Spośród wielu mitów dotyczących tego, kiedy w ciągu dnia proszę się spodziewać po owocach. Według niektórych rano, najlepiej na pusty żołądek. Inni kolei z trasy, że najlepiej między posiłkami, ale nie przed snem. Czy jest najlepsza pora na produkt owoców? Kto nie powinien jeść owoców na czczo, a kto wieczorem? Odpowiadamy.

Owoce, obok warzyw, są dostarczane wraz zbilansowanej diety, czyli takie, które dostarczają organizmowi energii i źródła, we wszystkie dołączone są składniki, w tym odpowiednią ilość i dodatek stosunku, a także uwzględniają wpływ jak liczba składników i ich rozmieszczenie w ciągu dnia, wiek , płeć oraz aktywność osoby.

Owoce są naturalne dla zdrowia witaminy (m.in. witamina z grupy B, witamina C czy prowitaminy A), składniki mineralne (np. potasu), polifenoli (związków skutecznych w prewencji chorób układu krążenia) czy błonnika (grupy zastosowań pełniących skutki w związku z wprowadzeniem). Jak prowadzić Światową Organizację Zdrowia, Spożywaj warzywa i owoce na dzień spożywany 400 g, przy małej porcji być jedną podziałką na pięć porcji (choć porcja to ok. 80-100 g), a jedna z porcji może rzeczywiście szklanka soku. 3/4 z rekomendowanej porcji właściwych warzyw, a 1/4 owoców. Spożycie owoców może być mniejsze, w rzeczywistości, w porównaniu z warzywami, dzięki jednej większej ilości cukrów prostych.

Nie tak dawno w czasopiśmie “Circulation” zebrano i zsumowano informacje z dziesiątek badań z całego świata na temat wpływu diety z na zdrowie. Wyniki dotyczyły ok. Dwóch milionów osób, które obserwujemy przez okres do 30 lat. Badacze potwierdzili, że spożywanie warzyw i owoców przynosi korzyści korzyści zdrowotne.

W związku z osobami, które mają cechy, że zjadają tylko dwie części owoców lub warzyw dziennie, osoby, które zjadają pięć porcji tych produktów dnia, cechy:

  • o 13 proc. mniejsze ryzyko zgonu z powodu,
  • o 12 proc. mniejsze ryzyko zgonu z powodu chorób serca lub udaru mózgu,
  • o 10 proc. mniejsze ryzyko zgonu z powodu raka,
  • o 35 proc. mniejsze ryzyko zgonu z powodu choroby układu oddechowego, jak przewlekła obturacyjna choroba płuc.

Co ciekawe, nie zaobserwowano, by więcej niż pięć porcji owoców lub warzyw przynosiło dodatkowe korzyści.

Oprócz tego, że jedzenie owoców na pusty żołądek zapewnia organizmowi więcej korzyści i pozwala na poprawę skuteczności. To jednak jeden z najczęściej powtarzających się mitów. Spożywanie owoców wraz z posiłkiem miałoby spowalniać trawienie, efekty, że jedzenie długo zalega w żołądku i fermentuje. Taka praktyka może być przyczyną dyskomfortu, dyskomfortu i innych nieprzyjemnych objawów.

Błonnik, który zawiera owoce, co prawda spowalnia pasaż jelitowy, ale nie powoduje, że jedzenie zalega w żołądku w nieskończoność. Spożywanie owoców podczas posiłku może spowolnić wydalanie pokarmu, ale tylko w wyniku tego i, jak się zauważa, ma to pewną zaletę, bo pozwala dłużej cierpieć na sytym.

Co ciekawe, to owoce na czczo nie jest wskazane dla osób cierpiących na skutek i uszkodzenia układu.

Jeśli nie na czczo, to po prostu rano? Naukowych dowodów na poparcie twierdzenia, że ​​ranking to najlepsza pora na jedzenie owoców, nie ma.

Uważać również, że należy jeść owoce na pusty żołądek, aby “wybrać” z nich wszystkie ich ekstrakty wartości. Jeśli owoce spożywane są bezpośrednio przed posiłkiem lub po posiłku, to według ich składnika w jaki sposób utracone. Tymczasem nasz organizm funkcjonuje w taki sposób, że wydajnie dostarcza wiele środków wspomagających w celu wydobycia wszystkich składników odżywczych z pożywienia. Zobaczysz, że owoce odżywcze będą takie same, od tego, czy będą spożywane na czczo czy też po posiłku.

Wieczorem często nachodzi nas ochota na przekąszenie czegoś dobrego. Czy wybór owoców przed pójściem spać to dobry pomysł? Tu należy powiedzieć, że ostatni posiłek powinien zostać zjedzony później niż 2-3 godziny przed położeniem się spać. Co jeszcze jest istotą?

“Warto również zauważyć, że wieczorem, gdy aktywność fizyczna i umysłowa są mniejsze, duża ilość cukrów prosta dostarczona np. z większego udziału owoców właściwych jest mniejsza. Po pierwsze należy uwzględnić kontrolę wielkości porcji, a po drugie, można dodać np. do jogurtu naturalnego lub kefiru, ponieważ uwzględnienie białka i obniżenie niskiego spożycia glikemicznego posiłku i spowolnienie tempa wchłaniania cukrów” – wskazano Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej.

Jak zwrócić uwagę uwagi, Na porcję owoców wieczorem mogą korzystać ze zdrowej i aktywnej diety.

Dla osób zdrowych i skutecznych w leczeniu owoców, według dietetyków, nie ma znaczenia, ale owoce, które powinny być dodane do posiłku niż posiłkiem samym w sobie. najlepiej dorzucić je do posiłku lub wychować je w środku między posiłkami.

Na czczo owoce nie warte jedzenia osoby z zaburzeniami gospodarki cukrowej (ze względu na podwyższenie poziomu glukozy we krwi), a osoby cierpiące na uszkodzenia układu.

Wieczorem z kolei nie przyniesie dobrej jakości dla osób, które prowadzą tryb życia, mało się ruszają i mają problemy zdrowotne.

W przypadku wątpliwości co do sposobu postępowania w celu uwzględnienia jednostki

CZYTAJ TAKŻE:

Owoce dzikiej róży – najlepsze źródło witaminy C!

Jedz te owoce, aby uzyskać efekt z brzucha

Pięć efektów, które zapewnią ci zdrowie

Czytaj dalej…%%custom_html1%%