Prawa autorskie: Fot. Jakub Orzechowski / Agencja GazetaFot. Jakub Orzechow…

Portal „Puls medycyny” prosi o pomoc ich programów wyborczych w zakresie zdrowia. KO wysłało z powrotem. PiS mimo próśb telefonicznych i mailowych nie przysłało nic. Co znalazło się w programie Polski 2050, Lewicy, Konfederacji i PSL?

W celu porównanie poszczególnych partii, redaktorzy portalu wyodrębniającego osiem kategorii. Są do:

  • nakłady,
  • zadłużenie szpitali,
  • braki kadrowe,
  • opłaty za studia,
  • stawki podatkowe,
  • dodatkowe ubezpieczenia,
  • rola podwyższenia ochrony zdrowia,
  • finansowanie in vitro.

„Niekoniecznie dobre dane liczbowe, ale raczej o ogólne założenie, stworzenie na przyszłość”

– czytamy na stronie portalu.

Na prośbę „Pulsu medycznego” Odpowiedzi tego ostatniego ugrupowania pominiemy w konstrukcji. KO i Porozumienie zareagowały z powrotem, dopiero gdy portal zaczął drukować odpowiedź (Pierwsza część ukazała się 31 stycznia 2023).

PiS całkowicie zignorował „Pulsu medycyny” mimo wpływu próśb mailowych i elektronicznych. Propozycje programowe KO i Porozumienia portal przed w późniejszym terminie.

Za PiS w kilku przypadkach poszukamy odpowiedzi sami, chociaż pomożemy w tym, aby pomóc w prowadzeniu działalności, badając jej nie znamy.

Jakie zatem pomysły mają 4 partie w swoich programach?

Wymagany system ochrony zdrowia pilnego dofinansowania. W dodatku konieczne jest dodanie na dziesięć cel 7 proc. PKB. Trzeba sprawdzić od zmiany metodologii obliczenia średniech zdrowia (dziś obliczenie odniesienia jest PKB z dwóch lat, co powoduje, że rzeczywista kwota na zdrowie to nie 6 proc., jak źródło Niedzielski, a 4,8 proc). Wprowadź więc wprowadzenie zmian metodologii, popraw dane we wzorze na PKB minus 1 rok np. na okres 2-3 lat, a następnie na PKB aktualne.

W latach wydawanych dalej rosnąć.

Dyskutując o zwiększeniu nakładów na ochronę zdrowia należy przede wszystkim opinie przesunięć w ramach systemu finansów publicznych.

Dostarcz przekierowanie do systemu całości lub części dochodów państwa z akcyzy za wyroby tytoniowe i alkoholowe, opłaty cukrowej oraz hazardowej.

Możliwe jest również finansowanie niektórych działań ze środków pochodzących z państwa w formie inicjatywy celowej. Dotyczy w zakresie zastosowania wysokospecjalistycznych oraz inwestycji inwestycyjnych w systemie i oddłużeniu podmiotów leczniczych.

W przypadku poprawy sytuacji gospodarczej i ustabilizowania sytuacji, w perspektywie kilku lat można Wróć do pytania o wysokość składki systemu, która w Polsce jest na niższym poziomie (9 proc.) niż gdyby w sąsiadach Czechach (13,5 proc.) i zweryfikować system korzyści w zakresie korzyści składek. Zmiany muszą być rozpisane na lata i nie mogą obciążać osób w trudnej sytuacji majątkowej.

Bez Dodatkowa ilość środków w budżecie NFZ żadna reforma organizacyjna ochrony zdrowia nie skończyła się pomyślnie. Obecny rząd nakłady na zdrowie PKBe do kosztów 2 lat (…), a wzrost nakładów, które zaplanowały, są dalece zdrowe. Proponujemy początek na początek do oryginalnego źródła dla tego wskaźnika – 7,2 proc. PKB.

Nakłady na ochronę zdrowia w Polsce są zbyt, jednak samo ich mechaniczne podnoszenie nie powoduje poprawy sytuacji. Konieczna jest całościowa, systemowa reforma ochrony zdrowia przez dostarczanie dobroczynnego zdrowia.

Fundamentalne wdrożenie naszego systemu jest monopolizacją przez jeden podmiot (NFZ) i niewykorzystaniem systemu prawnego konkurencji.

Reformowanie ochrony zdrowia należy umożliwić dopuszczenie na rynek prywatności i samorządowych ubezpieczycieli, których Polacy mogą kierować swoim składkiem zdrowotnym – w postaci bonu zdrowotnego finansowego z Polakiem państwa i przysługującego każdemu.

Potrzebne jest natychmiastowe wydatki wydatków publicznych na służbę zdrowia do 6,8 proc. PKB. Niedofinansowana ochrona zdrowia potrzebuje pilnego zasilenia, m.in. poprzez przeniesienie środków ze składki rentowej – tak, aby odprowadzać składki z tytułu składki na utrzymanie.

Partia zachęcaca od lat chwali się zwiększenie wzrostu nakładów na zdrowie. Budżet NFZ z każdym rokiem zwiększania się, uzyskiwany w efekcie niższym tempem niż gdyby obiecano w 2018 r. mieszkaniec. Liczono, że będzie to widoczne w procentach aktualnego PKB, które będą objęte uwagą PKB przez 2 lata.

Przeczytaj także:

rząd znosi obostrzenia

Ostatnia decyzja o zabraniu 13 mld zł z tegorocznego NFZ. Trudno więc znaleźć się w celu uzyskania nakładów na zdrowie, choć pewnie jakieś określenie w zakresie tym padną.

Przeczytaj także:

01.07.2021 Raszyn k/Warszawy , ul.  Poniatowskiego 21, Centrum Medyczne Judyta .  Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki (l) , minister zdrowia Adam Niedzielski (2l) , prezes Centrum Medycznego Judyta Zbigniew Figat (p) podczas inauguracji programu „Profilaktyka 40 PLUS”.  Fot.  Maciek Jaźwiecki / Agencja Gazeta

pamiętam rozpoczęcie procesu oddłużania szpitalinależy odwrócić piramidę działania.

Szpitale są najdroższym systemem ochrony zdrowia, w związku z czym należy tam skierować tylko chorzy, którzy nie mogą być skutecznie leczeni w ramach ambulatoryjnego.

W celu odciążenia szpitala i koniecznego jest świadczenia skoordynowanych oddziałów ambulatoryjno-szpitalnych, czyli tzw. szpitali dziennych (…), które wykonałyby w ciągu jednego dnia, przy pomocy zaplecza diagnostycznego, dzięki zastosowaniu badań, leczenia i procedury w zakresie ambulatoryjnym.

Zakładamy również na poziomie powiatów Lokalnych Domów Zdrowia (ŁDZ). W LDZ w jednym miejscu przyjmowaliby prawidłowe ze sobą współpracujący z różnymi specjalizacjami. Można tam było wykonać szereg badań diagnostycznych, a także chorobę z nocnej i świątecznej służby lekarskiej.

Zaniżony poziom finansowania świadczenia pomocy technicznej zapewniającej wsparcie dla urządzeń medycznych, co prowadzi do likwidacji oddziałów nierentownych i zaniechania tworzenia nowych. Dlatego postulujemy procedura zmiany wyceny działają w ramach gwarantowanych.

Można również wprowadzić na początku wprowadzania reformy pakietu jednorazową, ostatnią kurację oddłużeniową szpitali.

Wiele z systemu szpitalnictwa nie wynika ze złego zarządzania jednostkami, az zarządzania nim. Nieadekwatność wyceny procedury wybrzmiewa na każde zdrowie.

Często jest tak, że słabiej w systemie wyceny działania jednostki o standard działalności, czyli szpitale powiatowe. W wyniku rozpaczliwych prób ratowania zadłużonych, często znikają skutki porodowe i pediatryczne. W związku z tym warto zwrócić uwagę na jedną stronę zadłużeniu i jego źródła, ale także przy reformie wyceny, aby udostępnić wykorzystanie na terenach poza kilkunastoma wielkimi miastami.

Zadłużenie szpitali jest konsekwencją świadczenia usługowego całego monopolistycznego systemu opartego na NFZ. W ramach systemu jest problem nierozwiązywalny.

Zreformowanie systemu poprzez dostarczenie bonusu zdrowotnego Dzięki temu, że ochrona zdrowia zaczną podlegać rynkowemu mechanizmowi konkurencji iw ten sposób będą obsługiwane w efektywny sposób, co pozwoli na stworzenie problemu. wszyscy Polacy zachowują dostęp do ochrony zdrowia.

Stanowczo sprzeciwia się upaństwawianiu szpitali samorządowych. Placówki te wymaga dofinansowania i oddłużenia, a nie zmiany właściciela czy zarządzającego. Proces oddłużania powinien nastąpić w oparciu o środki z państwana podstawie stosownej ustawy.

Przeczytaj także:

powtarza się, że zadłużenie szpitali do kwestii złego zarządzania, ponieważ są one, które dobrze sobie radzą. Zwykle przy tym nie wspominano, że zadłużają się nie tylko w szpitalu powiatowym, ale również w miejscu docelowym, w których się najdroższe, najwyższym stopniu wykonania zabiegu. Proces zadłużania szpitali trwa od wielu, wielu lat i wygląda na to, że jest to immanentna cecha naszej ochrony zdrowia. PiS raczej nie ma wyjścia jak temu zaradzić.

Konieczny żart wysokość wysokości wynagrodzenia wszystkich pracowników ochrony pracowników służby cywilnej. Jego tempo powinno pozostawać w ścisłym zakresie od faktycznego stanu finansów publicznych.

Konieczne jest również zwiększenie kosztów pracy, a także zwiększenie dodatku w wycenie świadczenia medycznego oraz Zapewnienie maksymalnego miesięcznego taryfy godzinowej pracy, bez względu na miejsce i rozwój zatrudnienia. Koniecznie żart zatrzymanie okresu dojrzewania za granicę absolwentów studiów medycznych oraz lekarzy iw mundurek lekarski, położnych i ratowników medycznych, motywowanego przede wszystkim wszystkimi zarobkami.

Trzeba skrócić czas studiów lekarskichktóry należy obecnie do najdłuższych w Europie, przy zapewnieniu wysokiej jakości kształcenia.

Przeczytaj także:

27.08.2021 Warszawa , ulica Hoża .  Ministerstwo Edukacji i Nauki.  Minister i edukacja nauki Przemysław Czarnek podczas konferencji prasowej na temat poczatku roku szkolnego i epidemii koroanwirusa .  Fot.  Kuba Atys / Agencja Gazeta

Należy zreorganizować system tak, aby zmienić na wykwalifikowanym medykom uwagę przede wszystkim na procesach bezpośrednio z uwzględnieniem nad pacjentem. W tym kontekście konieczne jest promowanie nowego zawodu medycznegojako asystent lekarza i asystent pielęgniarki, sekretarka medyczna oraz opiekun medyczny.

Konieczne jest przedstawienie opracowywanej i systemowej polityki nostryfikowania dyplomów medyków przybywających do Polski – tak, aby zwiększyć zasoby kadrowe polskiego systemu ochrony zdrowia.

Należy nie tylko wykształcić lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, diagnostów medycznych i fizjoterapeutów, ale też ich granic w kraju po studiach i organizacji atrakcyjnej, aby rozpocząć rozwój. Aby zwiększyć nie tylko z płacami, ale także z zaprojektowaniem systemu tak, przez medycy mogli wykorzystać podwyższoną wiedzę.

Sytuacja, w której po studiach zostaje się ds. przybijania pieczątki pod fakturą albo wykonuje zadania sekretarki obsługi, odstrasza od pracy w Polsce równie skutecznie co pensja.

Druga sprawa powiązana z podwyższenie i przekształcenie w ramach kompetencji zawodowych medycznych. (…) Potrzebuję więcej kadr, ale potrzebuję też pomocy za kilka lat sytuacji, gdzie ta kadra marnuje oceny, dodaje nadal dużo prac, do których dyplom stosuje się po prostu niepotrzebnych.

Braki zarządzania wynikają z wielu czynników, z których każda należy oddzielnie zaadresować. Wskazać tu konieczność włączenia należnych opłat w ramach działań operacyjnych – problem ten należy wykonać systemową reformę ochrony zdrowia i wprowadzenie bonusu zdrowotnego, co przełoży się również na wprowadzenie rynkowych zasad ustalania wysokości wynagrodzenia w rozpoznaniu medycznym. Innym narzędziem jest liczba miejsc na studiach medycznych, a szczególnie na wielu specjalizacjach – należy uznać urealnić dostępność kształcenia i specjalizacji w sprzęcie medycznym.

Nie zatwierdzono, że jest to obecnie stosowane rozwiązanie wtórne na masowym sprowadzaniu do Polskiego leku z krajów poza Unią Europejską. Zagraniczni medycy o niepewnych i niższych od polskich kwalifikacji, często nieposługujący się w oparciu o język polski, nie stanowiący zabezpieczeń ochrony zdrowia, ale występujący w jego pogłębianiu.

Podniesienie limitów przyjęć Studenci na studiach medycznych. Wprowadzimy system stypendialny dla studentów z biedniejszych i średniozamożnych rodzin.

Ułatwienie dostępu i zakończenie specjalizacji medycznej. Wprowadzimy długofalowy plan ilości miejsc na poszczególne specjalizacje, aby skrócić kolejki do lekarza specjalisty.

pochodzący z badań naukowych w ostatnich latach trzeba policzyć rządowi na plus. Szkoda tylko, że nie zwiększa się ona w tych placówkach, które mają dobre usługi szpitalne i kadrę, tylko tworzą się nowe jednostki, w których brakuje wykładowców i asystentów. Partia prawdopodobnie obiecuje utrzymanie sytuacji w tym zakresie. Dobrze by jednak było, by wraz ze wzrostem miejsc nie spadała jakość studiów. Ale tym stała władza nisko się nie zarządza.

Polityka sprowadzania produktów poza Unią pozostawia wiele do życzeń. PiS jednak chwali się osiągnięciami w tym zakresie, w tym podbieraniem zasobów użytkowych z Ukrainy, państwa świadczeniago w stanie wojny.

Przeczytaj także:

Sala operacyjna.  Lekarze w zielonych kitlach operują pacjenta

Uważam, że skutek wszystkich pracowników zatrudnionych w publicznym systemie ochrony zdrowia być zdrowym gwarantowane ustawowo i bezpośrednio z przeciętnym miesięcznym wynagrodzeniem w przedsiębiorstwie z ostatniego kwartału roku kalendarzowego. Wynagrodzenie to powinno również uwzględniać kroczącą zmianę współczynników pracy, według zasad wyższego wynagradzania pracowników medycznych o wyższych kompetencjach i kwalifikacjach zawodowych.

Proponujemy Tworzenie możliwości podwyższenia finansowego z nabyciem doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji dla pielęgniarek dodatek do stażu podyplomowego u lekarzy, płatnego ze środków ministerstwa zdrowia.

Ustawa o wynagrodzeniach została przyspieszona w tym temacie, ale potrzeba wielu oczekiwanych przez środowisko zmian zawodowych, na które lewica zwróciła uwagę. Częsty jest proceder złego szeregowania pracowników i pracownic do wszystkich grup, ustawa za pomocą samego zaszeregowania nie promuje doskonalenia doskonałości (…). Różnice między grupami zawodów medycznych również są do zmiany.

I wreszcie – wynagrodzenia pracowników medycznych w sposób ułomny, ale jednakowe są równe ustawą, przeciwnie równie jest temat traktowania pracowników niemedycznychktórzy, jeśli mają odciążać załogę od prostszych zadań, również odnoszą się do godnego traktowania i wynagradzania za pracę.

Problem z odpowiedzią w zastosowaniu medycznym jest w warunkach go systemu praktycznie nierozwiązywalny. Odpowiedzią powinno być systemowa reforma ochrony zdrowia i dostarczanie bonusu zdrowotnegoco przełoży się również na wprowadzenie rynkowych zasad ustalania wysokości wynagrodzenia w rozpoznaniu medycznym.

PSL postuluje podniesienie wysokości wynagrodzenia pracowników ochrony zdrowia o 30 proc. Oprócz lekarzy i pielęgniarek, konieczne jest wynagrodzenie wynagrodzenia m.in. fizjoterapeutów, ratowników medycznych, diagnostów wyposażenia i techników medycznych, co zapewnia im godziwe warunki życia, aw konsekwencji doprowadzi do zahamowania odpływu specjalistycznej kadry korzystającej z kraju.

Wraz ze wzrostem liczby studentów musiało nastąpić twarde przyjęć na kształcenie w zawodach pielęgniarstwa, ratowników i innych zawodów medycznych.

studia medyczne zostać bezpłatnie.

Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność medycyny, aby uzyskać barierę w dostępie do usługi jest ostatnią, która pozwoli zrobić. Studia co do zasad powinno być bezpłatne.

Kwestia opłat za studia medyczne jest lekarstwem w stosunku do miejsc na tych studiach. W związku z palącym problemem braku pracowników kadrowych w ochronie zdrowia działania należy zwrócić uwagę na zapewnienie dostępu do studiów i specjalizacji, jako że spełniają oni merytoryczne wymagania działania.

żart przeciwne wprowadzenie opłaty za studia medycznych – zbyt mamy duże osoby wśród zawodów medycznych w Polsce, wprowadzając takie rozwiązania. Zamiast tego proponujemy specjalny fundusz stypendialny, który pomógł rozwiązać problem wyjazdu za granicę studiów po ukończeniu studiów. (…) Fundusz Stypendialny, który zagwarantuje każdemu studentowi, który chroni pobyt w Polsce przez 10 lat po studiach, stypendium na wysokości co najmniej 1500 zł przez cały okres studiów. Środki na ten celowy przekazywać wspólnikom skarbu państwa z wypracowywanych przez siebie.

Jesteśmy za ustawy o procedurze refundacji in vitro jako techniki leczenia niepłodności. Pomoc może być realizowana jako element „Programu dodatkowej ochrony zdrowia prokreacyjnego w Polsce” i – jak cały program – finansowana bezpośrednio z państwa członkowskiego jako zadanie ministra zdrowia.

Świadczenie usług w poradni lekarskiej niepłodności podlegającej pełnej refundacji przez płatnika. Ustalenie działań, których celem będzie z tytułu uprawnień uprawnionych do wykonywania procedur in vitro.

Do finansowania skuteczne metody leczenia niepłodności należy wrócića jeśli ktoś ze religijnych nie chce z tych metod korzystać – należy uszanować.

Odgrywanie misteriów religijnych w gmachu ministerstwa zdrowia odejdzie za rządów Lewicy wkręcają.

Procedura in vitro nie powinno być w związku z finansowaniem finansów publicznych.

żart za przywróceniem przepisów ustawy z dnia 25.06.2015 r. o ochronie niepłodności, które pozwalają na finansowanie z państw członkowskich metod zapłodnienia in vitro. Przepisy te zostały w 2016 r. uchylone przez rząd PiS-u, co doprowadzi do tego, że taki zabieg może sobie pomóc obecnie tylko zamożni ludzie.

wielokrotnie zapowiadał, że Polska nie będzie finansować in vitro z kraju. W zamian za to, wysyłacy promują (i świadczenia sumy) na tzw. naprotechnologię, dzięki której niestety nie rodzi się więcej dzieci. Trudność w zmianie w tym zakresie. Ideologia wiarygodna tu z rzeczywistością i praktyką.

Przeczytaj także:

Donald Tusk sprężyny Ewy Kopacz, pojawiają się na scenie

pomaga na rozwijanie mieszanego, dwusektorowego systemu ochrony zdrowia, w którym występuje sektor prywatny i prywatny, który będzie sam w sobie i które się uzupełniały, z zasad kooperacji, a nie konkurencji. Każdemu podmiotowi publicznemu, jak i prywatnemu, przysługuje prawo do korzystania z usług finansowych ze środków publicznych, jednak z zastosowania standardów kompleksowości usług.

Dlatego m.in: należy uwzględnić wsparcie, które nie powinno uwzględniać zastosowania w terminie, ich wdrożenie w systemie prywatnym, ze zwrotem kosztów przez Narodowy Fundusz Zdrowia (standard taki oczywiście musi być wprowadzany stopniowo, wraz z poprawą stosowania systemu w systemie publicznym).

Postrzegamy cel reformy ochrony zdrowia jako istoty tego systemu publicznego, by prywatna ochrona zdrowia przestała pełnić funkcję patologiczną dostawcy konstytucyjnych praw do świadczenia lub wręczenie usankcjonowanego sposobu na wręczanie łapówek.

Celem powinno być również „odbijanie” branży medycznej – dobry, choć bardzo skuteczny jest stomatologia, w której rachityczne wsparcie państwa może spowodować powstanie bariery cenowej w postępowaniu. Bo trzeba to zbadać – rozwój opieki zdrowotnej jest obrazem kapitulacji państwa z pełnym przekonaniem. Przy wydolnym systemie prywatnym medycyna prywatna pełni bardzo ograniczone i do takiego stanu podążać.

Prywatna ochrona zdrowia Należy zostać dopuszczoną do realnej konkurencji z państwowąpoprzez stworzenie systemu bonusu zdrowotnego, w którym każdy pacjent uczęszcza do prywatnego ubezpieczalni, który jest pomocny w tym celu przypisanym do niego pieniądze z państwa. Konieczność konkurowania o pacjentów wymusi pomoc w podnoszeniu jakości zarówno publicznej, jak i ulgowej ochrony zdrowia – przy zapewnieniu dostępu do instytucji dla wszystkich pacjentów.

Prywatna ochrona zdrowia powinna zostać niejako wkomponowana w systemie publicznej ochrony zdrowia – tak, aby zastosowanie miało i zaczęło pojawiać się w systemie luki, np. współpracujący z długimi kolejkami dla lekarzy specjalistów. Temu celowi ma służyć wprowadzenie 2000 zł odpisu od podatku za leczenie w placówkach ochrony zdrowia.

Już w 2015 roku poszedł do urzędu z prośbą o korzystanie z publicznego. Niestety, ostatnie lata do jego stałego osłabienia. Ci, których na to stać, nie chcą czekać w gigantycznych kolejkach, płacą za gabinety, za opiekę, za porady. Zapewnienie władzy nie dba o obsługę obu sektorów.

Nie można wykluczyć wątpliwości, że coraz szybciej zmierzamy w kierunku „stomatologizacji” (czyli prywatyzacji) całej naszej branży. Aczkolwiek dzieje się to po cichu, bo trudno się tym chwalić.

Nie jest celowe wprowadzanie sposobów postępowania w przyszłości. W dodatku należy rozpatrzyć możliwość zapłaty składki na składki pielęgnacyjnektóre współfinansowałoby świadczenia z opieki długoterminowej w związku ze zmianami demograficznymi.

należy zapewnić wsparcie społecznej świadomości w zakresie jakości usług.

Zawiera często powtarzające się pomysły, ale trzeba skuteczności, że byłoby na krótkofalowo głównych tym, których na nie stać, czyli korzyść już dobrze sytuowanym. (…)

Wprowadze nie zawiera wykazu ilości problemów, poczynając od regulacji konstytucji równości dostępu do ochrony zdrowia, a na to umożliwia nakręcania przez prywatne korporacje spirali marżowych i kosztów w ochronie zdrowia kończącego.

Ważne jest również to, że prywatne ubezpieczenia ze względu na zakres i zakres stosowania oraz charakter nastawiony na zysk nigdy nie dorównają kompleksowości i skuteczności kosztowej powszechnego, skutecznego non-profit systemu publicznego. Dlatego ten sposób dofinansowania ochrony zdrowia powinien pozostać w niespełnionych marzeniach lobbystów.

Dodatkowe ubezpieczenia w obecnej sytuacji byly tylko przedłużaniem agonii niewydajnego, monopolistycznego systemu. Skutkiem tego byłyby również wysokie koszty społeczne, które doprowadziłyby do analizy na „lepszych” i „gorszych” pacjentów w państwowym systemie. Realna zmiana sytuacji wymaga odważnej, systemowej i całościowej reformy ochrony zdrowia, a nie sięgania do kieszeni pacjentów dla podtrzymania opieki zdrowotnej, patologicznych właściwości.

Zapewnienie przestrzegania przepisów dotyczących personelu pracowników ochrony zdrowia [„dodatkowe ubezpieczenia” – to hasło w domyśle dotyczyło pacjentów, tymczasem pomysł PSL dotyczy kadr medycznych – uwaga redakcji Pulsu Medycyny].

Nie będzie państw członkowskich bez bezpiecznych warunków medykom.

Dzięki realnemu podwyższeniu płacy leków efekty wizualne wieloetatowości. Godne zarobki w miejscu, w którym bez konieczności wykonywania pracy w wielu miejscach to jedno z podstawowych zagrożeń dla ochrony zdrowia.

Każdy przegląd pomysłów, jak poprawiać system ochrony zdrowia w Polsce, pokazuje, że każda część będzie działać ten temat w wyborach wyborczych. Wydaje się, że najciekawsze, najbardziej przemyślane propozycje, aby pomóc przez Polskę 2050. Szczególnie intersujący jest pomysł zorganizowania szpitali dziennych i Lokalnych Domów Zdrowia. Pomysłodawcy nie podają jednak szacunkowych kosztów takich reform. Nie wiadomo też czy da się ją zbadać pod uwagę problemy kadrowe.

Przeczytaj także:

14.12.2015 Lublin .  Kolejki do rejestracji w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym .  Fot.  Jakub Orzechowski / Agencja Gazeta

Wszystkie partie poza Konfederacją na rzecz świadczeń nakładów na ochronę zdrowia. Konfederacja powtarzająca się jak mantrę jeden pomysł na uzdrowienie wielu bolączek systemu. Ro „bonu dobrego, finansowego finansującego państwa i przysługującego każdemu Polakowi”.

Trudno mi zidentyfikować rzeczywistość tego, co wydaje się, że jego autorzy są co najmniej zawyżone.

Konfederacja mówi jednym głosem z PiS w kwestii finansowania in vitro z państwa

(dla uściślenia za PiS mówimy tu sami na podstawie dotychczasowych działań). Pozostałe partie są odmiennymi zdaniami.

Ciekawy jest pomysł PSL w postaci odpisu od podatku za leczenie w fundacji fundacji ochrony zdrowia.

Czekamy (wraz z “Pulsem Medycyny”) na propozycje KO.

Sławomira Zagórskiego

Biolog, dziennikarz. wykonany doktorat na UW, poprawiony biologii studentów w Algierze. 20 lat w „Gazecie Wyborczej”. Założył tam dział nauki i wypromował wielu dziennikarzy naukowych. Pracował też m.in. w Ambasadzie RP w Waszyngtonie, uczęszczac się współpracą naukową i kulturalną między Stanami a Polską. W OKO.press pisze głównie o systemie ochrony zdrowia.

Biolog, dziennikarz. wykonany doktorat na UW, poprawiony biologii studentów w Algierze. 20 lat w „Gazecie Wyborczej”. Założył tam dział nauki i wypromował wielu dziennikarzy naukowych. Pracował też m.in. w Ambasadzie RP w Waszyngtonie, uczęszczac się współpracą naukową i kulturalną między Stanami a Polską. W OKO.press pisze głównie o systemie ochrony zdrowia.

Przeczytaj także:

żołnierze kopią okopy w zaśnieżonym polu

Krystyna Szumilas i Katarzyna Lubnauer występują przed mikrofonami mediów, w tle budynek z nieczytelnymi tabliczkami urzędowymi

Dziewczynka, ofiara upadku ziemi w Turcji i Syrii wynoszona przez mężczyznę z ruin zawalonego budynku.

Grafika: w ekranie starego telewizora wklejone zdjęcie pojazdu wojskowego z biało-czerwoną flagą

Kobieta w liliowej sukni (Justyna Wydrzyńska) i dwie aktywistki przed mikrofonami dziennikarzy

Komentarze

Komentarze będą wkrótce dostępne

Nasze tematy

Czytaj dalej…%%custom_html1%%