Koios z przyjemnością informuje o pozytywnych aktualizacjach dotyczących wyników finansowych w drugim kwartale 2020 r., W którym odnotował wzrost dochodów o 48,7%, wzrost marży brutto o 46,84% i zmniejszenie licznych kosztów klasyfikacje. Firma oferuje również podsumowanie postępów dokonanych w drugim kwartale 2020 r., Polegające na nowym ogłoszeniu naturalnego wariantu linii napojów funkcjonalnych Fit Soda ™, który powstał w tym okresie.

DENVER i VANCOUVER , 31 marca 2020 r. / PRNewswire / – Koios Beverage Corp. (CSE: KBEV; OTC: KBEVF) ( „Firma” lub „Koios”) oferuje zatem przegląd swojego statusu pieniężnego na koniec drugiego kwartału za okres przejściowy zakończony 30 listopada 2019 r. („FQ2 2020”), oprócz podsumowania osiągnięć poczynionych w tym okresie i w konsekwencji. Kierownictwo Spółki z przyjemnością informuje o znacznym wzroście zysków, zwiększeniu marży brutto, zminimalizowaniu kosztów i silnych zasobach pieniężnych przy bardzo niewielkich zobowiązaniach finansowych. Dzięki niedawnemu dodaniu nowych pozycji i zwiększeniu wpływu firmy na handel detaliczny i obieg, Spółka uważa, że ​​wyniki finansowe w drugim kwartale 2020 r. Zapowiadają dobre wyniki w najbliższej przyszłości.

Najważniejsze informacje z niezbadanego skróconego śródrocznego połączonego oświadczenia pieniężnego Spółki za okres sześciu miesięcy zakończony 30 listopada 2019 r. i 2018 r., Przesłane w dniu SEDAR na dzień 29 stycznia 2020 r. wymieniono poniżej. O ile nie zaznaczono inaczej, wszystkie liczby odzwierciedlają informacje za trzymiesięczny okres pod koniec drugiego kwartału 2020 roku ( 30 listopada 2019 r. ) i wyrażone w dolarach amerykańskich:

  • Zasoby pieniężne były 1 884 508 USD w II kw. 2020 r., O 26,3% niższe niż w I kw. 2020 r.
    z 2 557 388 $ Ogółem zobowiązania były 318 669 USD , o 2,58% niższe niż zobowiązania w I kwartale 2020 r. W wysokości 327 138 USD
  • Koszt sprzedaży wzrósł o 3,57% z 136 257 USD w I kw. 2020 r. Do 141.122 USD w FQ2
    2020, choć zostało to zrównoważone wzrostem o 48,7% zysków w dokładnie tych samych okresach od
  • 178.520 USD do 265.467 USD , co prowadzi do znacznego wzrostu wartości brutto Spółki margines
    jak wyjaśniono poniżej. 84% w porównaniu do pierwszego kwartału 2020 r., W którym marża brutto wyniosła 23,67% 1

  • Od pierwszego kwartału 2020 r. Do drugiego kwartału 2020 r. Spółka zmniejszyła wydatki w kilku kategoriach
    na miejsce pracy (o 86,4%), opłaty zawodowe (o 80,5%) i najem (o 7,3%)
  • Ogólnie, koszty podstawowe i administracyjne Spółki wzrosły o 27,36% z
    765 952 USD w pierwszym kwartale 2020 r. Do 975 541 USD w II kwartale 2020 r., w tym wzrost o 12,5% w kategorii rozwoju działalności
    z 459 937 USD w pierwszym kwartale 2020 r. Do 509 546 USD w drugim kwartale 2020 r.
  • 1

    ).

    Tę poprawę marży brutto można przypisać zdolności Spółki do: skorzystaj z ekonomii skali w swoich operacjach
    , a także ponownie negocjuj bardziej efektywne warunki z dostawcy i urządzenia do pakowania. Firma również
    zwiększyła koncentrację na sprzedaży bezpośredniej konsumentom, co również pozytywnie wpłynęło na jej sprzedaż marża brutto w tym okresie.

    .

Koios zachęca czytelników do zbadania niezbadanego skróconego śródrocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego The Business za okres sześciu miesięcy zakończony 30 listopada 2019 r. i 2018 i towarzyszące MD&A za dokładnie ten sam okres, co złożony na SEDAR 29 stycznia 2020 r. przed wyciągnięciem jakichkolwiek wniosków lub podjęciem jakichkolwiek działań w oparciu o oferowane dane w najważniejszych punktach powyżej. Pliki te można znaleźć w profilu SEDAR firmy pod adresem http://sedar.com

Koios dokonał szeregu innych kluczowych zmian w całym drugim kwartale 2020 r. I później

Ponowne zaangażowanie w Muscle Foods

W komunikacie prasowym z dnia 14 listopada 2019 r. Koios ogłosił, że po poprzednich zobowiązaniach w 2015 i 2016 r. Ponownie zaangażował się z dostawcą odżywiania sportowego i produktów zdrowotnych Muscle Foods USA , LLC („ Muscle Foods ”) na zmodyfikowanych warunkach. W ramach tego zaangażowania Muscle Foods będzie dystrybuować całą linię produktów Koios. Muscle Foods ma około 4000 kont detalicznych, co daje Koiosowi dużą szansę na zdobycie nowych miejsc sprzedaży detalicznej.

Wzrost liczby klientów online i bazy klientów

Po uruchomieniu nowej strony internetowej Koios w dniu 5 listopada 2019 r. firma zgromadziła bazę około 2000 nowych subskrybentów pod koniec drugiego kwartału 2020 r. pomiędzy użytkownikami, którzy dokonali zakupów pojedynczego zamówienia, a użytkownikami, którzy zakupili subskrypcje, aby skorzystać z automatycznych rabatów na wysyłkę i towary. Ta baza użytkowników powiększyła się do ponad 60 000 użytkowników od lutego 2020 r. , co sugeruje, że zaktualizowana strona internetowa firmy skutecznie zmienia odwiedzających od jej najnowszych i obecnych działania marketingowe.

Opracowanie naturalnej Fit Soda ™ Alternatywa

W drugim kwartale 2020 r. Firma rozpoczęła ulepszanie wersji swojego funkcjonalnego napoju Fit Soda ™ zawierającego wyłącznie naturalne składniki, aby lepiej dopasować go do wybranych produktów sektory klienta. Więcej informacji dotyczących tego wariantu Fit Soda ™ zostanie ogłoszonych w przyszłym wydaniu informacyjnym.

Prezes Koios Chris Miller skomentował: „Cieszymy się, że udało nam się osiągnąć tak wspaniałe postępy w naszym FQ2 2020, zarówno pod względem kamienie milowe postępu i w toku, które można wyrazić w naszym bilansie.

Początkowy okres Warrantów wynosił dwa lata i kończy się 25 kwietnia 2020 r. Firma proponuje przedłużenie daty wygaśnięcia na okres jednego roku do 25 kwietnia 2021 r.

W imieniu zarządu spółki,

KOIOS BEVERAGE CORP.

„Chris Miller”

Chris Miller , dyrektor generalny i dyrektor

Informacje o Koios Drink Corp.

Firma jest rozwijającą się firmą produkującą napoje, która ma łatwo dostępną sieć dystrybucji obejmującą ponad 4400 punktów sprzedaży detalicznej w Stanach Zjednoczonych w które oferują swoje produkty. Koios współpracuje z największymi i najbardziej wiarygodnymi dostawcami w Stanach Zjednoczonych , w tym z Europa Sports, Muscle Foods USA , KeHE i Wishing-U-Well. Koios wykorzystuje zastrzeżoną mieszankę nootropów i naturalnych substancji organicznych, aby zwiększyć produktywność człowieka bez użycia szkodliwych chemikaliów lub stymulantów. Odkryto, że przedmioty Koios poprawiają skupienie, koncentrację, zdolność umysłową, zachowanie pamięci, funkcje poznawcze, świadomość, pojemność mózgu i zapewniają jasność umysłu przez cały dzień. Jego składniki zostały opracowane specjalnie w celu ukierunkowania funkcji mózgu poprzez zwiększenie krążenia krwi, poziomu tlenu i połączeń nerwowych w mózgu.

Koios produkuje jeden z niewielu napojów na świecie nasyconych olejem MCT. Olej MCT wywodzi się z orzechów kokosowych i faktycznie wykazano, że pomaga on ciału efektywniej spalać tłuszcz, wytwarzać długotrwałą energię z naturalnego źródła żywności, wytwarzać ketony w mózgu, umożliwiając wyższą funkcję i czystość mózgu, wspomagając zdrową produkcję hormonów i poprawiając odporność . Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę: https://www.koiosbeveragecorp.com

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa obejmuje deklaracje zawierające konkretne „informacje pozytywne” w znaczeniu obowiązującego prawa dotyczącego papierów wartościowych („deklaracje pozytywne”). Pozytywne deklaracje są regularnie charakteryzowane słowami takimi jak „strategia”, „kontynuuj”, „przewiduj”, „zadanie”, „zamierzaj”, „myśl”, „przewiduj”, „szacuj”, „może”, „będzie”, „ potencjalne ”,„ proponowane ”i inne porównywalne słowa lub stwierdzenia, że ​​pewne okazje lub warunki„ mogą ”lub„ wystąpią ”. Te deklaracje dotyczące przyszłości są jedynie prognozami. Przy formułowaniu wniosków lub tworzeniu prognoz składały się z pozytywnych wypowiedzi w całym komunikacie prasowym. Stwierdzenia dotyczące przyszłości opierają się na punktach widzenia, wycenach i domniemaniach kierownictwa ze względu na doświadczenie kierownictwa i zrozumienie wzorców historycznych, obecnych warunków i oczekiwanych postępów w dniu złożenia deklaracji, takich jak istniejące i przyszłe warunki rynkowe, teraźniejszość i przyszłość środowisko regulacyjne oraz przyszłe zatwierdzenia i licencje. Oświadczenia dotyczące przyszłości podlegają szeregowi ryzyka, nieprzewidywalności i innych aspektów, które zdaniem kierownictwa są odpowiednie i uzasadnione w scenariuszach, mogą powodować, że rzeczywiste zdarzenia, wyniki, poziom działalności, wyniki, perspektywy, szanse lub osiągnięcia będą się znacznie różnić od tych przewidywane w deklaracjach dotyczących przyszłości, składające się z ogólnych warunków biznesowych i ekonomicznych, zmian w przepisach ustawowych i wykonawczych, potrzebach dotyczących przedmiotów, zmianach cen potrzebnych towarów, konkurentów i innych niebezpieczeństw, niepewności i elementów określonych w tytule „Elementy zagrożeń” w roczne sprawozdanie finansowe Spółki oraz towarzysząca jej dyskusja i analiza zarządcza z dnia 30 września 2019 r. („Sprawozdanie finansowe”) i przedłożone kanadyjskim organom nadzoru nad papierami wartościowymi w profilu firmy Biznesu w SEDAR na www.sedar.com Firma ostrzega, że ​​th Wykaz ryzyk, nieprzewidywalności i innych czynników wyjaśnionych w sprawozdaniach finansowych nie jest obszerny, a inne elementy mogą również mieć negatywny wpływ na jego wyniki. Czytelnicy są proszeni o dokładne rozważenie zagrożeń, nieprzewidywalności i założeń przy ocenie wypowiedzi prognozujących i ostrzegają, aby nie uzależniać niepotrzebnie od takich informacji. Firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności i wyraźnie zrzeka się wszelkich zamiarów lub zobowiązań dotyczących aktualizacji lub modyfikacji jakichkolwiek oświadczeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub w inny sposób, niż jest to wyraźnie wymagane przez obowiązujące przepisy dotyczące papierów wartościowych.

Oświadczenia zawarte w niniejszym komunikacie prasowym nie zostały właściwie ocenione przez Health Canada ani amerykańską Fda. Ponieważ każda osoba jest inna, ewentualne korzyści wynikające z przyjmowania produktów Firmy będą się różnić w zależności od osoby. Nie można składać żadnych roszczeń ani gwarancji dotyczących wpływu produktów Firmy na zdrowie i dobre samopoczucie danej osoby. Produkty firmy nie są przeznaczone do wykrywania, leczenia, leczenia lub unikania jakiejkolwiek choroby.

ŹRÓDŁO Koios Beverage Corp.

Powiązane linki

https://koiosbeveragecorp.com/

Ucz się więcej