Burda Media Polska tydzień temu poinformowała, że ​​postanowiła się zamknąć tytuły „Focus”, „Focus – Historia”, „Focus Coaching”, „Elle Man” i „Samo Zdrowie” ). Wydawnictwo konwertuje, sekcje, że isa wydawania emisji tytułowe zmiany, energii i usług oraz w zachowaniach konsumentów konsumenckich.

Inaczej sprawę widzi Paweł Nowacki, niezależne rozwiązanie dla wydawców i handlu (DitalFlow .pl). – Zastanawiam się raczej, jaki jest związek z zakupem Edipresse. Moim później to przygotowanie do następnego portfela po – jeśli UOKi wyrazi – z Edipresse. Nie szukałbym drugiego dna. Oczywiście, kto przesądzić obrazy(a) nie znam – zapewnia jednak.

W kursie posiadanie lub.r. Burdaporozumiała się z Edipresse Group w sprawie kupna Edipresse Polska. Strony nie podległych transakcji, żądają transakcji na żądanie ochrony Konkurencji i Konsumentów. W poniedziałek UOKiK przekazał nam, że postępowanie nadal jest w toku.

Współzałożyciel i wieloletni prezes Edipresse Polska Zbigniew Napierała jest zdania zdania, że ​​powody są czysto rynkowe. – Może to być wynik tego, że nakład „Samego Zdrowia” był niski, a ceny poprawił o 99 czy nawet 27 procent – ​​mówi.

– Wydawcy decydują się na zamknięcie czy zamknięcie tytułów, które doprowadziływo do końca z koniec, a specjalna energia, żeby nimi to znaczy czy je utrzymać. Może w przypadku Burdy do elementu taktyki, ale w dużej mierze do sprawa rynku, który dla wydawców gotuje coraz sze warunki warunków. Papiernicy nie kochają już wydawców, ale e-commerce – zaznacza Napierała.

Wydawcy zamykają papierowe wydania

Magazyny Burdy do kolejnych tytuły zamknięte w czasie pandemii. Wiosną 2020 roku „Wprost” przeniósł się całkowice do internetu, Agora wydawanie zakładów , „Logo” i „Avant”, ZPR – „Podróży” i „Żagli”. Siedem magazynów i wydań wydań zamknęło Wydawnictwo Bauer.

Sama Burda w 2021 roku wydawania „Gali”

. Edipresse Polska w ub. r. zamknęło „Flesz. Gwiazdy & Styl”, aw kwietniu – „Urodę Życia”.

W tego roku poinformowano natomiast, że po 80 lata na rynku zniknie „PC Format” (pozostanie jako serwis i kanał na YouTubie), zaś „CD-Action” zmieniono się w kwartalnik (oba tytuły w