Zwiększ swoją pamięć, pewność siebie, uwagę, energię, stan umysłu i kreatywność.

Opublikowano 08 stycznia 2020

Photo Copyrights owned by David Rönnlid, CEO at Nootralize

Źródło: prawa autorskie do zdjęć należące do Davida Rönnlida, dyrektora generalnego Nootralize

Nootropowy to związek, który przy prawidłowym stosowaniu bezpiecznie poprawia funkcje poznawcze użytkownika.

Aby osiągnąć maksymalną wydajność poznawczą i dobre samopoczucie, należy zaktualizować swój sen, trening, odżywianie oraz uważność

Wyraźnie wyjaśnij, dlaczego bierzesz nootropowy

Dbaj o to, aby używać związków do długoterminowych celów, a nie tylko do krótkotrwałych efektów poprawiających nastrój.

Osoba nootropics mają różne funkcje i prowadzą do bardzo różnych nastrojów.

Jeśli jesteś senny i chcesz się uczyć lub pracować, pomyśl o stymulantach nootropowych, takich jak kofeina Jeśli kofeina wywołuje u ciebie nerwowość , weź przeciwlękowe L-teanina, która jest naprawdę bezpieczna i zwykle myśli się o synergii z kofeiną.

Twoje prywatne doświadczenia, predyspozycje i cele to blokady, do których musisz odkryć klucze nootropowe.

Myśl jak badacz

Za każdym razem, gdy eksperymentujesz z nowym nootropikiem, wybierz z góry, które mierniki dowiedzą się, czy substancja Ci się powiodła. Im mniej w zależności od własnego osądu, tym metryka, tym lepiej.

Zapisz swoje doświadczenia i na co zwrócić uwagę następnym razem, gdy zmienisz dawkowanie, aby odkryć swój indywidualny słodki obszar.

Minimalizuj mylące aspekty; takie postępowanie jest jednym z przykładów solidnej praktyki eksperymentów naukowych. Pamiętaj, aby eksperymentować z jedną substancją na raz.

W stosie, w kontekście nootropów, stosuje się jednocześnie kilka substancji. Właśnie tego właśnie wam poinformowałem, żebyście nie robili. Zawsze próbuję każdej nowej dla mnie substancji w małych ilościach, a potem jak najszybciej w niskiej różnorodności tego, co jest typowe dla tego związku. Ale kiedy osobiście wykluczyłem prawdopodobne zagrożenie dla mnie, uważam, że warto eksperymentować z nowymi związkami, „ulepszając” dotychczasowe użycie.

Pokażmy to na przykładzie. Jeśli wezmę 120 mg p ekstrakt z kory ine i 300 mg biwinian choliny czasami i rozumiem, że nie ma dla mnie widocznych efektów ubocznych, mogę rozpocząć eksperymenty z marką nowy związek fosfatydyloseryna w różnych dawkach z wyciągiem z kory sosny i stosem dwuwinianu choliny.

Ponieważ celem jest zawsze osiąganie najlepszych rezultatów przy najmniejszych (groźbach) negatywnych skutków, układanie w stosy powinno być ograniczone do jak najmniejszej liczby substancji. Ale na początkowych etapach rozumienia wpływu substancji na ciało i umysł możesz połączyć ją z komplementarnymi, synergistycznymi związkami. Muszą to być te, które obecnie rozumiesz.

Chociaż nie jest to konieczne, zrozumienie niektórych neuronauki (głównie odnoszących się do neuroprzekaźników i czynników hormonalnych ) przed użyciem nootropów pomoże ci złagodzić wszelkie działania niepożądane, które mogą wyniknąć z nootropowego stosowania.

Powiedzmy, że fosfatydyloseryna utrudnia zasypianie. Wiesz, że melatonina ogólnie ogranicza początki snu (są 2 ludzkie placebo – regulowane badania naukowe, w których 681 osób otrzymało melatoninę) i dla Ciebie. Zużywasz 3 mg i idziesz spać w ciągu 15 minut. Następnym razem, gdy będziesz wiedział, że nie używasz fosfatydyloseryny tak późno w ciągu dnia lub w tak wysokich dawkach, ale tym razem uratowałeś się przed brakiem snu, korzystając ze zrozumienia, że ​​hormonalny melatonina zmniejsza opóźnienie rozpoczęcia snu.

Poświęć 90% swojego czasu na badania dotyczące skutków ubocznych, leczenia i interakcji

Jeśli chcesz eksperymentować z nootropem, prawdopodobnie istnieje dodatnia korzyść. Dlatego, jeśli zauważyłeś możliwe korzyści, nie musisz tracić czasu, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak świetny jest produkt lub substancja.

Zamiast tego rozpoznaj każdy możliwy efekt uboczny, aby ocenić, czy jest wystarczająco bezpieczny. Następnie spróbuj zrozumieć, które działania niepożądane są najczęstsze i co możesz zrobić, aby zmniejszyć obrażenia, jeśli zaczniesz doświadczać któregokolwiek z nich.

Miej strategię tworzenia kopii zapasowych. Jeśli masz zamiar eksperymentować z fosfatydyloseryną, co może się zdarzyć?

Zwykle istnieje niewiele interakcji pomiędzy nootropami, które są dla ciebie złe. Zwykle układanie nootropów zapewnia efekty synergiczne.

Jedynym układem neuroprzekaźników, który wkracza do twojego umysłu, aby zachować szczególną ostrożność podczas układania nootropów, jest serotonina. Łączenie SSRI

i MAOI, takie jak Escitalopram i Rhodiola Rosea, mogą iść bardzo niepoprawne. W najgorszym przypadku możesz skończyć z zespołem serotoninowym, który może być śmiertelny. (Aby być bezpiecznym, użyj kontrolera interakcji .)

Zazwyczaj google ” Nazwa nootropowa interakcji ”i przejrzyj pierwszą stronę w poszukiwaniu istotnych informacji. Zachowaj szczególną ostrożność w przypadku substancji, które są dla Ciebie zupełnie nowe lub jeśli przyjmujesz już pewne związki farmaceutyczne.

Jeśli próbka nootropowa nie działa zgodnie z oczekiwaniami, przestań jej używać. Nie akceptuj konsekwentnie powtarzających się istotnych negatywnych skutków bez znaczących korzyści.

Nootropics powinny wzmocnić twój umysł. Chociaż najprawdopodobniej wiąże się to z większym poczuciem dobrego samopoczucia i interesującymi doświadczeniami, nie są one przeznaczone wyłącznie do użytku rekreacyjnego.

Większość nootropów, choć nie wszystkie, prawdopodobnie nie zadziała uzależnienie Byłem uzależniony od gier około 3 lata wcześniej, co sugeruje pewien stopień dziedzicznej predyspozycji lub osobowość charakterystyka leżąca u podstaw zwiększonego niebezpieczeństwa. Ale tak naprawdę przez półtora roku nie byłem (subiektywnie) bliski uzależnienia od jakichkolwiek nootropów, biorąc pod uwagę, że zacząłem odkrywać. Wręcz przeciwnie, biorąc pod uwagę, że zacząłem eksperymentować, czułem się bardziej niż kiedykolwiek wcześniej kontrolowany.

Zacznij od małego

Celem dawkowania nootropowego jest uzyskanie pożądanego efektu przy najmniejszej możliwej dawce, konsekwentnie i niezawodnie. Zacznij od bardzo małej dawki, aby uniknąć niepożądanych reakcji, szczególnie na dziedziczne predyspozycje

Aby uzyskać najlepszy stosunek ryzyka do nagrody podczas spożywania nootropów, nie zaczynaj od dawki zalecanej przez jakiekolwiek źródło internetowe. Zmniejsz go do co najmniej jednej czwartej sugerowanej dawki, a następnie stopniowo zwiększaj, aż poprzednia mniejsza dawka oferowała lepszy wpływ niż obecna wersja eksperymentu z wyższą dawką.

Nigdy nie integruj wielu związków, których początkowo nigdy nie próbowałeś.

Przełącz wszystkie używane nootropiki

Tolerancja jest wspaniałą miarą, gdy trzeba zacząć od zaniechania nootropowego. Tolerancja ma miejsce, gdy ciało rzeczywiście przystosowało się do istnienia obcego związku chemicznego; może to oznaczać, że nootropic zrobił swoje.

Również jazda na rowerze zapewnia dobry czas na określenie psychologicznych skutków, jakie dany nootropik rzeczywiście miał, pozwalając neurochemicznym podsystemom twojego umysłu odpocząć od tej konkretnej interwencji.

Jest inny powód, dla którego cykluję (praktycznie) każdą substancję: trwałe narażenie (prawie) dowolnego rodzaju jest szkodliwe dla organizmu.

Wytyczną, której używam do jazdy na rowerze, jest to, że im bezpieczniejszy wydaje się nootropowy, gdy badam jego negatywne skutki, tym dłużej go używam. Moja częstotliwość używania nootropów jest bezpośrednio związana z profilem bezpieczeństwa i poziomem dowodu.

Czas użytkowania związku przed zjazdem z niego jest inny dla każdego nootropowego.

Im mniejsza dawka przygotujesz do spożycia, tym mniej uważny musisz jeździć na rowerze na danym terenie.

Słuchaj swojego ciała i umysłu

Jest to ważne dla ogólnej inżynierii doświadczenia, w szczególności dla zrozumienia efektów nootropowych.

Metakognitywnie badaj zmianę wydajności lub zrozumienia, która pojawia się w wyniku modyfikacji tego, na co narażasz swoje ciało. Poznaj ograniczenia subiektywnego określania własnych wyników psychologicznych. twoje poziomy dopaminy mają duży wpływ twój poziom optymizmu i inspiracja , co może zaciemnić twój osąd.

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​uważność może znacznie poprawić twoje nootropowe używanie umiejętności podejmowania decyzji i nootropics mogą zwiększyć twoją praktykę uważności.

Jeśli czujesz, że przestałeś pracować z nootropem, doświadcz tylko negatywnych skutków lub jakiegoś problemu psychologicznego, nie stresuj się ani nie podejmuj żadnych wyborów, które będą miały długotrwały wpływ na życie twoje lub innych osób. Nie spędzaj zbyt długo w stanie umysłu; przejdź do nootropów i doświadczeń, które rozpoznajesz i możesz odkryć pewność w.

Funkcją nootropów jest poprawa zdolności poznawczych, w tym podejmowania decyzji. Nawet jeśli zrobisz wszystko dobrze, najprawdopodobniej odkryjesz siebie w momentach nieco poniżej swojej linii bazowej przed eksperymentowaniem. Takie rozumowanie może powodować przekonania, że ​​transformacja jest potrzebna w twoim życiu. Niech minie długi czas. Jeśli nadal uważasz, że powinieneś dokonać zmiany w swoim życiu, przynajmniej nie pozwoliłeś, by substancja zrobiła to za ciebie.

Jeśli chodzi o stosowanie nootropowe, bardziej bezpieczne i użyteczne jest bycie bezpieczniejszym niż żal.

Jeśli masz prawo stan ducha używania nootropów (świadomość niebezpieczeństw i jak ich uniknąć ), jesteś w doskonałej pozycji, aby doświadczyć sukcesu inżynieryjnego.

Uwaga: Kilka systemów biochemicznych i procesów zostało usprawnionych w celu uzyskania przydatnych funkcji. )

Aby odkryć nootropowy dla określonych funkcji, zastrzelony aplikacja Nootralize

Ten post był pierwotnie wydany w nootralize. com Nie zastępuje sugestii medycznych, diagnozy medycznej ani leczenia.

Czytaj więcej