TruBrain prowadzi wyjątkową kampanię crowdfundingową w wysokości 1 miliona dolarów, która pomoże sfinansować tę ambitną ekspansję, pozwalając każdemu na zakup udziałów własnościowych w firmie.

Is Crowdfunding Your CBD Business The Wave Of The Future?

Źródło obrazu: Drazen_ | Getty Images

7 minut czytania

Opinie wyrażone przez Przedsiębiorców autorów są własne.

TruBrain sprawia, że ​​napoje i batony są pakowane w nootropiki (inaczej „pokarm dla mózgu”), które zawierają aminokwasy, składniki odżywcze i minerały, które są spożywane przez mózg i które bezpośrednio wspierają funkcje poznawcze. Wydaje się wtedy naturalne, że firma planuje wprowadzić produkty wykorzystujące najgorętszą żywność dla mózgu na rynku o wysokiej funkcjonalności: CBD. Ale zamiast zbierać pieniądze tylko przez inwestorów, CEO i współzałożyciel Chris Thompson kieruje wyjątkową kampanią crowdfundingową o wartości 1 miliona dolarów , które pomogą sfinansować tę ambitną ekspansję, umożliwiając każdemu zakup udziałów w spółce. Rozmawialiśmy z Thompsonem o jego firmie i jego niekonwencjonalnym podejściu do pozyskiwania funduszy.

Historia pochodzenia

Byłem wtedy w Unilever, właśnie poza szkołą biznesu. Co zauważyłem: tutaj są ci wszyscy ludzie typu A, którzy starają się iść naprzód, wszyscy starają się odcisnąć swoje piętno. Naturalnym instynktem dla wielu z nas było poświęcenie więcej godzin, ale to nie zadziałało, ponieważ nie było to wyjątkową zaletą. Zbyt wielu innych, tak jak ty, chciałeś poświęcić czas. Doszedłem do wniosku, że jedynym sposobem na osiągnięcie postępu – i jednoczesnego czerpania radości z życia – była większa produktywność w krótszym czasie. Aby mieć większy wpływ w kilka godzin. Oznaczało to znalezienie sposobu na przełamanie mentalnych bloków i zwiększenie kreatywności. Próbowałem więc podkręcić różne rzeczy, takie jak mój sen, radzić sobie ze stresem, tłumić rozproszenia w biurze, ćwiczyć na lunchu. I w końcu doszedłem do diety.

W Unilever miałem dostęp do wielu badań nad żywnością o wysokiej funkcji. Pracowałem z zespołem marki w Lipton. Przeprowadzili przełomowe badania nad optymalizacją fal mózgowych za pomocą jednego środka nootropowego w zielonej herbacie. Ale w zasadzie odłożyli badania na bok, ponieważ nie sądzili, aby było to praktyczne. Nie byliby w stanie przekazać tego wszystkiego na półce, a konsumenci nie byliby w stanie przyswoić nauki, nawet gdyby mogli.

W tym momencie zafascynowałem się z niszowymi składnikami funkcjonalnymi i zaczął badać i testować różne nootropiki o wysokiej funkcji. Kierował mną fakt, że duże marki pozostawiają tak ogromną szansę na innowację przedsiębiorcom. Chciałem wykorzystać moje doświadczenie związane z domeną marki CPG i założyć markę, która przyniesie te korzyści masom.

Moje podejście polegało na robieniu rzeczy, które według mnie były słabe w stosunku do Unilever. Chciałem zmierzyć ilościowy wpływ na mózg. Chciałem inwestycji, które możesz zmierzyć i ulepszyć zamiast mrocznych inwestycji brandingowych dużych CPG. I chciałem nadać rzeczywisty sens życiu ludzi, aby mieć emocjonalną markę o autentycznym wpływie.

Wszystko to przenosi nas do dnia dzisiejszego, w którym naszą misją jest wznieść się -funkcja nootropics dostępna.

POWIĄZANE : W zatłoczonej przestrzeni na napoje CBD, przerwa Rynki Nie czuje składnika

Jak firma wyróżnia się na zatłoczonym rynku

Podejście TruBrain jest wyjątkowe, ponieważ koncentrujemy się tylko w odniesieniu do wymiernych korzyści poznawczych kannabinoidów, a my badamy, mierzymy i weryfikujemy te korzyści za pomocą pomiaru fali mózgowej QEEG. Odkrycia te wskazują, że kannabinoidy w połączeniu z naszymi Nootropics działają bardzo dobrze, łagodząc lęk i stres, co toruje drogę Nootropics do zwiększenia przepływu krwi i tlenu do części mózgu związanych z funkcją wykonawczą.

Uważamy, że jesteśmy pierwszą firmą, która opracowała komercyjną aplikację dla konsumentów, która łączy kannabinoidy z bioaktywnymi Nootropics.

Decyzja o Crowdfund

Przeszliśmy przez akcelerator technologii StartEngine w 2013 roku i bardzo dobrze poznaliśmy CEO i współzałożyciela Howarda Marksa. Zasadniczo przekonał nas o swojej opinii na temat tego, jak finansowanie społecznościowe jest przyszłością, w jaki sposób ma on znaczącą przewagę nad robieniem tylko instytucjonalnych rund finansowania z firmami typu venture capital i tym podobnymi.

Jak dotąd kochamy to. Ta kampania koncentruje się na przekształcaniu klientów w „inwestorów”, co sprawdziło się bardzo dobrze w przypadku innych firm budujących marki bezpośrednie. Wspierają nas już VC. Niektórzy bardzo współpracowali z TruBrain i nadal pełnią aktywną rolę w naszej Radzie Dyrektorów. Cieszymy się z tego wsparcia instytucjonalnego. Ale tak jak uważamy, że najlepsze jedzenie dla mózgu nie powinno być zarezerwowane tylko dla wybranych, nie uważamy, że tylko bogaci powinni mieć możliwość inwestowania w rozwijające się firmy. Nasza lojalna i namiętna baza klientów stanowi dużą, osadzoną szansę rozwoju.

Finansowanie społecznościowe pomaga nam wykorzystać tę okazję

, tworząc entuzjazm społeczność tysięcy kibiców. To sprawia, że ​​nasza marka jest znacznie silniejsza niż po prostu przyjmując inwestycje od inwestorów instytucjonalnych.

ZWIĄZANE Z: Nowa reklama „This Is Your Brain On Cannabis” Is Rad

Wyzwania W przemyśle

Przemysł żywności i napojów o wysokiej funkcji jest bardzo nasycony, niezwykle konkurencyjny i wrażliwy na międzynarodowe, krajowe i regionalne warunki gospodarcze. Wielu konkurentów na rynku jest większych, bardziej ugruntowanych i posiada większe zasoby niż my. Nasz przyszły sukces będzie w dużej mierze zależał od naszej zdolności do wykorzystania naszego unikalnego modelu biznesowego i wytwarzania innowacyjnych produktów i usług wysokiej jakości po konkurencyjnych cenach.

Zajmujemy się tym wyzwaniem poprzez „ unikając kontaktu z klientem, angażując się z nim i zaspokajając jego potrzeby, a także powstrzymując się od chowania się za klawiaturą i unikania głosu klienta.

Gdy firma przeżywa okres sukcesu, po prostu chcesz delektować się, cieszyć i karmić swoje ego. Ale właśnie na tym etapie zespół musi inkubować kolejną falę ulepszeń z klientem. Musisz „zwiadowić” lub przeprowadzić ćwiczenie „drużyna niebieska, drużyna czerwona”.

Wiedząc, że wszystkie te rzeczy to 5 procent tego, co pomogło nam rozwiązać to wyzwanie, a pozostałe 95 procent to po prostu Grit (tak, uważamy, że należy to zrobić) nawet jeśli nie chcesz.

Najlepsza rada na temat rynku CBD

Aby ograniczyć entuzjazm. Wielu weteranów branży CPG uważa CBD za „kolejny składnik”. Myślę, że ludzie powinni docenić ten punkt widzenia. CBD może być bardzo funkcjonalnym składnikiem, ale nadal jest składnikiem. To nie jest magiczne. Na rynku widzimy kilka absurdalnych pojęć, jak na przykład firma specjalizująca się w CBD wyłącznie w celach reklamowych. Nie zobaczyłbyś tego w przypadku Kombuchy, witaminy C lub kofeiny, więc po co to robić w przypadku CBD ?. Uważamy, że ludzie powinni za wszelką cenę kierować swoją pasją i entuzjazmem do tej nowej branży, ale także zachować poczucie trzeźwości.

PODOBNE: Wczesne badania mają nadzieję na CBD i depresję

Największe możliwości w konopiach indyjskich

To, co jest naprawdę interesujące dla naszego zespołu naukowego w zakresie badań i rozwoju, to fakt, że mając ponad osiemdziesiąt unikalnych kannabinoidów i dziesiątki terpenów w roślinie konopi indyjskich, jest tak wiele do odkrycia. Uważamy, że CBD ma ogromny potencjał poznawczy, ale w jego mechanizmie działania pośredniczą inne receptory w mózgu i ciele. Naprawdę jesteśmy na wczesnym etapie obserwacji jakościowego i ilościowego wpływu CBD na stany fal mózgowych.

Cytat do życia

Jak mówi Tom Coughlin: „Rozmowa jest tania, zagraj w grę”. o udowodnieniu tego na boisku.

Czytaj więcej