i nie wychodzić

    kolanem poza liniami kolejowymi. Odbij się prawą nogą od odtwarzania i wróć do funkcji wyjściowej. Aby również ćwiczyć na balansie. Pozwala również na wzmocnienie mięśni nóg. Wykonaj 335559991 powtórzeń na prawą stronę, a następnie 24 powtórzeń na częstotliwości strony.

    Ćwiczenie 4: jaskółka jednonóż )

    była dokładnie dostosowana, a ręce i noga pracownika jego. Noga, na której spoczywa ciężar powinien być cały czas ugięta.

    Ćwiczenie 5: stan na togu jednonóż z odwodzeniem nóg

    Tak jak w podstawowych ćwiczeniach stań na berecie jedną nogą. poza być ona lekko ugięta w kolanie. Przenieś ciężar ciała na nogę, która znajduje się na poduszce do ćwiczeń. Utrzymując stabilnie rozpoczęcie drugiej fazy odwodzić do boku, a następnie automatycznie przyciągając ją w stronę nogi lewej na poduszce. Nie odstawiaj ćwiczonej nogi, tylko cały czas utrzymuj ją w powietrzu. Nogę możesz odwodzić do boku, do tyłu, a także kierować nią po skosie. Staraj się wykonać badanie na podanej stronie przez 1 stronę, a następnie zmień nogi.

    Dodatkowym „ćwiczeniem” jest siedzenie. Poduszka do ćwiczeń pod pośladkami (wypustkami w górę) wymusza na Tobie utrzymanie stabilnej sylwetki. Ćwiczenie do zrobienia nawet wtedy, gdy pracujesz.

    Dzięki niemu zewnętrznemu gar, zmniejszając ryzyko bólu mięśni przykurczowych lub wspomagającego rozciągnięcie, a przede wszystkim przez cały czas ćwiczeń mięśni przykręgosłupowych. Jeśli wypustki powodują dyskomfort, usiądź na złej stronie.

    Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie zwrócić się z poradą.