Palenie jest okropne. Sprawia, że ​​twoje ubrania i samochód pachną okropnie, i powoduje raka.

Nikotyna samo w sobie nie jest tak złe, jak mogłoby się wydawać. Ma zły rap ze względu na związek z papierosami. Być może nie zdajesz sobie sprawy, że sporadyczne niskie dawki czystej nikotyny mogą zwiększyć twoją energię, nastrój, czas reakcji [1] koordynacja ruchowa, [2] i pamięć. [3] [4] [5] [6]

Ale palenie papierosów zużywa nikotynę wraz ze stroną toksycznych metali ciężkich i czynników rakotwórczych. Izolowana nikotyna ma swoje problemy, nawet jeśli otrzymujesz ją z czystego źródła. Po pierwsze, jest toksyczny w wysokich dawkach i śmiertelny nawet dla mniejszych dawek dla zwierzaka lub dziecka. Bałagan z twoim tętnem, ciśnieniem krwi, [7] i powoduje stan zapalny. [8]

I to uzależnia. Podobnie jak w przypadku wszystkich uzależniających leków i pokarmów (takich jak cukier), nikotyna aktywuje ścieżki przyjemności w mózgu. Im bardziej włączasz światła na ścieżce przyjemności, tym mniej przyjemności odczuwasz przy tej samej dawce. Potrzebujesz więc silniejszej stymulacji, aby czerpać z tego przyjemność, a po chwili jesteś tak aklimatyzowany, że potrzebujesz wszystkiego, od czego jesteś zależny, aby funkcjonować na poziomie wyjściowym.

Jeśli masz dość palenia i chcesz wesprzeć swój mózg i ciało w procesie wycofania się lub jeśli próbowałeś rzucić kilkanaście razy bez powodzenia, post jest dla Ciebie.

Co się stanie, gdy rzucisz palenie

  • Aby rozpocząć lub zatrzymać jakikolwiek nawyk, musisz poradzić sobie z trzema głównymi sprawami:

    Siła woli – pozostanie na tyle silna fizycznie i psychicznie, aby ją utrzymać

  • Zmiana samego nawyku
  • Biochemia mózgu – utrzymywanie równowagi neuroprzekaźników, aby nie sabotowały twoich postępów
  • )

    Oto kilka narzędzi w każdej kategorii, o których należy pamiętać, dostosowując swój trzyetapowy plan rzucenia palenia.

    Opanuj swoją siłę woli

    Jeśli chcesz wprowadzić zmiany, ale nie skonfigurowałeś poprawnie rzeczy, będziesz miał z tym trudności. Dotyczy to każdego nowego nawyku, w tym rzucenia czegoś. Pomaga wiedzieć, że podejmujesz decyzje za pomocą dwóch różnych mózgów, które nie działają w tym samym czasie.

    Twój ludzki mózg jest twoim racjonalnym świadomym mózgiem. To jest część, która przemyśla wszystko, bierze pod uwagę wszystkie czynniki i oblicza najlepszą decyzję.

    Następnie masz mózg labradora. To część, która podejmuje działania bez większego zastanowienia. Labrador będzie ścigał różne rzeczy i je tylko dlatego, że je zauważył.

    Twój mózg labradora polega na przetrwaniu i działa na 3 Fs:

    • Karmienie
    • Reakcja podczas lotu
    • Drugi „F”… ahem.
    • )

    Kiedy jesteś w trybie przetrwania, twój mózg labradora wybiera opcję, która daje natychmiastową nagrodę, ponieważ centrum nagrody twojego mózgu jest tym, co mówi ci, że coś utrzyma cię przy życiu i utrzymuj gatunek.

    Oczywiście rzeczy takie jak papierosy mylą mózg w systemie poszukiwania i nagradzania, myśląc, że potrzebujesz papierosów, aby przeżyć. Jeśli powstrzymasz mózg labradora przed aktywacją, możesz uniknąć impulsu palenia na tyle długo, aby wyćwiczyć mózg, aby przestał szukać papierosów.

    Twoje odżywianie pomaga w ogólnej sile woli

    Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, gdy próbujesz rzucić nałóg, jest dieta, ale może to oznaczać różnicę między łatwym przejściem a gówniany.

    Dieta kuloodporna koncentruje się na warzywach o wysokiej zawartości składników odżywczych i wysokiej jakości tłuszczach, które budują i wzmacniają siłę woli, utrzymując stabilny poziom cukru we krwi i głód (także zachowanie szukające) w ryzach. Jeśli nie jesteś cały czas głodny, labrador nie ma powodu, by prosić o uwagę.

    Oto dlaczego włączenie Kuloodpornej Diety do programu rzucania palenia ułatwia:

    Jeśli nie jesteś jeszcze gotowy na nurkowanie w kuloodpornej diecie, zacznij od Kawa kuloodporna w ranek. Ułatwi to opieranie się papierosom, szczególnie w pierwszej połowie dnia. Włącz zdrowe tłuszcze – takie jak masło karmione trawą, olej z oktanu mózgu i masło kakaowe – aby utrzymać stały poziom cukru we krwi.

    Ponadto, wycinaj cukier, aby zmniejszyć mgłę mózgu i dać trwałą energię, eliminować kruszenia cukru i ostatecznie wzmocnić siłę woli. Jeśli zauważysz, jak fantastycznie się czujesz i chcesz kontynuować, możesz później skupić się na innych szczegółach diety kuloodpornej.

    Rozpocznij praktykę medytacji

    Medytacja buduje uważność, która umieszcza przycisk pauzy między impulsem a działaniem. Po dłuższej medytacji odkrywasz, że bardziej skupiasz się na swoich codziennych decyzjach, ponieważ rozwinęłaś świadomość, bez której nie posiadasz.

    Za nauką stoi medytacja. Z czasem medytacja pogrubia i wzmacnia korę przedczołową. [9] Neuronaukowcy zidentyfikowali dysfunkcje w korze przedczołowej, które synchronizują się z uzależnieniem. [10] Jeśli w twoim sprzęcie występuje słabość, warto zrobić wszystko, aby go wzmocnić.

    Aplikacje do medytacji , takie jak Headspace i Calm, są świetnym sposobem na rozpoczęcie nawyku medytacji, a wielu przychodzi z medytacją w środku stresującego wydarzenia, aby wyciągnąć cię z kręgosłupa. Lepiej sięgnąć po telefon i słuchawki, niż zapalić. Uczyć się o 5 najlepszych aplikacji do medytacji tutaj .

    Związane z: 6 wskazówek, które pomogą Ci lepiej medytować

    Ograniczone decyzje

    Zmęczenie decyzją nie jest już tylko modnym słowem w Dolinie Krzemowej. Jest prawdziwy i może mieć ogromny wpływ na każdą zmianę, którą chcesz wprowadzić.

    Pomyśl o regionach decyzyjnych mózgu jako o mięśniu, który możesz ćwiczyć aż do porażki. Wszystkie małe, pozornie nieistotne decyzje, które podejmujesz w ciągu dnia – w co się ubrać, co zabrać na lunch, czy wziąć udział w tym spotkaniu – wszyscy biorą kamyk z wiadra decyzyjnego, a kiedy jesteś pusty, ponownie pusty.

    Postaw jak najwięcej życia na autopilocie. Zautomatyzuj swoje rachunki. Zaplanuj swój dzień na minutę (nie zapomnij zaplanować w trochę nieuporządkowanym czasie i zagraj!). Zaplanuj swoje posiłki. Obetnij swoją garderobę lub noś to samo, co Steve Jobs. Zablokuj swoje poranne i wieczorne rutyny i nie odstępuj od nich.

    Im bardziej możesz zachować zdolność do podejmowania decyzji, tym bardziej prawdopodobne jest, że wybierzesz właściwą odpowiedź, gdy twój mózg zapyta: „czy powinniśmy teraz zrobić sobie przerwę na papierosa? ? ”

    Znajdź przyjemną ulgę w stresie

    )

    Dowiedz się, jak malować akwarelą na YouTube. Dołącz do spotkania na rowerze. Rozpocznij podnoszenie ciężarów. Pamiętaj tylko, aby wybrać coś, co sprawi, że będziesz lepszą osobą.

    Pomoże to zapewnić, że nie przejdziesz od jednego destrukcyjnego uzależnienia do drugiego. Dyrektor medyczny UberZdrowie, dr Mark Atkinson, wskazał w podcast o uzależnieniu od hakowania , że osoby o skłonnościach uzależniających często wymieniają się jednym uzależnieniem dla innego.

    Wskazuje: „Odkładasz heroinę, alkohol idzie w górę, idziesz na spotkanie Anonimowych Alkoholików, ludzie, którzy tam chodzą, już nie piją, ale jest cukier na stole i rozmawiają o seksie. ”

    Nie ma się czego wstydzić. Pamiętaj o tym, aby w razie potrzeby móc włączyć hamulce.

    Teraz możesz zmniejszyć swoją nikotynę

    Możesz włączyć nikotynę w niskiej dawce do własnego programu rzucania palenia. Niektórzy wychodzą z zimnego indyka i nigdy nie oglądają się za siebie. Inni odnoszą sukcesy w odstawianiu nikotyny stopniowo.

    Papierosy dają 15 – 20 mg szarpana nikotyną kilka razy dziennie. Celem jest zmniejszenie do 1-2 mg nikotyny co jakiś czas i unikanie używania papierosów, aby ją zdobyć. W tym artykule omówiono zalety i wady każdego ze sposobów uzyskania nikotyny. Wybierz najczystszą formę, jaką możesz dostać, dzięki kontrolowanej dawce (1-2 mg). Możesz współpracować z lekarzem medycyny funkcjonalnej, aby zdecydować, jak szybko się zmniejszysz, lub możesz opierać swoje testy porównawcze na tym, jak się czujesz.

    Dodatki do rzucenia palenia

  • Biochemia tego, co dzieje się po rzuceniu palenia i jak się czujesz podczas odstawienia nikotyny jest nierozerwalnie związana. Oto kilka sposobów na oderwanie się od procesu wycofania, a może nawet przesunięcie rzeczy w kierunku braku zależności chemicznej od papierosów.

    5-HTP

    sauna bathing

    Papierosy stymulują serotoninę, a twój mózg chce utrzymać włączoną produkcję serotoniny. Uzupełnienie 5-HTP wspomaga równowagę serotoninową organizmu i zapobiega gwałtownym spadkom. Społeczność naukowa nie badała szczegółowo 5-HTP pod kątem odstawienia nikotyny, ale badanie na zwierzętach wykazało, że 5-HTP zmniejsza objawy odstawienia papierosów. [11]

    Jeśli przyjmujesz leki przeciwlękowe lub depresyjne, skontaktuj się z farmaceutą w celu uzyskania informacji na temat interakcji. Zrównoważ 5-HTP z L-tyrozyną i galusanem epigalokatechiny (EGCG), silnym ekstraktem z zielonej herbaty. (Ekstrakt z zielonej herbaty nie ma wystarczającej ilości. Uzyskaj suplement EGCG.)

    Sauna

    )

    supplements for depression

    Wycofanie jest reakcją detoksykacyjną, a wszystko, co możesz zrobić, aby uwolnić się od tego, pomoże ci. Kilka zabiegów w saunie podczas odstawiania pomoże zwiększyć krążenie i wyeliminować odpady przez skórę.

    Związane z: Korzyści z sauny na podczerwień: Detoksykacja i energia od wewnątrz

    Glutation

    )

    Kiedy w ogóle detoksykujesz, chcesz szybko wydostać się z ciała trujące pozostałości.

    Twoja wątroba sprawia glutation , twoje ciało opanować przeciwutleniacz. Możesz wesprzeć produkcję glutationu, upewniając się, że wątroba ma prekursory, których potrzebuje, a wszystkie elementy budulcowe zawierają białko serwatki. Potrzebujesz od dwóch do czterech łyżek dziennie.

    Alternatywnie, możesz dostać kapsułki glutationu na wsparcie detoksykacji.

    Węgiel drzewny

    )

    Węgiel aktywowany jest adsorbentem , co oznacza, że ​​przyjmuje dodatnie ładunki. Substancje toksyczne i metale ciężkie, podobnie jak te w papierosach, mają ładunek dodatni, więc węgiel je wiąże i wydobywa z organizmu. Upewnij się, że znajdziesz wysokiej jakości kapsułka z węgla drzewnego , która jest bardzo drobno zmielona, ​​wykonana z orzechów kokosowych ( zamiast zwęglonych kości krów) i wyprodukowane w USA.

    Węgiel drzewny może wiązać składniki aktywne na receptach, więc jest to kolejny preparat prowadzony przez farmaceutę.

    Ponadto oszczędzaj węgiel na ciężkie dni detoksykacyjne (świetne w połączeniu z podczerwienią i dużą ilością przefiltrowanej wody). Wpływa na wchłanianie składników odżywczych, więc weź to terapeutycznie do detoksykacji – i nigdy razem z suplementami diety.

    Pamiętaj, że to nie jest lista kontrolna. To nie jest seria kroków. To zestaw narzędzi, którego możesz użyć, aby ułatwić sobie życie. Rzucenie palenia jest wyboistą drogą i możesz spodziewać się kilku niepowodzeń. Wiedz, że to możliwe, a wiedza o tym, jak działa mózg i zapewnienie ciału tego, czego potrzebuje, da ci przewagę. Masz to!

    CZYTAJ DALEJ: 1565124552 8 Detox, które naprawdę działają

    Dołącz do ponad 1 miliona fanów

  • Zapisz się na kuloodporną listę mailingową i otrzymuj najnowsze wiadomości i aktualizacje!