Partner treści Gdzie marki dzielą się swoimi spostrzeżeniami. Polityką prywatności
Źródło obrazu: David Hobdell i Judith Lockhart
6 minut czytania
Opinie wyrażone przez Przedsiębiorca autorzy są sami.
W tej serii o nazwie Member Showcase publikujemy wywiady z członkami Wyrocznie . Ten wywiad jest z Davidem Hobdellem i Judith Lockhart, współzałożycielami Digital Sucker Punch , cyfrowa agencja marketingowa specjalizująca się w rozwoju e-commerce. Zostało ono skondensowane przez Wyrocznie.
Kim jesteś?
David Hobdell i Judith Lockhart: Oprócz Digital Sucker Punch, współtworzyliśmy kilka innych przedsięwzięć e-commerce dla przedsiębiorstw, w tym jedno w nootropics. Wkrótce uruchamiamy Oz Ecom Fulfillment, zewnętrzną firmę logistyczną zajmującą się handlem elektronicznym.
Każda z naszych firm ma twardą wizję i mantry, którymi się kierujemy każdego dnia, takie jak przejrzystość i przejrzysta komunikacja. Uważamy, że nie ma czegoś takiego jak głupie pytanie – tylko głupie odpowiedzi – dlatego opowiadamy się za „pytaj, pytaj i pytaj ponownie” i zachęcamy nasz zespół do wyrażania swoich opinii.
Inną podstawową wartością zakorzenioną w naszej kulturze jest zbyt mało obiecująca i nadmierna realizacja wszystkiego, co robimy. Pytanie o to, jak zwiększyć wartość, zapewnia pierwszeństwo klienta.
Jaka jest jedna z twoich najwspanialszych chwil?
David Hobdell: Za każdym razem, gdy dostarczamy wyniki dla naszym klientom i pomóż im skalować do wielu siedmiu cyfr. Kiedy motywujesz się do pomagania innym, przynosi to nowy poziom spełnienia i wdzięczności – co wiąże się również z poczuciem spełnienia.
Co najbardziej podnieca Cię w swojej firmie?
David Hobdell i Judith Lockhart: Nasi klienci i ich firmy. Za każdym razem, gdy wchodzimy na nowego klienta, to jak otwieranie Kinder Surprise, tych pustych czekoladowych jajek z zabawkami niespodziankami w środku. Wybieramy na rynek nowe marki i produkty, którymi cieszymy się jako zespół, co daje nam nową energię. Uzyskujemy również wyłączny wgląd w funkcjonowanie ich firmy, czyli ich życie.
To jak oglądanie czegoś rozkwitającego – od stworzenia awatara klienta po zaprojektowanie reklamy i widząc pozytywne opinie i wyniki po uruchomieniu. Ale najlepsze jest podniecenie na twarzach naszych klientów.
Jaka książka zmieniła twoje nastawienie lub życie?
Judith Lockhart: Gotowy, Ogień, Cel: zero do 100 milionów dolarów w mieszkaniu bez czasu Michaela Mastersona. W naszym ostatnim biznesie e-commerce przesuwaliśmy szklany sufit pod względem rocznych przychodów. Chcieliśmy osiągnąć dziesiątki milionów przychodów, ale nie mieliśmy mapy drogowej ani nie znaliśmy nikogo, kto tam był.
Ta książka pokazała nam, jak przyjąć biznes na wyższy poziom. Dało nam to pewność siebie i pokazało, że nie musieliśmy czekać, aż wszystko będzie idealne. Po prostu zacznij od pomysłu, wyjdź i zrób to. Następnie słuchaj opinii klientów, ucz się na błędach i stamtąd buduj.
Jaka była Twoja największa, najbardziej bolesna porażka?
To była kosztowna i bolesna lekcja, ale nauczyliśmy się dokładać należytej staranności wobec producentów i zatrudnić zewnętrzną firmę kontroli jakości, która będzie odwiedzać fabryki przed nawiązaniem współpracy z kimkolwiek. Teraz sprawdzamy nasze towary i budujemy silne relacje oparte na wzajemnym zaufaniu, wartościach i zrozumieniu tego, co chcemy osiągnąć, zanim złożymy regularne zamówienia z kimkolwiek.
Jak definiujecie wielkie przywództwo?
David Hobdell: Wielcy przywódcy nie tylko kształcą – inspirują i motywują. Mają jasną wizję i jasną ścieżkę, aby się tam dostać. Ich wizja inspiruje innych do podróży, ponieważ wierzą w nią i chcą być częścią wzrostu i sukcesu. Kiedy jasno określisz, co chcesz osiągnąć, możesz przyciągnąć zespół i sieć ludzi, którzy chcą podróżować z tobą.
Jak znaleźć dobrego partnera biznesowego?
Judith Lockhart: Założyciel COO Alliance, Cameron Harold, mówi o relacji wizjoner-integrator, która jest kluczową dynamiką do rozważenia w partnerstwie biznesowym. Dyrektor generalny to wizjoner z dużym obrazem, lider, myśliciel i twórca innowacyjnych pomysłów. Dyrektor operacyjny jest integratorem i zastępcą, który filtruje te pomysły, odrzuca 90% z nich i przekształca najlepsze 10% w rzeczywistość.
Jak zapobiegasz wypaleniu?
David Hobdell: Oboje przestrzegamy zrównoważonej rutyny z odpowiednim odżywianiem, regularnymi masażami i czasem na relaks poprzez medytację, czytanie i chodzenie. Kombinacja podnoszenia ciężarów, ćwiczeń cardio, takich jak bieganie i joga, jest moim przepisem na zapewnienie, że nie wypalę się, kiedy włożę wszystko w biznes.
Judith jest zawodowym wojownikiem Muay Thai. Nie konkuruje już na ringu, ale wciąż trenuje jak zwierzę. Dla niej połączenie ciężarów, wysiłku fizycznego i uderzeń zmniejsza stres, utrzymuje ostrość i zapobiega wypaleniu.
Jakie trzy rzeczy chciałbyś robić za trzy lata?
David Hobdell i Judith Lockhart: Wyraźnie nakreśliliśmy, gdzie chcielibyśmy być i co chcielibyśmy osiągnąć za trzy lata. Po pierwsze, zamierzamy rozszerzyć naszą działalność na agencję z pełnym stosem.
Mamy eleganckie biuro magazynowe do naszych operacji, aby pomieścić nasz wewnętrzny personel i dać nasz zdalny zespół ma szansę odwiedzić naszą siedzibę, więc każdy czuje się częścią tego zespołu. Chcielibyśmy również założyć siłownię w naszym kompleksie, w której moglibyśmy trenować z naszym personelem i lokalną społecznością.
Wreszcie będziemy mieli ustaloną logistykę strony trzeciej firma, która jest obecnie w powijakach. Planujemy zapewnić markom e-commerce marketing oraz usługi logistyczne związane z pakowaniem i realizacją zamówień, aby dostarczać swoje produkty bezpośrednio do konsumenta.
Z czego chcesz być znany lub czym chcesz być?
David Hobdell i Judith Lockhart: Oboje dorastaliśmy w rodzinach klasy robotniczej. Mieliśmy skromne początki, więc nigdy nam wiele nie daliśmy i pracowaliśmy na każdym kroku, aby dotrzeć tam, gdzie jesteśmy.
Zbudowaliśmy nasze imperium, aby uciec od szczura ścigaj się, pracuj na naszych warunkach – nie dla kogoś innego – i dbaj o naszą rodzinę.
Ze względu na nasze wcześniejsze doświadczenia i obecną wizję chcielibyśmy być znani z zaczynając od bogactwa pokoleniowego naszej rodziny. Chcemy również oddać, tworząc kulturę obfitości i hojności w naszej społeczności oraz zapewniając edukację, wiedzę i wszystko, co jest potrzebne bliskim. Ostatecznie chcemy pomóc im odnieść sukces i osiągnąć swoje cele.
Śledź David Hobdell w LinkedIn i Judith Lockhart na LinkedIn lub odwiedź ich stronę internetową .
Słowa i opinie wyrażone w tym wywiadzie pochodzą od samego rozmówcy. To, co działało dla nich, może nie działać dla wszystkich. Wszelkie roszczenia w tym artykule nie zostały niezależnie zweryfikowane.
Czytaj więcej