Koios z przyjemnością informuje o pozytywnych aktualizacjach dotyczących wyników finansowych w drugim kwartale 2020 r., W którym odnotował wzrost przychodów o 48,7%, wzrost marży brutto o 46,84% oraz redukcje w kilku kategoriach kosztów. Firma przedstawia także podsumowanie zmian dokonanych w drugim kwartale 2020 r., W tym nową zapowiedź całkowicie naturalnego wariantu linii napojów funkcjonalnych Fit Soda ™, która została opracowana w tym okresie.
DENVER i VANCOUVER , 31 marca 2020 r. / PRNewswire / –
- Koios Beverage Corp. (CSE: KBEV; OTC: KBEVF) („Firma” lub „Koios”)
- niniejszym zapewnia przegląd swojej sytuacji finansowej na koniec drugiego kwartału za zakończony okres śródroczny 30 listopada 2019 r. („FQ2 2020”), oprócz podsumowania osiągnięć dokonanych podczas tego okres, a następnie. Kierownictwo Spółki z przyjemnością informuje o znaczącym wzroście przychodów, poprawie marży brutto, zmniejszonych wydatkach i silnych zasobach pieniężnych przy minimalnym zadłużeniu. Dzięki niedawnemu dodaniu nowych produktów i rozszerzeniu zasięgu sprzedaży detalicznej i dystrybucji, Spółka uważa, że wyniki finansowe w drugim kwartale 2020 r. Zapowiadają dobre wyniki w najbliższej przyszłości.
Najważniejsze informacje z niezbadanego skróconego śródrocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego Spółki za okres sześciu miesięcy zakończony 30 listopada 2019 r. i 2018, złożone w SEDAR na dzień 29 stycznia 2020 są wymienione poniżej. O ile nie zaznaczono inaczej, wszystkie dane odzwierciedlają dane za trzymiesięczny okres na koniec 2Q 2020 Spółki ( 30 listopada 2019 r. ) i są wyrażone w dolarach amerykańskich:
Zasoby gotówkowe wyniosły 1 884 508 $ w II kwartale 2020 r., o 26,3% mniej niż w gospodarstwach pieniężnych w I kwartale 2020 r.
z 2 557 388 USD . Ogółem zobowiązania były 318 669 USD , o 2,58% niższe niż zobowiązania w I kw. 2020 r. 327,138 USD .
Koszt sprzedaży wzrósł o 3,57% z 136 257 USD w pierwszym kwartale 2020 r. Do 141122 USD w FQ2
Marża brutto wyniosła 46,84%, w porównaniu do I kw. 2020 r., W którym marża brutto wyniosła 23,67% 1 .
Od pierwszego kwartału 2020 r. Do drugiego kwartału 2020 r., T Firma zmniejszyła swoje wydatki w kilku kategoriach
Ogólnie koszty ogólne i administracyjne Spółki wzrosły o 27,36% z
2020 r., Choć zostało to zrównoważone wzrostem o 48,7% przychodów w tych samych okresach od 178.520 $ do 265 467 USD , co skutkuje znaczącym wzrostem marży brutto Spółki
tak, jak opisano poniżej.
)
do obejmują biura (o 86,4%), opłaty profesjonalne (o 80,5%) i czynsze (o 7,3%)
765,952 USD w pierwszym kwartale 2020 r. Do 975 541 USD w drugim kwartale 2020 r., w tym wzrost o 12,5%
kategoria rozwoju korporacyjnego od 452937 USD w I kw. 2020 r. do 509 546 USD w drugim kwartale 2020 r.
Tę poprawę marży brutto można przypisać zdolność Spółki do korzystania z ekonomii skali w jej |
Koios zachęca czytelników do przejrzenia niezbadanego skróconego śródrocznego sprawozdania finansowego Spółki skonsolidowane sprawozdanie finansowe za okres sześciu miesięcy zakończony 30 listopada 2019 r. i 2018 r. oraz towarzyszące MD&A dla taki sam okres jak w SEDAR 29 stycznia 2020 r. przed wyciągnięciem jakichkolwiek wniosków lub podjęciem jakichkolwiek działań w oparciu o dane podane w najważniejszych punktach powyżej. Dokumenty te można znaleźć w profilu SEDAR Spółki pod adresem http://sedar.com
Koios dokonał kilku innych kluczowych zmian w swoim drugim kwartale 2020 roku i później.
Ponowne zaangażowanie w Muscle Foods
W komunikacie prasowym z dnia 14 listopada 2019 r. , Koios ogłosił, że po poprzednich zobowiązaniach w 2015 i 2016 r. Ponownie zaangażował się w dystrybucję odżywek sportowych i produktów zdrowotnych Muscle Foods USA , LLC („
- Muscle Foods ”) na zmienionych warunkach. W ramach tego zaangażowania Muscle Foods będzie dystrybuować całą linię produktów Koios. Muscle Foods ma około 4000 kont detalicznych, co daje Koios znaczącą możliwość pozyskania nowych miejsc sprzedaży detalicznej.
Wzrost internetowej bazy danych klientów i subskrybentów
Po uruchomieniu Koios „nowa strona internetowa 5 listopada 2019 r. , firma zgromadziła bazę około 2000 nowych subskrybentów na koniec drugiego kwartału 2020 r. między użytkownikami, którzy dokonali zakupów pojedynczego zamówienia, a użytkownikami, którzy zakupili subskrypcje, aby skorzystać z automatycznej dostawy i rabatów na produkty. Ta baza użytkowników wzrosła do ponad 60 000 użytkowników od lutego 2020 r. , co sugeruje, że zaktualizowana strona internetowa firmy skutecznie konwertuje odwiedzających z jego ostatnich i obecnych działań promocyjnych.
Opracowanie całkowicie naturalnej Fit Soda ™ Wariant
W drugim kwartale 2020 r. Spółka rozpoczęła opracowywanie wariantu Fit Soda ™ funkcjonalny produkt na napoje zawierający wyłącznie naturalne składniki, aby lepiej dostosować się do preferencji wybranych segmentów klientów. Więcej informacji na temat tego wariantu Fit Soda ™ zostanie ogłoszone w przyszłym komunikacie prasowym.
Prezes Koios Chris Miller skomentował: Cieszymy się, że poczyniliśmy tak wielkie postępy w naszym drugim kwartale 2020 r., Zarówno jeśli chodzi o etapy rozwoju, jak i postępy, które można wyrazić w naszym bilansie. Po wydaniu Fit Soda ™ w lipcu 2019 r., Jego pozytywny odbiór doprowadził nas do wydania dwóch kolejnych smaków i opracowania zupełnie nowej linii z całkowicie naturalnymi składnikami, aby lepiej służyć naszej bazie użytkowników. zmieniona witryna internetowa, która do tej pory osiągnęła doskonałe wyniki. Uważam, że jesteśmy bardzo dobrze pozycjonowani, jeśli chodzi o ciągły rozwój w FQ3 2020 i później. ”
Spółka ma również przyjemność ogłosić, że zamierza przedłużyć okres 15 002 505 warrantów zakupu akcji („) Warrantów ”). Pierwotny okres Warrantów wynosił dwa lata i wygasa 25 kwietnia 2020 r. . Firma proponuje przedłużenie terminu ważności o okres jednego roku do 25 kwietnia 2021 r. . Pod wszystkimi innymi względami warunki Warrantów pozostaną niezmienione, w pełnej mocy i skutku.
W imieniu Rady Dyrektorów Firma,
- KOIOS BEVERAGE CORP.
„Chris Miller”
Chris Miller , dyrektor generalny i dyrektor
O Koios Beverage Corp.
Firma jest rozwijającą się firmą produkującą napoje funkcjonalne, która ma dostępną sieć dystrybucji ponad 4 400 punktów sprzedaży detalicznej w Stanach Zjednoczonych , w których można sprzedawać swoje produkty. Koios współpracuje z największymi i najbardziej renomowanymi dystrybutorami w w Stanach Zjednoczonych , w tym z Europa Sports, Muscle Foods USA , KeHE i Wishing-U-Well. Koios wykorzystuje zastrzeżoną mieszankę nootropów i naturalnych związków organicznych w celu zwiększenia produktywności człowieka bez użycia szkodliwych chemikaliów lub stymulantów. Wykazano, że produkty Koios poprawiają koncentrację, koncentrację, zdolność umysłową, zachowanie pamięci, funkcje poznawcze, czujność, pojemność mózgu i zapewniają całodzienną jasność umysłu. Jego składniki są specjalnie zaprojektowane, aby celować w funkcję mózgu poprzez zwiększenie przepływu krwi, poziomu tlenu i połączeń nerwowych w mózgu.
Koios produkuje jeden z jedyne napoje na świecie nasycone olejem MCT. Olej MCT pochodzi z orzechów kokosowych i wykazano, że pomaga ciału efektywniej spalać tłuszcz, wytwarzać trwałą energię z naturalnego źródła żywności, wytwarzać ketony w mózgu, pozwalając na lepszą funkcjonowanie i przejrzystość mózgu, wspierać produkcję zdrowych hormonów i poprawiać odporność. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową: https://www.koiosbeveragecorp.com .
Wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera stwierdzenia zawierające pewne „informacje dotyczące przyszłości” w rozumieniu obowiązujące przepisy dotyczące papierów wartościowych („oświadczenia dotyczące przyszłości”). Stwierdzenia odnoszące się do przyszłości często charakteryzują się słowami takimi jak „plan”, „kontynuuj”, „oczekuj”, „projekt”, „zamierzaj”, „wierzyć”, „przewidywać”, „szacować”, „może”, „będzie” , „potencjalne”, „proponowane” i inne podobne słowa lub stwierdzenia, że pewne zdarzenia lub warunki „mogą” lub „wystąpią”. Te wypowiedzi prognozujące są jedynie przewidywaniami. Przy opracowywaniu wniosków lub opracowywaniu prognoz zawartych w wypowiedziach prognozujących w niniejszym komunikacie zastosowano różne założenia. Stwierdzenia dotyczące przyszłości opierają się na opiniach, szacunkach i założeniach kierownictwa w świetle doświadczenia kierownictwa i postrzegania trendów historycznych, obecnych warunków i oczekiwanych zmian na dzień sporządzenia oświadczeń, takich jak obecne i przyszłe warunki rynkowe, obecne i przyszłe otoczenie regulacyjne oraz przyszłe zezwolenia i zezwolenia. Stwierdzenia dotyczące przyszłości są obarczone wieloma rodzajami ryzyka, niepewności i innymi czynnikami, które zdaniem kierownictwa są istotne i uzasadnione w danych okolicznościach, mogą powodować, że rzeczywiste zdarzenia, wyniki, poziom działalności, wyniki, perspektywy, szanse lub osiągnięcia będą się znacznie różnić od tych przewidywane w wypowiedziach prognozujących, w tym ogólnych warunkach biznesowych i ekonomicznych, zmianach przepisów ustawowych i wykonawczych, popycie na produkty, zmianach cen wymaganych towarów, konkurencji i innych ryzyk, niepewności i czynników określonych w tytule „Czynniki ryzyka” w Roczne sprawozdanie finansowe Spółki oraz towarzysząca jej dyskusja i analiza zarządcza z dnia 30 września 2019 r. („Sprawozdanie finansowe” ) i złożony w kanadyjskich organach nadzoru papierów wartościowych dostępnych w profilu emitenta Spółki na SEDAR pod adresem www.sedar.com . Spółka ostrzega, że lista ryzyk, niepewności i innych czynników opisanych w sprawozdaniu finansowym nie jest wyczerpująca, a inne czynniki mogą również negatywnie wpłynąć na jej wyniki. Czytelników zachęca się do uważnego rozważenia ryzyka, niepewności i założeń przy ocenie stwierdzeń dotyczących przyszłości i ostrzega się przed niepotrzebnym poleganiem na takich informacjach. Firma nie jest zobowiązana i wyraźnie zrzeka się jakiegokolwiek zamiaru lub zobowiązania do aktualizowania lub korygowania jakichkolwiek oświadczeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub w inny sposób, z wyjątkiem przypadków wyraźnie wymaganych przez obowiązujące przepisy dotyczące papierów wartościowych.
Oświadczenia w niniejszym komunikacie nie zostały ocenione przez Health Canada ani US Food and Drug Administration. Ponieważ każda osoba jest inna, ewentualne korzyści wynikające z przyjmowania produktów firmy będą się różnić w zależności od osoby. Nie można wnosić żadnych roszczeń ani gwarancji dotyczących wpływu produktów Spółki na zdrowie i dobre samopoczucie danej osoby. Produkty firmy nie mają na celu diagnozowania, leczenia ani zapobiegania jakiejkolwiek chorobie.
Wyświetl oryginalne treści, aby pobrać multimedia: http://www.prnewswire.com/news-releases /koios-provides-fq2-2020-summary-inclusive-improved-financials-and-updates-regarding-new-developments-301032219.html
ŹRÓDŁO Koios Beverage Corp.