Motley Fool Transcribers             

    

                                                                 

                                                                                                                                                                                                                           

Logo of jester cap with thought bubble.

Źródło obrazu: Motley Fool.

Celsius Holdings, Inc.(NASDAQ: CELH
)
Q2 2019 Połączenie z zarobkami
8 sierpnia 2019,10: (************************************************************************************************************************) am ET

Treść:

    • Przygotowane uwagi
    • Pytania i odpowiedzi
    • Uczestnicy połączenia

    Przygotowane uwagi:

    Operator

    Pozdrowienia i witamy w Celsius Holdings Q2 2017 Zysk Zadzwoń. [Operator Instructions] Chciałbym teraz przekazać konferencję gospodarzowi, Cameronowi Donahue i Hayden IR. Proszę, proszę pana.

    Cameron DonahuePartner i wiceprezes regionalny

    Dziękuję i dzień dobry wszystkim. Dziękujemy, że dołączyłeś do nas dzisiaj podczas telekonferencji Celsius Holdings na temat zysków w drugim kwartale. Dziś do mnie dołączają: John Fieldly, prezes i dyrektor naczelny; oraz Edwin Negron, dyrektor finansowy. Po przygotowaniu uwag otworzymy wezwanie do twoich pytań, a instrukcje zostaną podane w tym czasie.

    Firma złożyła formularz 10 – Pytanie do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd dzisiaj i wydano komunikat prasowy również dziś rano. Wszystkie materiały są dostępne na stronie internetowej firmy pod adresem celsiusholdingsinc.com w sekcji Relacje inwestorskie. Przypominam, że zanim prześlę połączenie do Johna, powtórka audio będzie dostępna później. Należy również pamiętać, że to wezwanie może zawierać stwierdzenia dotyczące przyszłości, również na podstawie prognoz, oczekiwań i innych informacji dostępnych zarządowi na dzień 8 sierpnia 2019. Stwierdzenia te wiążą się z wieloma rodzajami ryzyka i niepewności, w tym wieloma, na które spółka nie ma wpływu. Z wyjątkiem zakresu wymaganego przez obowiązujące prawo, Celsius Holdings nie przyjmuje żadnych zobowiązań i zrzeka się jakiegokolwiek obowiązku aktualizacji któregokolwiek z tych oświadczeń dotyczących przyszłości. Zachęcamy do pełnego zapoznania się z naszymi ujawnieniami dotyczącymi bezpiecznego transferu danych zawartymi w dzisiejszym komunikacie prasowym oraz naszymi kwartalnymi dokumentami do SEC w celu uzyskania dodatkowych informacji.

    W związku z tym chciałbym przekaż wezwanie naszemu Prezydentowi i Dyrektorowi Generalnemu, Johnowi Fieldly’emu, za jego przygotowane uwagi. John?

    John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

    Dziękuję, Cameron. Dzień dobry wszystkim i dziękuję za dołączenie do nas dzisiaj. Wyniki naszej pierwszej połowy dla 2019 są wyróżnione rekordowymi przychodami w wysokości $ 30. 6 milionów, wzrost o więcej niż 37)% w pierwszej połowie ubiegłego roku, ponieważ zrealizowaliśmy nasze strategie pozycjonowania Celsjusza jako światowego lidera napojów dla konsumentów dbających o zdrowie. W ciągu kwartału poczyniliśmy znaczący postęp w naszej ekspansji w Ameryce Północnej, oferując markowe sklepy detaliczne, takie jak Target, CVS, Rite Aid, Food Lion i 7-Eleven, gdzie dodatkowo zwiększyliśmy naszą obecność dystrybucyjną. Ponadto dodajemy nowych głównych partnerów dystrybucyjnych, takich jak Big Geyser w Nowym Jorku, i dalej penetrujemy Anheuser-Busch, Keurig Dr. Pepper i Pepsi, niezależne sieci rozlewnicze. Kontynuujemy wdrażanie najlepszych praktyk poprzez ukierunkowane kampanie marketingowe mające na celu budowanie świadomości i prób naszych marek.

    Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie wejść na nowe kanały, na pokładzie nowej dystrybucji współpracujemy i optymalizujemy nasze trasy na rynki, zapewniając dostępność produktów, a jednocześnie cały czas koncentrujemy się na kontrolowaniu kosztów, optymalizacji wydajności i maksymalizacji zwrotu z naszych inwestycji. W Europie nadal zwiększamy udział w rynku dzięki ukierunkowanym kampaniom marketingowym i wprowadzaniu na rynek innowacyjnych smaków. W Azji zakończyliśmy reorganizację naszej działalności w Chinach. Każde z tych osiągnięć przyczynia się do znacznej poprawy naszych wyników finansowych, dzięki wzrostowi przychodów na wszystkich obszarach geograficznych, poprawie marż operacyjnych i bardziej efektywnemu wykorzystaniu naszego kapitału obrotowego. I równie ważne jest to, że nasze marże brutto przekraczają 40%, ponieważ napędzamy wzrost na wyższych wolumenach. W kraju w drugim kwartale podpisaliśmy nową umowę dystrybucyjną z Big Geyser, największym niezależnym dystrybutorem napojów bezalkoholowych w Nowym Jorku, obsługującym pięć dzielnic Nowego Jorku oraz hrabstw Nassau, Suffolk, Westchester i Putnam.

    Big Geyser służy więcej niż 20, 000 lokalizacje w ogromnym obszarze metropolitalnym Nowego Jorku i odegrał kluczową rolę w budowaniu wielu marek. Począwszy od trzeciego kwartału, Big Geyser będzie naszym preferowanym dystrybutorem do obsługi wszystkich 7-Elevens na terytorium, co znacznie zwiększy naszą obecność na rynku w Nowym Jorku. Ponadto, w części ekspansji, w drugim kwartale wprowadziliśmy miejsca docelowe w wiodącej sieci sklepów wielobranżowych QuikTrip. Zgodnie z umową Celsjusz powinien znajdować się na górnej półce drzwi energetycznych z pełną półką dopuszczoną na każdym rynku, z wyjątkiem Arizony, gdzie będziemy mieli półkę. Kanał sklepu spożywczego nadal stanowi największy rynek napojów energetycznych w kraju, z roczną sprzedażą przekraczającą 9 miliardów dolarów. Najnowsze dane firm zewnętrznych SPINS, według stanu na lipiec 14, 2019, pokazuje, że Celsjusz rośnie w 31. 6% wzrost rok do roku dla naszego portfela w kanale wygody energetycznej w porównaniu do imponującego 9,4 % ogólnego wzrostu w kategorii napojów energetycznych, podczas gdy Celsjusz trzyma 10. 9% ACV, cała skumulowana objętość.

    Wspierane przez branżę dane firm zewnętrznych w dalszym ciągu potwierdzają naszą pozycję jako zdrowego funkcjonalnego napoju fitness, który rezonuje z dzisiejszym dbającym o zdrowie konsumentem. Jesteśmy przekonani, że Celsius będzie nadal podnosił te wskaźniki sprzedaży, jeszcze bardziej zwiększając naszą dystrybucję ACV w kanale poprzez dodatkowe premiery z krajowymi sieciami handlowymi i partnerami dystrybucyjnymi. Te dane innych firm pokazują i gwarantują, że Celsjusz gwarantuje dodatkowe miejsce na półce, a nasz zespół ciężko pracuje nad wykonaniem. Nasze dążenie do stworzenia krajowej sieci dystrybucji obejmuje teraz więcej niż 50 regionalni dostawcy bezpośredniej dostawy do sklepu DSD, z których wielu jest najważniejszymi dystrybutorami. Rozszerzenie na krajową sieć dystrybucji bezpośredniej dostawy do sklepów zwiększy nasze doświadczenie w sklepie, naszą obecność w sklepie, realizację w handlu oraz zwiększy naszą dostępność i wyeliminuje zapasy, które obecnie widzimy w Target i CVS oraz wielu innych sprzedawców detalicznych w całym kraju, ponieważ Celsius sprzedaje wewnętrzne systemy uzupełniania zapasów. Oczekujemy, że w następnym roku osiągniemy pełne pokrycie w całym kraju 12 do 15 miesięcy, jeśli nie wcześniej.

    Szybko wykorzystujemy naszych nowych regionalnych partnerów dystrybucyjnych, stwarzając znaczące możliwości dalszego rozwoju naszej podstawowej działalności na wszystkich rynkach handlowych, szczególnie w kanale wygody, gdzie znacznie wyprzedzamy wielu uznanych konkurentów w zakresie sprzedaży wskaźniki wzrostu. W dalszym ciągu cieszymy się dużym zainteresowaniem ze strony najlepszych dystrybutorów w kraju, dodatkowo wspierając naszą dynamikę i poszerzając naszą dostępność detaliczną i dostępność naszego portfolio. Najbardziej znacząca ekspansja nastąpiła w ramach niezależnej sieci hurtowni Anheuser-Busch, która wzrosła z 6 partnerów dystrybucyjnych w sieciach hurtowych do 23) partnerów od lutego tego roku. Ponadto rozszerzyliśmy działalność o MillerCoors, Pepsi i Dr. Pepper – Keurig Dr. Dzięki przyspieszonemu rozszerzeniu jesteśmy bardzo podekscytowani, że mamy teraz około 1, 500 przedstawiciele sprzedaży hurtowej sprzedają teraz Celsjusza na terenie całego kraju w naszym imieniu. Dzięki naszemu zaangażowanemu zespołowi ds. Innowacji stale poszerzamy nasze portfolio o modne pyszne smaki.

    W tym kwartale wprowadziliśmy nasz najnowszy smak, dziewiąty SKU, świetny degustacja musującej gruszki Fuji Apple Gruszka w kanałach fitness i specjalistycznych witamin w ramach GNC, z obowiązkowym 1, 800 lokalizacje w autoryzacjach i wszystkich zestawach. Ponadto, Fuji Apple Gruszka jest teraz dostępna również w wybranych 7-Elevens i przez Amazon. W całym kraju, na kanale fitness, krajowi dystrybutorzy, Europa Sports i Muscle Foods noszą teraz Celsjusza i nowy smak najlepszych detalistów fitness w całym kraju w Gold’s Gym, 24 – Hour, Crunch Fitness, Xsport Fitness, Smoothie King , Youfit, Equinox przez Earthbar, In-Shape Fitness i Las Vegas Athletic Club będą teraz sprzedawać Celsjusza, ponieważ szybko stał się jednym z najlepiej sprzedających się smaków. Oprócz świetnie smakujących rozszerzeń linii, nasz zespół ds. Innowacji pracuje nad opracowaniem ofert skierowanych do nowych branż i sąsiednich kategorii, które mają poszerzyć naszą ofertę użytkowania i jeszcze bardziej zwiększyć szerokość naszych portfeli. Zespół pracuje nad planowanym uruchomieniem w drugiej połowie tego roku, z czego jesteśmy bardzo podekscytowani. A gdy zbliżamy się do daty premiery, będziemy podawać dodatkowe informacje.

    Naszą misją, którą realizujemy, jest zdobycie pozycji światowego lidera marki portfel, który jest zastrzeżony, innowacyjny, sprawdzony klinicznie i wymaga znacznych korzyści zdrowotnych. Te nowe oferty będą opierać się na naszej misji, poszerzając nasz zasięg i portfolio. W Europie i krajach nordyckich przychody wzrosły prawie 70% w drugim kwartale jako nowe smaki na początku roku nadal nabierało tempa. Nasze musujące wino brzoskwiniowe i musujące owoce męczennicy były doskonałym dodatkiem do portfolio i nadal przekraczają oczekiwania. Ponadto wprowadziliśmy na rynek nową linię, nową linię tropików Celcius Unlimited o świetnym smaku, wspaniałej bryzie owoców i profilu smaku truskawkowej bryzy. To nowe rozszerzenie linii tropików poszerza naszą ofertę użytkowania o niższą zawartość kofeiny i jest opracowane z yerba mate, kurkumą, witaminą D, witaminą B 10 i przeciwutleniacze. Ponadto linia poprawia skupienie psychiczne. Jesteśmy bardzo zachęceni trakcją nowej linii i rozmachem naszego podstawowego portfela w regionie. W Azji zawarcie umowy licencyjnej w Chinach na początku roku zapewnia nam możliwość odzyskania naszych dolarów 10. 2 miliony inwestycji krajowych w poprzednim roku , wciąż docierając do krytycznego i ogromnego rynku.

    Dla przypomnienia w marcu zawarliśmy ostateczne porozumienie w celu ustanowienia licencji licencyjnej i spłaty umowy o zainwestowanym kapitale z Qifeng Food Technology, nasz lokalny dystrybutor i partner na rynku chińskim. Stworzyło to metodę ograniczania ryzyka w celu rozwoju naszej działalności w Chinach i zwiększenia naszego udziału w ważnym rynku. Na mocy umowy Qifeng Food Technology ma wyłączne prawa do wytwarzania, wprowadzania na rynek i komercjalizacji produktów marki Celsius w Chinach. W zamian otrzymamy opłatę licencyjną w wysokości 6,9 miliona USD w ciągu następnych 5 lat. W tym momencie nastąpi przejście do opartej na wolumenie struktury opłat licencyjnych w szóstym roku. Dzięki tej umowie stworzyliśmy silne relacje współpracy między firmami, aby wykorzystać znaczną szansę popytu konsumpcyjnego w regionie. Qifeng Foods odegrał kluczową rolę w naszym sukcesie i rozwoju na rynku. Dzięki ich doświadczeniu, relacjom i sieci partnerów dystrybucyjnych Celsius jest teraz dostępny w ponad 63 miasta i powyżej 65, 000 lokalizacje w całych Chinach, z 4 smakami malin acai, cola, pomarańczy i niedawno wprowadzoną limonką ogórkową.

    W Hong Kongu kontynuujemy poszerzyć naszą bazę konsumentów, prowadzić testy i zwiększać świadomość w regionie. W tym kwartale rozszerzyliśmy działalność w Azji Południowo-Wschodniej do Malezji, początkowo wprowadzając ją na rynek i rozszerzając dystrybucję do 2, (***********************************************************************************************************************) 7-jedenaście z naszym Musująca pomarańcza i zielona brzoskwinia z mango i jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami na rynku. Napoje funkcjonalne stały się jedną, jeśli nie najszybciej rozwijającą się kategorią w branży napojów. Bardziej intensywny styl życia oraz nacisk na zdrowie i dobre samopoczucie powodują potrzebę dogodnych alternatyw, które dają konsumentom sposób na zarządzanie swoim samopoczuciem podczas podróży. Jesteśmy wyjątkową pozycją na czele tego globalnego trendu w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia dzięki strategii, która pozwoli nam wykorzystać dzisiejsze dbające o zdrowie napoje poszukujące konsumentów, które pomogą im osiągnąć cele w zakresie zdrowia, sprawności i dobrego samopoczucia. Aby wesprzeć nasz rozwój, kontynuujemy opracowywanie i wdrażanie ukierunkowanych inicjatyw marketingowych, które podkreślają i wzmacniają rozpoznawalność naszej marki, podkreślają funkcjonalność naszych napojów oraz skutecznie kierują reklamy na określone rynki docelowe i odbiorców.

    W tym kwartale przeprowadziliśmy ukierunkowane programy marketingowe u kluczowych sprzedawców detalicznych i wzięliśmy udział w dużych wydarzeniach konsumenckich i handlowych, w tym w Europa Expo w Dallas, Europa Games na Florydzie i Arnold Classic w Ohio. W drugim kwartale zostaliśmy nazwani oficjalnym partnerem Echo Fox, wiodącej organizacji e-sportowej i firmy medialnej. Echo Fox jest domem dla jednych z najlepszych sportowców i drużyn terenowych na świecie w różnych tytułach, w tym League of Legends. Organizacja koncentruje się na rozwoju zawodników, osiągnięciach konkurencyjnych i skutecznych praktykach treningowych, które są bezpośrednio powiązane z naszą misją dostarczania funkcjonalnych zdrowych napojów fitness nowej generacji sportowców. Szacuje się, że e-sport osiągnął 267 milionów ludzi na całym świecie w 944 i przewiduje się, że przerośnie 500 milionów konsumentów przez 2023. To podpisanie reprezentuje nasze pierwsze przedsięwzięcie na arenie e-sportowej. Pozostajemy również aktywni w serii Tough Mudder, serii zawodów mających na celu ukierunkowane umiejętności sportowe.

    Dzięki tym relacjom jesteśmy w stanie dostarczyć próbki więcej niż , 000 dbających o zdrowie konsumentów w 23 miasta w USA, docierając do nowych rynków i nowych konsumentów. Również w innych regionach nadal koncentrujemy się na aktywnościach i wydarzeniach związanych z aktywnym stylem życia. Ponadto stale rozwijamy działania marketingowe związane z próbkowaniem na kluczowych rynkach oraz interakcje z konsumentami tam, gdzie mieszkają, pracują i bawią się. Utrzymanie kursu i koncentracja na rozwijaniu naszych relacji dystrybucyjnych przy jednoczesnym pogłębianiu istniejących kont były naszym kluczem do naszego sukcesu w 2017). Pozostajemy zaangażowani w tę strategię i jesteśmy coraz bardziej optymistycznie nastawieni do naszych perspektyw, ponieważ nasze produkty nadal zyskują znaczną dynamikę.

    Oddzwonię teraz do Edwina Negrona-Carballo, nasz dyrektor finansowy za przygotowane uwagi. Edwin?

    Edwin F. Negron-CarballoDyrektor finansowy

    Dziękuję, John. Za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2019, przychód wyniósł $ 14. 1 milion, znaczny wzrost o 6,8 miliona USD lub 73% w porównaniu do 9,3 miliona USD w tym samym okresie ubiegłego roku. Wzrost przychodów o 73%) było wynikiem wzrostu sprzedaży we wszystkich regionach geograficznych, w tym silnego wzrostu 69% przychodów w Ameryce Północnej, dzięki dwucyfrowemu wzrostowi istniejących rachunków i nowym rozszerzenie dystrybucji. Dochody w Europie wzrosły solidnie 64% rok do roku, głównie jako w wyniku wprowadzenia nowych smaków. Wzrost przychodów w Azji jest wynikiem netto trakcji, którą zyskujemy w regionach poza Chinami, co zostało częściowo skompensowane zmianą naszego modelu biznesowego w umowie licencyjnej i licencyjnej w Chinach, która została zakończona na początku 2019.

    Zgodnie z naszym historycznym trendem ogólny wzrost przychodów z 2018 do 2019 było głównie związane ze wzrostem wielkości sprzedaży, a nie ze wzrostem cen produktów. Zysk brutto za 3 miesiące zakończone w czerwcu 23, 2019, zwiększona o 2,8 miliona USD lub 70% do 6,9 USD milion za drugi kwartał 2019, w porównaniu z 4 mln USD w poprzednim kwartale. Marże zysku pozostały w większości niezmienione i mieściły się w naszym oczekiwanym zakresie 40. 6% za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2019, w porównaniu do 42. 8% za ten sam okres w 2018). Wzrost dolarów zysku brutto jest głównie związany ze wzrostem wielkości sprzedaży, a nie ze wzrostem cen produktów. Koszty sprzedaży i marketingu za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2019 wyniosły 5,6 miliona USD, co stanowi wzrost o 1,5 miliona USD lub 30%, w porównaniu z 4,1 mln USD za ten sam okres w 945. Wzrost ten wynika głównie z kosztów działalności związanej z targami wspierającymi naszą rozszerzoną sieć dystrybucji, a także inwestycji w działania marketingowe i zasoby pracownicze, które zostały częściowo zrównoważone przez brak bezpośrednich inwestycji marketingowych w Chinach w wyniku zmiany nasz model biznesowy.

    Koszty ogólne i administracyjne za 3 miesiące zakończone w czerwcu 23, 2017 wyniosły 2,4 miliona USD, co oznacza spadek o 708, 000 lub 20% w porównaniu do 3,1 miliona USD za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 945. Spadek wynikał przede wszystkim z naliczenia w drugim kwartale 945 z $ 944, (***********************************************************************************************************************), dotyczące rozstrzygnięcia sporu terytorialnego z byłym dystrybutorem. Wyłączając ten wpływ, na zasadzie bardziej porównawczej, koszty ogólne i administracyjne wzrosły o $ 237, 000 z powodu wzrostu opłat prawnych, ubezpieczenia, czynszu i kosztów pracowniczych. Pozostałe koszty ogółem powiększone o $ 303, 000 do $ 345, 000 za 3 miesiące zakończone czerwca 30, 2019, w porównaniu do $ 42, 000 za ten sam okres w ubiegłym roku. Wzrost dotyczy głównie amortyzacji rabatów od tych zobowiązań w wysokości $ 93, 000 i utrata $ 220, 000 związane z aktywami Chin, które nie zostaną zrealizowane, częściowo skompensowane obniżeniem kosztów odsetek w wysokości $ 10 , (***********************************************************************************************************************). Wyniki netto za 3 miesiące zakończone w czerwcu 23, 2019, była stratą dla zwykłych akcjonariuszy w wysokości 1,5 miliona USD lub 0 USD. 03 na akcję podstawową i rozwodnioną na podstawie średniej ważonej z 57, 336, 117 akcje pozostające w obrocie.

    Dla porównania, za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2018, spółka zgłosiła stratę netto w wysokości 3,3 mln USD i po uwzględnieniu efektu dywidendy z akcji uprzywilejowanych w wysokości $ 43, 000, strata netto dostępna dla zwykłych akcjonariuszy w wysokości 3,4 miliona USD lub 0 USD. 07 na podstawie ważonej Średnia z 51, 0 03, 708 akcje pozostające w obrocie. Skorygowana EBITDA za drugi kwartał 2019 była stratą w wysokości $ 12, 000. Nasze obliczenia skorygowanej EBITDA za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2019 obejmuje korzystne korekty amortyzacji $ 110, 000, koszt odsetek netto w wysokości $ 31, (***********************************************************************************************************************), na bazie akcji koszt odszkodowania w wysokości 1,1 miliona USD i strata w wysokości $ 220, 000 powiązane t o aktywa w Chinach, które nie zostaną zrealizowane. Skorygowana EBITDA za drugi kwartał 2018 wyniosła stratę w wysokości 2,1 mln USD, w tym jednorazowy koszt 1 mln USD związany z rozstrzygnięciem sporu terytorialnego z byłym dystrybutorem oraz inwestycja netto w Azji w wysokości 834, 000.

    W związku z tym skorygowana EBITDA inna niż GAAP netto za drugi kwartał 2018 była stratą $ 261, 000, co jest porównywalne z $ 15, 000 strata za 2019, ponieważ w tym kwartale nie mieliśmy żadnych jednorazowych inwestycji ani inwestycji w Azji. Uważamy, że te informacje i porównania skorygowanej EBITDA i innych miar finansowych niezgodnych z GAAP zwiększają ogólne zrozumienie i widoczność naszych prawdziwych wyników biznesowych. W tym celu uzgodnienie naszych wyników GAAP z danymi innymi niż GAAP zostało uwzględnione w naszym komunikacie o zarobkach. Teraz przechodzimy do naszych rocznych wyników. Za pierwszą połowę 2019, przychody zwiększone o 43% do $ 30. 6 milionów, więcej od 21. 4 miliony w pierwszej połowie 2018. Wzrost 43% było można w dużej mierze przypisać 55% wzrost przychodów z USA sprzedaż krajowa, spowodowana przede wszystkim dwucyfrowym wzrostem istniejących rachunków i nową ekspansją dystrybucji. Europa dostarczona 30% wzrostu sprzedaży, który był w dużej mierze spowodowany wprowadzeniem nowych smaków.

    Wzrosty w Ameryce Północnej i Europie zostały nieznacznie zrównoważone przez spadek w Azji w wyniku zmiany naszego modelu biznesowego. Większość narastającego spadku odnotowano w pierwszym kwartale, ponieważ, jak wspomniałem w moich wcześniejszych uwagach, sprzedaż w Azji faktycznie wzrosła w drugim kwartale. Zysk brutto wzrósł o 3,9 miliona USD lub 42% do $ 12. 6 milionów w pierwszej połowie 2019 w porównaniu do 8,7 miliona USD w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2018. Marże zysku brutto wzrosły do ​​41. 1% za pierwszą połowę 2019 w porównaniu do 40. 9% w pierwszej połowie 2018. Wzrost dolarów zysku brutto wynika przede wszystkim ze wzrostu wolumenu sprzedaży. Koszty sprzedaży i marketingu spadły o 6% do 9,2 mln USD w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2019 w porównaniu do 9,7 miliona USD przez pierwsze 6 miesięcy 2018. Spadek ten wynika głównie ze zmiany modelu biznesowego w Chinach, który nie wymaga bezpośrednich inwestycji marketingowych.

    Na porównywalnych zasadach wydatki na marketing spadły o 2,8 mln USD który jest częściowo równoważony wzrostem innych kosztów sprzedaży, w tym wzrostem wydatków na działania związane z targami w celu wsparcia naszej rozszerzonej sieci dystrybucji, przyrostowymi kosztami przechowywania i dystrybucji oraz przyrostowymi kosztami pracowników i pośredników. Koszty ogólne i administracyjne przez pierwsze 6 miesięcy 2019 wyniosły 5,1 mln USD, co stanowi niewielki spadek o 2% w porównaniu z 5,2 mln USD w pierwszych 6 miesiącach zakończonych w czerwcu 23, 2018. Spadek wynikał głównie z naliczenia w wysokości $ 945, 000) w okresie poprzedniego roku. Dotyczy to rozstrzygnięcia sporu terytorialnego z byłym dystrybutorem. Wyłączając ten wpływ, koszty ogólne i administracyjne wzrosły o $ 857, (***********************************************************************************************************************), głównie w wyniku przyrostowego kosztu opcji na akcje w wysokości $ 504, 000, a także niewielki wzrost kosztów prawnych, ubezpieczenia, czynszu i kosztów pracowniczych. Poniżej linii operacyjnej pozostałe dochody wzrosły znacznie do $ 11. 9 milionów przez pierwsze 6 miesięcy 2019 w porównaniu do $ 80, (***********************************************************************************************************************) innych wydatków w okresie poprzedniego roku. Wzrost ten jest zasadniczo wynikiem zysku związanego z należnością od naszego dystrybutora w Chinach, która została podpisana na początku tego roku.

    Przypominamy, że zgodnie z licencją w wyniku umowy otrzymamy inwestycję netto, którą dokonaliśmy w Chinach w ciągu 5 lat. W wyniku powyższego przez pierwsze 6 miesięcy 2019, firma miała dochód netto w wysokości $ 10. 2 miliony lub 0 USD. 18 za akcję , na podstawie średniej ważonej 52, 267, 600 akcji i po dodaniu z powrotem kosztów odsetek od obligacji zamiennych o wartości $ 243, 000 i amortyzację rabatu na obligacje w wysokości $ 179, (***********************************************************************************************************************), rozwodniony zysk netto dostępny dla akcjonariuszy w wysokości $ 10. 6 milionów lub 0 USD. 17 na akcję na podstawie średniej ważonej pozostałej liczby akcji 61, 817, 621. Koszty operacyjne za pierwszą połowę 2019 obejmował opłaty bezgotówkowe z tytułu amortyzacji, amortyzacji i rekompensaty w formie zapasów w wysokości 2,7 miliona USD w porównaniu do 2,2 miliona USD za te same opłaty przez pierwsze 6 miesięcy 2018). Skorygowana EBITDA inna niż GAAP dla pierwszych 6 miesięcy 2017 było dodatnie $ 834, (***********************************************************************************************************************), ponieważ zawiera $ 12 milion zysku z tytułu wierzytelności od naszego chińskiego dystrybutora, co porównuje się do straty w wysokości $ 120, 000 w okresie rok temu.

    Wyłączając jednorazowe opłaty w wysokości 1,1 miliona USD poniesione w pierwsza połowa 2018, które dotyczą głównie rozstrzygnięcia sporu z byłym dystrybutorem oraz inwestycji netto w Azji w wysokości $ 3 miliony, skorygowana EBITDA netto bez GAAP za pierwszą połowę 2018 była stratą $ 120, 000, który jest również porównywalny z $ 834, (***********************************************************************************************************************) zyskać, odkąd to zrobiliśmy w tym okresie nie ma onetimerów ani inwestycji azjatyckich. W czerwcu 30, mieliśmy gotówkę w wysokości 4,8 mln USD w porównaniu z 7,7 mln USD na grudzień 31, 945. Dodatkowo mieliśmy kapitał obrotowy w wysokości $ 20. 2 miliony w czerwcu 30, 2019, w porównaniu do $ 19. 6 milionów na grudzień 24, 2018. Środki pieniężne wykorzystane w operacjach przez pierwsze 6 miesięcy zakończonych w czerwcu 30, 2019 wyniosła 4,5 miliona USD w porównaniu z 5,8 miliona USD przez pierwsze 6 miesięcy . Wykorzystanie środków pieniężnych w bieżącym okresie odzwierciedla inwestycje w przedpłaty i depozyty, a także rozliczenie narosłych kosztów związanych ze zmianą modelu biznesowego w Chinach, które zostały częściowo skompensowane zmniejszeniem zapasów.

    To kończy nasze przygotowane uwagi. Operator, możesz teraz otworzyć zaproszenie do zadawania pytań. Dziękuję.

      Pytania i odpowiedzi:

      Operator

      Dziękuję Panu. W tej chwili przeprowadzimy sesję pytań i odpowiedzi. [Operator Instructions] Nasze pierwsze pytanie dzisiaj pochodzi od Jeffrey’a Cohena z Ladenburga Thalmanna. Proszę, śmiało.

      Jeffrey CohenLadenburg Thalmann – Analityk

      Cześć, John i Edwin. Jak się masz?

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Doskonale, Jeff. Dzień dobry.

      Edwin F. Negron-CarballoDyrektor finansowy

      Dzień dobry. Bardzo dobrze.

      Jeffrey Cohen– –Ladenburg Thalmann – Analityk

      Mam nadzieję, że mnie słyszysz. Sądzę więc, że 3 pytania chciałem trochę pogłębić. Czy możesz więc mówić o innych rozmiarach lub smakach dla nadchodzącej Ameryki Północnej? A co tam myślisz? Czy możesz nam również nadać więcej koloru na opakowaniach proszkowych? Czy spodziewasz się, że zobaczysz coś w rodzaju dodatków w proszku? A może planujesz wprowadzić więcej smaków do swojej linii, takich jak nootropics do Ameryki Północnej?

      John FieldlyPrzewodniczący i Dyrektor naczelny

      Doskonale. Dziękuję Jeff. Jeśli chodzi o innowacje smakowe, wydaje się, że działa to również bardzo, bardzo dobrze dla nas. Przynosi emocje detalistom i niektórym z naszych założonych kont. Sprowadzimy – mamy plany. Nasz zespół ds. Innowacji ma również plany dotyczące dodatkowych innowacji SKU. Przeprowadzimy racjonalizację. W tej chwili nasza Kiwi Guava naprawdę przeniosła się na naszą pierwszą pozycję pod względem smaku na wielu kontach w całym kraju. Wydaje się, że ta kombinacja smaków sprawdza się bardzo dobrze w sprzedaży detalicznej. A nasza Gruszka Jabłkowa Fuji przy pierwszym uruchomieniu została bardzo – bardzo dobrze przyjęta – nie tylko przez kupujących, ale także od konsumentów. Naszym celem jest więc utrzymywanie trendu w zakresie innowacyjnych smaków. Jesteśmy również świadomi wymaganych zwrotów, naprawdę monitorując rynek i będziemy pierwszymi na rynku. Jeśli chodzi o produkt w proszku, ostatnio zaobserwowaliśmy wielki wzrost sprzedaży online, a także poprzez kanał fitness z naszymi produktami w proszku.

      mam również plany wprowadzenia innowacyjnych smaków do tej linii. Jesteśmy bardzo optymistycznie nastawieni do tego. Widzimy wiele innych okazji, Celsjusza w podróży z ofertą proszku. Więc to jest – możesz zabrać go w podróż w dowolne miejsce. Ponadto zauważamy, że wielu naszych wpływowych i ambasadorów marki bierze produkt i dodaje go do koktajli. Jest to dla nas kolejna szansa na dalsze wykorzystanie marki Celsius w innym medium. Bardzo się cieszę, że mam tam tę linię. A następnie, w odniesieniu do linii nootropowej, jak wspomniałem, w tym roku planujemy uruchomienie w drugiej połowie, co rozszerzy nas na dodatkowe wertykalia i przyległości w ramach naszych kategorii. A linia nootropowa, którą początkowo uruchomiliśmy w 7-Eleven, naprawdę poszerza naszą ofertę. Jest to produkt o niższej zawartości kofeiny i pozwala – naprawdę idzie po znacznie szerszego konsumenta i dodatkową okazję do wykorzystania dla marki. Więc myślę, że czekamy z niecierpliwością na dodatkowe oferty, innowacje marki nadchodzące tutaj przez Celsjusza.

      Jeffrey CohenLadenburg Thalmann – Analityk

      To świetnie. W porządku. A następnie drugie pytanie, czy istnieją jakieś badania lub badania kliniczne, o których wiesz, że są prowadzone na dowolnej geografii?

      John FieldlyPrezes i dyrektor generalny

      Robimy nie ma obecnie żadnych aktywnych badań – obecnie ma miejsce, ale jest to coś, co zawsze badamy, a także patrzymy na dodatkowe linie, wprowadzamy dodatkowe linie i dodatkowe innowacje na stole. To jedno, Celsjusz jest oparty na nauce, wspierany przez naukę. Będziemy kontynuować ten trend. Ale nie mamy obecnie żadnych aktywnych badań.

      Jeffrey CohenLadenburg Thalmann – Analityk

      W porządku. A po trzecie, czy mógłbyś porozmawiać trochę o sezonowości na nadchodzący kwartał i drugą połowę roku, po prostu poprowadzić nas i przypomnieć nam 2018 Q2 i Q3 oraz jakieś większe trendy obrazowe, których można by się spodziewać?

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Tak. Myślę, że kiedy na to spojrzeć, trendy dla Celsjusza są fenomenalne. Kiedy patrzysz na nasze najnowsze, jak wspomniałem, nasze dane SPINS, które są danymi zarejestrowanymi przez osoby trzecie, Celsjusz nadal rozwija tempo co kwartał w ciągu ostatniego – cofnij się o kilka lat. Utrzymujemy nasze najnowsze dane na 50 – podstawa tygodnia pokazuje, że zwracamy się do rejestru 38. 6%. Naprawdę wyprzedza kategorię, a kategoria wciąż rozwija się w kierunku zdrowszych, lepszych dla Ciebie opcji. Widzimy więc wiele okazji. Tradycyjnie w branży napojów występuje sezonowość w sezonie napojów, jak to się nazywa w miesiącach letnich. Robimy – wpływa to na nas. Jest to jednak równoważone przez nowe oferty detaliczne, które mają miejsce.

      Tak więc chociaż nasza działalność bazowa na istniejących rachunkach będzie miała wpływ na tę sezonowość w sezonie napojów w okresie w miesiącach letnich jest to kompensowane z powodu nowej dystrybucji i ekspansji, którą otrzymujemy u wielu detalistów. Patrząc na przyszłość, myślę, że patrząc na przeszłość i kontynuując postępy z niektórymi naszymi wskaźnikami wzrostu, jest to coś, co zdecydowanie może być – należy na nią spojrzeć. Gdy patrzysz na Q2 i 2018, mieliśmy 1,2 mln USD na działalność w Ameryce Północnej, która przeniosła się z drugiego kwartału 2018 do Q2 – Q3 2018 ze względu na czas produkcji, ale taki był czas, więc – ale mamy znaczny rozpęd, jak możesz zobacz nasze wyniki za drugi kwartał.

      Jeffrey CohenLadenburg Thalmann – Analityk

      Doskonały. Okej, dzięki za wzięcie pytań. A te są dla mnie.

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Dziękuję Jeff.

      Edwin F. Negron-CarballoDyrektor finansowy

      Dziękuję.

      Operator

      Następne pytanie pochodzi od Jeffa Van Sinderena z B. Rileya. Proszę, śmiało.

      Jeff Van SinderenB. Riley – Analityk

      Cześć, dzień dobry. I pozwólcie, że gratuluję wspaniałego wzrostu i dobrych wskaźników za drugi kwartał. John, masz naprawdę dobrą półkę, której wcześniej nie miałeś. Czy możesz mówić o tej ewolucji? Co to prowadzi? A może niektóre z ostatnich wydarzeń?

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Tak. Nie. Dziękuję Jeff. Występuje znaczny rozpęd i naprawdę zakłócenia w kategorii energii. Tradycyjne lepsze – tradycyjne napoje energetyczne, widać transformację. Jeśli spojrzysz na wiele danych SPINS, dane firm zewnętrznych, wiele z tych marek Full Throttle, NOS, Rockstar, zauważają spadki. Konsumenci chcą zdrowych, lepszych opcji. I właśnie wczoraj wieczorem na telefon od Monster, Rodney Sacks wskazał i naprawdę wyjaśnił, co się dzieje w kategorii napojów energetycznych. Dokonuje się naprawdę prawdziwa transformacja. A detaliści reagują teraz, aby dodać dodatkowe miejsce na półkach do tej kategorii energii wydajności.

      A Rodney wskazał, że marki takie jak Celsius będą zyskiwać dodatkowe miejsca na półkach, gdy detaliści będą aktualizować swoje naprawdę dopasowuje się do dzisiejszych konsumentów dbających o zdrowie, szukających lepszych dla ciebie opcji. Widzimy więc dużo pędu przed nami. Jak sam widzisz, dalszy rozwój istniejących kont, a my mamy wiele spotkań, które odbywają się teraz w ciągu najbliższych kilku miesięcy, przygotowując się do spotkań z recenzjami kategorii dla wszystkich tych sprzedawców. Jesteśmy więc bardzo optymistyczni. Nasz zespół jest bardzo optymistycznie nastawiony do 2020 oraz w drugiej połowie tego roku, gdy nadal się rozwijamy. I to jest naprawdę główny powód, dla którego dzisiaj widzimy, jak nasi partnerzy DSD nas zabierają.

      Widzisz Anheuser-Busch, Keuriga Dr. Peppera i dystrybutorów Pepsi , ci najważniejsi dystrybutorzy podejmujący walkę z Celsjuszem, ponieważ również widzą taką możliwość, podobnie jak Big Geyser zabierający nas w Nowym Jorku. Zdecydowanie zachodzi zatem transformacja w kategorii napojów energetycznych. Widzisz to także we wspaniałym rozwoju. Więcej konsumentów trafia do tej kategorii, ponieważ rośnie ona o ponad 9,4%. Mamy więc dobrą pozycję na przyszłość.

      Jeff Van SinderenB. Riley – Analityk

      Dobrze słyszeć. Po rozbudowie sieci DSD, które regiony pozostały do ​​zrobienia – w pewnym sensie pozostały po nich, jak sądzę? A w oparciu o twój plan w tym roku, gdzie powinniśmy oczekiwać największego wpływu DSD dodanych w drugiej połowie? Może mógłbyś po prostu z tym porozmawiać.

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Tak. Nasz największy – jeśli spojrzysz na nasz zasięg DSD, nasz największy zasięg jest teraz w południowo-wschodniej. Mamy kilka pustek, nad którymi pracujemy, aby uzyskać pełne pokrycie DSD. Będziemy w stanie objąć określone strefy od niektórych naszych detalistów, tj. 7-Eleven, CVS i Target. Gdy będziemy w stanie zbudować i pokryć te magazyny, które obecnie obsługują wielu z tych sprzedawców detalicznych za pośrednictwem systemów uzupełniania zapasów, będziemy mogli – współpracujemy z kupującymi i będziemy mogli odwrócić sprzedawców do tego modelu DSD naprawdę, który pozwoli nam uzyskać dodatkową dystrybucję ACV i lepszą realizację w handlu, utrzymując nas w magazynie i trzymając nas na półkach.

      w tej chwili, kiedy widzisz, widzisz, że jesteśmy dobrze obecni na południowym wschodzie, również w regionach Teksasu, Michigan, Nowy Jork, jesteśmy na rynku w Nowej Anglii, mamy to również w Kalifornii , Vegas. I chociaż mamy znaczne puste przestrzenie, ponieważ naprawdę chcemy przekazać wielu z tych sprzedawców i nad tym właśnie pracuje zespół. Przed nami więc wiele pasów startowych. Gdy patrzysz na dodatkowe rozszerzenie DSD, mamy na myśli 50 w tej chwili z tymi najważniejszymi dystrybutorami i będziemy dalej o tym rozszerzać. Tak więc naprawdę nie możemy się doczekać drogi startowej, a następnie partnerstwa, które budujemy. Widzimy wielką dynamikę i wielkie podekscytowanie z tymi nowymi partnerami, po prostu obsługując niezależnych, nie aktywując dziś tradycyjnych sprzedawców detalicznych.

      Jeff Van SinderenB. Riley – Analityk

      Dobra, świetnie. A potem jeszcze jeden w międzynarodowym, jeśli mógłbym. Skandynawski biznes się odwraca. Wydaje się, że masz dużą szansę na ekspansję w innych regionach Europy. Czy możesz dotknąć tego potencjału? A może myślisz o zbliżaniu się do wzrostu w niektórych z nowych regionów UE?

      John FieldlyPrezes i dyrektor generalny

      Tak. Myślę, że mamy wiele okazji, ponieważ wykorzystujemy te globalne trendy w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia. Myślę, że kluczem jest rozwój, który koncentruje się na rentownym wzroście. To bardzo ważne w tym modelu. Istnieje możliwość dalszej ekspansji w całej Europie, wychodząc z tego regionu nordyckiego, dzięki dobrej obecności i świadomości, którą mamy. W kolejnej fazie nadal aktywujemy Finlandię i Norwegię. Niedługo zdobędziemy dodatkowe oferty z niektórymi kluczowymi sprzedawcami marki w kraju, a następnie dalsza penetracja w krajach nordyckich byłaby regresją. Również w Hiszpanii rozmawiamy z szansą w Hiszpanii, a także w Niemczech. Mamy więc wiele możliwości, ale chcemy upewnić się, że model jest poprawny w rozszerzeniu.

      Jeff Van SinderenB. Riley – Analityk

      Fantastyczny. Dzięki za odpowiedź na moje pytania i ciągły sukces.

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Dziękuję Jeff.

      Jeff Van SinderenB. Riley – Analityk

      Dziękuję.

      Operator

      [Operator Instructions] Nasze następne pytanie zadaje Anthony Vendetti z Maxim Group. Proszę, proszę.

      Anthony VendettiGrupa Maxim – Analityk

      Dzięki. Dzień dobry chłopaki.

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Dzień dobry.

      Edwin F. Negron-CarballoDyrektor finansowy

      Dzień dobry Anthony.

      Anthony VendettiMaxim Group – Analityk

      Chciałem tylko trochę zapytać o wydatki na marketing. Spodziewaliśmy się, że to przyspieszy i tak się stało. Wiem, że sponsorujesz więcej wydarzeń typu Twardy Mudder i tak dalej. Czy oczekuje się, że utrzyma się na tym poziomie, będzie rosnąć wraz z przejściem do drugiej połowy roku? A na jakie konkretnie wydarzenia zwiększyłeś wydatki? A gdzie położyłeś swoje marketingowe dolary?

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Myślę, że jeśli chodzi o nasze wydatki, stwierdziliśmy, że zanim jechaliśmy – naszym celem jest zwiększenie rentowności. Ciężko pracujemy i zmierzamy w kierunku tej ścieżki. Koncentrujemy się na zwiększeniu marketingu dodatkowych dolarów zysku brutto i EBITDA, aby nadal generować najwyższe przychody, aby wykorzystać to, co dzieje się teraz w kategorii napojów energetycznych. Dlatego reinwestujemy nasze dodatkowe dolary EBITDA i marketingowe inicjatywy sprzedażowe. Właśnie zatrudniliśmy rundę dodatkowych przedstawicieli handlowych, aby pomóc nam zarządzać kluczowymi przedstawicielami handlowymi w kluczowych regionach, aby pomóc w zarządzaniu DST. Inwestujemy również w poszczególne branże.

      Branża gastronomiczna to świetna okazja. Obserwowaliśmy tam ogromny rozwój w ciągu ostatnich kilku lat. Rozwijamy się w tym obszarze. Jeśli chodzi o marketing bezpośredni, mieliśmy dużo aktywacji Tough Mudder. Przeprowadziliśmy także wiele próbkowania dorośli i próbkowania, co spowodowało dodatkowe koszty, a także reklamy ukierunkowane online. Tego rodzaju działania będą kontynuowane, ale – myślę, że jesteśmy zgodni. Trzeci kwartał będzie również aktywnym kwartałem, ale jesteśmy bardzo świadomi tego, że nadal będziemy rosnąć – na poziomie zbliżonym do progu rentowności, reinwestując nasze dolary.

      Anthony VendettiMaxim Group – Analityk

      W porządku. A potem, właśnie w związku z rozszerzeniem dystrybucji, ty – oczywiście, ogłosiłeś szereg umów, czy możesz nam powiedzieć trochę o tym, jaki klient końcowy, co jeśli chodzi o rurociąg, jaka jest szansa, gdy rozszerzysz swoją dystrybucję? Którzy z nowych klientów są w przygotowaniu na ten rok, w przyszłym roku, którzy naprawdę mogą przesunąć igłę za ciebie?

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Tak. Mam na myśli, że obecnie mamy świetną listę istniejących kont – istniejących sprzedawców, kiedy spojrzysz na to, gdzie jesteśmy. Jedną z rzeczy, w której firma była bardzo dobra dzięki nam – dzięki temu procesowi naprawdę optymalizujemy tych sprzedawców detalicznych. Tak więc tylko na naszej liście sprzedawców detalicznych mamy jeszcze tak wiele okazji, aby zmaksymalizować tych partnerów. Na przykład, kiedy po raz pierwszy poszliśmy do Sprouts, zaczęliśmy w suchym sklepie. Nadal pokazujemy wyniki. Poszliśmy do chłodni. Zimna chłodnica się uruchamia, masz większą prędkość, wyższe prędkości, gdzie jesteśmy w stanie się rozwijać i naprawdę zwiększać to konto do momentu, w którym przenieśli nas do przednich chłodnic kasowych, dodatkowo zwiększając liczby prędkości.

      Na przykład, patrząc na niektóre z naszych rachunków narodowych, takich jak Target, mamy obecnie 3 jednostki SKU w zestawie energii ustawionym na suchej półce. Istnieją dodatkowe możliwości dodania dodatkowych jednostek SKU, a także uzyskania zimnej dostępności, a następnie wymeldowania się – chłodnice kasowe z przodu. Pracujemy więc nad tą samą trajektorią, naprawdę pielęgnujemy i aktywujemy naszych partnerów detalicznych. Również w kanale sklepu spożywczego rozmawialiśmy o CDS z 336 s zerwał test ogólnopolskiego wdrożenia na lepsze – w drzwiach energetycznych z 3 jednostkami SKU we wszystkich lokalizacjach. To wdrożenie zostało zakończone. Mamy dodatkowe możliwości rozszerzenia naszego portfela do 4, 5, 6 i wykonywania pełnej półki, gdzie wiemy, że kiedy zwiększamy dodatkowe SKU, liczby prędkości nie tylko zwiększają się o 1 SKU, one zwiększają się dzięki efektowi mnożnika, co jest świetne.

      Tak więc wiele okazji do dalszego wykorzystania CDS i zdobycia również kasy z przodu i naprawdę to zmaksymalizuj. Inną możliwością, jaką mamy, jest Rite Aid, gdzie właśnie otrzymaliśmy powiadomienie, że jesteśmy jednym z najlepiej sprzedających się napojów w zestawie chłodzącym GNC, które mają dla napojów lepszych dla ciebie. Właśnie otrzymaliśmy zielone światło, które teraz dodamy do drzwi energii. To jeszcze bardziej poszerzy możliwości w Rite Aid. Następnie możemy przejść i dalej rozwijać dzięki jednostkom SKU i zoptymalizować tego sprzedawcę. Tak więc niektórzy nowi detaliści, dla których widzimy wiele okazji, na które celujemy, to Walgreens i Duane Reade w Nowym Jorku, jest tam wiele okazji. Ponadto kanał wygody dominuje w kategorii napojów energetycznych. Dlatego bardzo ciężko pracujemy, aby nadal zwiększać nasz ACV w kategorii napojów energetycznych. Jesteśmy tylko w 03. 9 dzisiaj. Przed nami więc wiele pasów startowych. Speedway to świetne konto, z którym rozmawiamy. Jest tak wielu innych, z którymi również aktywnie rozmawiamy.

      Anthony VendettiMaxim Group – Analityk

      Okej świetnie. Wreszcie, oczywiście, jest wiele dezinformacji i dużo hałasu na temat CBD. Jesteś firmą energetyczną, ale czy jest szansa na napój regeneracyjny na bazie CBD? A jeśli tak, to jak by to wyglądało pod względem harmonogramu, jeśli chodzi o planowanie przyszłego portfela?

      John FieldlyPrezes i dyrektor generalny

      Oczywiście. Nasz zespół ds. Innowacji przygląda się sąsiednim kategoriom, dodatkowym branżom. CBD jest zdecydowanie czymś, nad czym pracujemy od jakiegoś czasu. Mamy gotowy produkt CBD w naszym portfolio. Obserwujemy regulamin. A gdy rząd przechodzi przez ten proces, legalności są w stanie sprzedawać CBD i nasze istniejące drogi na rynek. Cokolwiek wprowadzamy na rynek, chcemy być w stanie zwiększyć efektywność i wykorzystać naszą organizację sprzedaży oraz nasze drogi do wejścia na rynek. Mamy więc gotowy produkt, ale musimy upewnić się, że kiedy wprowadzimy go na rynek, jesteśmy w stanie zmaksymalizować szansę oraz nasze relacje i drogi na rynek. Więc uważnie obserwujemy. Nie mamy dzisiaj ostatecznej linii czasu, ale będziemy gotowi.

      Anthony VendettiGrupa Maxim – Analityk

      OK. Wspaniale chłopaki. Dzięki. Doceniam to.

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Dziękuję Ci.

      Edwin F. Negron-CarballoDyrektor finansowy

      Dziękuję, Anthony.

      Operator

      W tej chwili nie ma żadnych dodatkowych pytań. Chciałbym oddzwonić do Johna Fieldly’ego na uwagi końcowe.

      John FieldlyPrzewodniczący i dyrektor naczelny Oficer

      Dziękuję. W imieniu firmy chcielibyśmy podziękować wszystkim za ich ciągłe zainteresowanie. Wyniki drugiego kwartału pokazują, że nasze produkty nabierają znacznego tempa. Korzystamy z dzisiejszych światowych trendów w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia oraz transformacji zachodzącej w dzisiejszej kategorii napojów energetycznych. Nasza pozycja aktywnego zdrowego stylu życia to pozycja globalna o masowym charakterze. Opieramy się na naszych podstawowych możliwościach, wykorzystujemy możliwości i wdrażamy najlepsze praktyki. Mamy zwycięskie portfolio i strategię oraz duży, szybko rozwijający się rynek, którego oczekują konsumenci.

      Naszą misją jest, aby Celsius zyskał więcej klientów. Jestem bardzo dumny z naszego oddanego zespołu, ponieważ bez nich nasze ogromne osiągnięcia i znaczące możliwości, które widzimy przed nami, nie byłyby możliwe. Ponadto dziękuję naszym inwestorom za ich ciągłe wsparcie i zaufanie do naszego zespołu. Ostatecznie nasz zespół zarządzający zaprezentuje się na nadchodzącej konferencji konsumenckiej B. Riley FBR w Nowym Jorku 3 października i czekamy na wielu z was na tej konferencji. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie Celsjuszem i życzymy udanego dnia.

      Operator

      [Operator Closing Remarks]

      Trwanie: 49 minuty

      Uczestnicy połączenia:

      Cameron DonahuePartner i wiceprezes regionalny

      John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

      Edwin F. Negron-CarballoDyrektor finansowy

      Jeffrey CohenLadenburg Thalmann – Analityk

      Jef f Van SinderenB. Riley – Analityk

      Anthony VendettiGrupa Maxim – analityk

      Więcej analizy CELH

      Wszystkie transkrypcje połączeń zarobków

      AlphaStreet Logo

                                                                                                                                                                                                                     Regulaminw celu uzyskania dodatkowych informacji, w tym nasze obowiązkowe kapitalizowane wyłączenia odpowiedzialności.

      Motley Fool Transcribersnie ma pozycji w żadnym magazynie wspomniany Motley Fool ma n o pozycja w którymkolwiek z wymienionych zapasów. Motley Fool mazasady ujawniania.

      “>                                                                                                                                                                                                                                      

  •                                                                                           

    Czytaj więcej