Dopasowując swoją dotychczasową ofertę napojów, Koios opracował linię specjalnych mielonych produktów kawowych o funkcjonalnych zaletach. Jedna odmiana jest wzmocniona włosami lwa i grzybami Chaga, a druga ulepszona kolagenem. Biorąc pod uwagę, że konsumpcja kawy specjalistycznej szybko rośnie, firma uważa, że określiła niewykorzystaną lokalizację tych produktów kawowych. Dzięki istniejącym kanałom komunikacji Koios i wpływowi na rynek detaliczny, te artykuły kawowe mogą skorzystać z przyspieszonego pozycjonowania na półkach sklepowych w Stanach Zjednoczonych
VANCOUVER , 26 lutego 2020 r. / PRNewswire / – Koios Beverage Corp. (CSE: KBEV; OTC: KBEVF) („Biznes” lub „Koios”) to z przyjemnością informujemy, że tak naprawdę poszerzył swoją ofertę napojów, ustanawiając linię produktów ze specjalnej kawy mielonej, ulepszoną o unikalne składniki, które ujawniają szczególne zalety w lokalizacjach, w tym funkcję mózgu, funkcję nadnerczy i wygląd skóry. Rozwój ten nastąpił po wydaniu przez firmę praktycznych napojów typu Soda ™ wcześniej w roku obrotowym Biznesu 2020 (który rozpoczął się w czerwcu 2019 r.) Jako rozszerzenie oferty produktów Koios do poszerzającej się bazy klientów. Dzięki silnemu śladowi Koios w obrocie między witrynami w istniejących partnerstwach handlowych firmy oraz relacjach z wiodącymi firmami obrotu, ostatnio opracowane specjalne artykuły kawowe zyskają dzięki niemal natychmiastowej ekspozycji na odbiorców detalicznych w Stanach Zjednoczonych.
Po wzroście segmentu kawy specjalistycznej w bieżących latach kawa specjalistyczna stanowi obecnie około 60% całej kawy spożywanej w Stanach Zjednoczonych na podstawie badania przeprowadzonego w 2018 r. 1 To zapotrzebowanie zostało potwierdzone przez inne badanie z 2018 r., w którym stwierdzono, że mała kawa sklepy były w stanie zrozumieć przewagę nad większymi rywalami, oferując wyspecjalizowane kawy, których nie można uzyskać w innych miejscach 2
Od tego momentu Koios opracował dwie odmiany kawy specjalistycznej:
Mieszanka kreatywności: Ta kawa jest wzbogacona 2 różnymi rodzajami grzybów; hericium erinaceus („lwia sierść”) i inonotus obliquus („chaga”). Doniesiono, że zakres grzybów lwicy poprawia funkcję mózgu (szczególnie po zintegrowaniu z kofeiną) i powoduje zmniejszenie stresu adaptogennego, a grzyby chaga są adaptogenem, o którym wiadomo, że poprawia funkcję nadnerczy użytkowników. Grzyb lwa jest używany w firmowych napojach marki KOIOS ™, a zarówno grzywa lwa, jak i grzyb chaga są wykorzystywane w KOIOS ™ markowe opakowania w sztyfcie i proszki uzupełniające. [NTD: can a source be added for the effects of lion’s mane and Chaga mushroom? – It would strengthen this section. Also most people aren’t going to know what adaptogenic or adaptogen means, can a simpler word be used or can it be explained what it means?]
Charm Blend: Ta kawa jest ulepszona dzięki kolagenowi, białku, o którym mówi się, że ma zalety, które: polegają na poprawie wyglądu skóry użytkownika. Praktyka łączenia kolagenu z kawą rzeczywiście zyskała ogromną popularność w ciągu ostatnich kilku lat jako krok upiększający. Sektor października 2017 r. w talk show Dr Oz omówił tę praktykę, w tym problem z uzyskaniem kolagenu za pomocą standardowych źródeł żywności 4
Firma uważa, że te produkty kawowe serwują coś, co jest nieformalnie nazywane „białą przestrzenią” (tj. Szansą na brak niespełnionych i nieokreślonych wymagań) w segmencie napojów funkcjonalnych. Korzystając z tych produktów wraz z istniejącą linią produktów firmy, Koios spodziewa się, że zapewni jeszcze większą wartość rosnącej bazie klientów. Produkty z mielonej kawy Koios będą początkowo dostarczane do bazy klientów biznesowych i klientów sklepu internetowego, która obecnie liczy ponad 60 000 osób. Przy tak dużej grupie odbiorców obecnych konsumentów istnieje znaczna zdolność do natychmiastowych zysków ze wstępnych zakupów próbnych, które będą miały korzystne marże zysku jako sprzedaż bezpośrednia konsumentowi. Szybko potem przygotowuje się do udostępnienia produktów kawowych również przez Amazon, obok tradycyjnych sprzedawców detalicznych Koios.
Dyrektor generalny Koios Chris Miller skomentował: „Doświadczeni klienci zaczynają zdawać sobie sprawę, że ich poranna kawa jest najlepszym medium do nabywania rzeczy innych niż energia i świadomość dzięki specjalnym produktom kawowym Nasz istniejący asortyment produktów poprawia funkcjonowanie mózgu poprzez medium do napojów bezalkoholowych, jednak zdaliśmy sobie sprawę, że zastosowanie naszych filozofii i kompetencji do kawy ma znaczną wartość.
Firma z przyjemnością informuje, że zachowała usługi IDR Marketing, Inc. („IDR”) w celu zapewnienia Spółce metod public relations, świadomości marki, usług finansowych i marketingu cyfrowego. Usługi świadomości marketingowej świadczone przez IDR będą miały na celu utrzymanie i budowanie profilu Koios poprzez tradycyjne działania prasowe, wytyczne marketingowe i techniki mediów społecznościowych.
Jeśli chodzi o zaangażowanie firmy w IDR, dyrektor generalny Koios Chris Miller wspomniał: „Biorąc pod uwagę obecne punkty zwrotne, które osiągnęliśmy, nasza firma wierzy w to nadszedł czas, aby przekazać nasz komunikat obecnym i potencjalnym inwestorom w celu zoptymalizowania naszej wartości. IDR ma sprawdzone osiągnięcia w zakresie tworzenia mediów, treści i szerokiego obiegu w przestrzeni mikrokapsu. Jesteśmy przekonani, że IDR pomoże nam w naszych wysiłkach rozwiń nasz profil w Ameryce Północnej “
IDR jest wiodącą firmą marketingową i agencją reklamową z siedzibą w Long Beach w Kalifornii specjalizującą się w marketingu małych i małych firm. Zgodnie z warunkami umowy z IDR jako dostawcą usług dla firmy, IDR otrzyma w przybliżeniu 309 000 USD w USA za swoje usługi za sześć- termin miesięczny.
Bibliografia:
W imieniu zarządu firmy,
KOIOS BEVERAGE CORP.
„Chris Miller”
Chris Miller , dyrektor generalny i dyrektor
Informacje o Koios Drink Corp.
Firma jest rozwijającą się firmą produkującą napoje funkcjonalne, która ma łatwo dostępną sieć obrotu obejmującą ponad 4400 powierzchni handlowych w Stanach Zjednoczonych , w których sprzedawać swoje produkty. Koios współpracuje z niektórymi z największych i najbardziej godnych zaufania dostawców w Stanach Zjednoczonych , w tym z Europa Sports, Muscle Foods USA , KeHE i Wishing-U-Well. Koios wykorzystuje zastrzeżoną mieszankę nootropów i naturalnych związków organicznych w celu zwiększenia produktywności człowieka bez użycia niebezpiecznych chemikaliów lub stymulantów. Odkryto, że przedmioty Koios zwiększają koncentrację, koncentrację, zdolność psychiczną, zachowanie pamięci, funkcje poznawcze, czujność, pojemność mózgu i rozwijają się w ciągu dnia jasności umysłu. Jego aktywne składniki są szczególnie opracowane w celu ukierunkowania funkcji mózgu poprzez zwiększenie przepływu krwi, poziomu tlenu i połączeń nerwowych w mózgu.
Koios produkuje jeden z niewielu napojów na świecie zaszczepiony olejem MCT. Olej MCT pochodzi z orzechów kokosowych i faktycznie ujawniono, że pomaga organizmowi lepiej spalać tłuszcz, wytwarzać trwałą energię z naturalnego źródła żywności, wytwarzać ketony w mózgu, pozwalając na wyższą funkcję i przejrzystość mózgu, wspomagając zdrową produkcję hormonów i poprawiając odporność. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę: https://www.koiosbeveragecorp.com
Pozytywne deklaracje
Niniejsza informacja prasowa zawiera „pozytywne szczegóły” w znaczeniu odpowiednich kanadyjskich przepisów dotyczących papierów wartościowych. Zazwyczaj, ale nie zawsze, informacje i informacje wybiegające w przyszłość można rozpoznać po użyciu słów takich jak „plany”, „oczekuje” lub „nie oczekuje”, „oczekuje się”, „szacuje”, „znaczy”, „ przygotowuje się do „lub” nie oczekuje ”,„ nie myśli ”lub odmian takich słów i zwrotów lub stwierdza, że określone działania, okazje lub wyniki„ mogą ”,„ mogłyby ”,„ chciałyby ”,„ mogły ”lub„ będą ” być zabranym, zdarzyć się lub osiągnąć. Pozytywne informacje zawarte w niniejszej informacji prasowej obejmują deklaracje dotyczące: Perspektywicznych rezultatów wydania i harmonogramu mielonych produktów kawowych Koios na sprzedaż w sprzedaży detalicznej, a także potencjalnych wyników utrzymywania przez firmę IDR jako dostawcy. Pozytywne szczegóły pokazują istniejące oczekiwania kierownictwa w oparciu o szczegóły obecnie oferowane i podlegają różnym zagrożeniom i nieprzewidywalności, które mogą powodować, że wyniki mogą się znacznie różnić od tych, o których mowa w szczegółach dotyczących przyszłości. Firma uważa, że domniemania i czynniki wykorzystane w przygotowaniu pozytywnych informacji są uzasadnione, nie należy opierać się na takich informacjach i nie można zagwarantować, że takie sytuacje wystąpią w określonych ramach czasowych lub w ogóle. Elementy, które mogą sprawić, że rzeczywiste wyniki lub zdarzenia będą się znacznie różnić od istniejących oczekiwań, obejmują: (i) negatywne warunki rynkowe; (ii) zmiany wzrostu i wielkości praktycznych rynków napojów; oraz (iii) inne aspekty niezależne od Spółki. Firma działa w szybko rozwijającym się środowisku. Od czasu do czasu pojawiają się nowe czynniki zagrożenia, a zarządowi Spółki trudno jest przewidzieć wszystkie czynniki zagrożenia, a także nie może ocenić wpływu wszystkich czynników na usługi biznesowe lub poziom, do którego może wpłynąć dowolny element lub połączenie elementów wywoływać rzeczywiste wyniki, które różnią się od tych, które zawierają jakiekolwiek pozytywne szczegóły. Informacje dotyczące przyszłości zawarte w niniejszej informacji prasowej są sporządzane na dzień niniejszej informacji prasowej, a Firma wyraźnie zrzeka się wszelkich celów lub zobowiązań do aktualizacji lub modyfikacji jakichkolwiek informacji dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych okazji lub w inny sposób , z wyjątkiem przypadków wymaganych przez obowiązujące prawo.
Deklaracje zawarte w niniejszym komunikacie prasowym nie zostały właściwie zbadane przez Health Canada ani amerykańską Agencję ds. Żywności i Leków. Ponieważ każda osoba jest inna, ewentualne korzyści z zabrania przedmiotów Spółki będą się różnić w zależności od osoby. Nie można składać żadnych roszczeń ani zapewnień dotyczących wpływu przedmiotów Spółki na zdrowie i dobre samopoczucie osoby. Produkty firmy nie są planowane w celu identyfikacji, leczenia, ani zapobiegania jakiejkolwiek chorobie.
__________________
ŹRÓDŁO Koios Drink Corp.