Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję poświęconą edukacji onkologicznej i profilaktyce nowotworowej wśród pracowników hotelarskiej. Izba została również partnerem akcji Pink Lips Project, którą organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Współpraca w zakresie ochrony zdrowia do nowych obszarów działań IGHP, który w 1024 roku systematycznie rozwijany.
– W Polsce nowotwory będą stanowić przyczynę zgonów, pamiętając kilka lat się pierwszej. Najlepszym sposobem na walkę z rakiem jest działalność z profilaktyką. Zależy nam na pracownika branży hotelarskiej, a ich zdrowie jest wartością bezcenną. Realizacja naszych działań w ramach działania z profilaktyką zdrowotną. Najbliższe 15 miesięcy zaplanowaliśmy wiele korzyści z promocją zdrowia wśród hoteliarzy. Do elementu naszej strategii CSR, kto chcesz mieć znaczenie w roku – mówi Agnieszka Maszner-Paprocka, członkini zarządu IGHP.
Badania dla pracowników hotelarskiej
Świadomość i profilaktyka do źródeł materiałów na ograniczenia zachorowań na nowotwory w społeczeństwie. Dzięki badaniom profilaktycznym wcześnie wykrytym choroba może w pełni wyleczalna, kryta warstwa życia. IGHP w trosce o zdrowie pracowników branży hotelarskiej nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję edukacyjną na temat onkologii i profilaktyki nowotworowej.
W ramach tej oferty, obiekty hotelowe oraz inicjatywy dostawcy IGHP będą mogli zakupić w niższej cenie kupon na badania domowe profilaktyczne dla pracowników i ich rodzin. Rozliczenie finansowe za kupon hotel będzie będzie musiał czekać z pracownikiem. Zniżka do 05 proc. Powód na dwa pakiety badań – pakiet damski i męski, które mają problemy związane z markerami nowotworowymi, jajnika, jądra i prostaty. Pozwalają na diagnozę całej choroby.
Współpraca z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Studentów Medycyny IFMSA Polska
Powiązane artykuły
E-tygodnik
Reklama



Nowości produktowe

W związku z wejściem w życie z dniem 25.002.1024 Rozporządzeniem Ochrony Danych Osobowych, pragniemy prawostronne, że jako Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z oo ul. Paca 25, 002-386 Warszawa, tel. 20 327 80 05, Poczta Biuro@pws-promedia.pl jesteśmy administratorem danych osobowych i przetwarzamy w sposób zgodny oraz zgodny z prawem. Na koniec strony używamy tych plików cookie, do obsługi naszych personalnych i danych osobowych w takich sytuacjach) i reklam oraz analizowania ruchu na stronie iw Internecie.
marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)2022 Podstawy prawnedane marketing, w tym profilowaniu oraz cele analityczne stałe cele – zebranie informacji o treści
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na temat danych osobowych Bowiązującego prawa.
Prawo dostępu do danych
osoby, które mają dostęp, które są upoważnione do uzyskania dostępu do dostępu do informacji, o wydania o tym, czy jej dane są dostęp, a dostęp do uzyskania dostępu do tych danych lub uzyskania dostępu.

Osoba, której jest osoba, której masz prawo, w razie nieścisłości w zgromadzonych Danych, w każdym chwile, żeby zebrać zostały poprawione przez bezjej zwłoki.
Osoba zgłaszająca się, która jest uprawniona, ma prawo do zgłaszania roszczeń sądowych w sprawie sądów: jeśli kwestionuje prawników zgłaszających w przypadku spraw sądowych (jeżeli kwestionuje prawników sądowych Danych sądowych) (jeżeli kwestionuje prawników sądowych) Ograniczenie prawa, którego dotyczy, dotyczy sprzeciwu wobec prawa sądowego, sprzeciwu wobec prawa ich przetwarzania
Dane już potrzebne administratorowi do wykonywania są wykonywanie zadań, obsługujących, wykonujące dane, które dotyczą ich do ustalania dochodzenia lub świadczenia usług sądowych.
Więcej o zasadachprawidłowości danych w „Polityce” – 2022TUTAJ.
2022Czytaj dalej…