Logo of jester cap with thought bubble.

Logo czapki błazna z bańką myśli.

Źródło obrazu: Motley Fool.

Celsius Holdings, Inc.
(NASDAQ: CELH)Q2 2017 Zysk Call
8 sierpnia 2019,10: 00 am ET

Zawartość:

  • Przygotowane uwagi

  • )

    Pytania i odpowiedzi

Uczestnicy połączenia

Przygotowane uwagi:

Operator

Pozdrowienia i witamy w Celsius Holdings Q2 2019 Zarobki Zadzwoń. [Operator Instructions] Chciałbym teraz przekazać konferencję gospodarzowi, Cameronowi Donahue i Hayden IR. Proszę, proszę pana.

Cameron DonahuePartner i wiceprezes regionalny

Dziękuję i dzień dobry wszystkim. Dziękujemy, że dołączyłeś do nas dzisiaj podczas telekonferencji Celsius Holdings na temat zysków w drugim kwartale. Dziś do mnie dołączają: John Fieldly, prezes i dyrektor naczelny; oraz Edwin Negron, dyrektor finansowy. Po przygotowaniu uwag otworzymy wezwanie do twoich pytań, a instrukcje zostaną podane w tym czasie.

firma złożyła formularz 10 – Q dzisiaj z Komisją Papierów Wartościowych i Giełd oraz opublikował komunikat prasowy również dziś rano. Wszystkie materiały są dostępne na stronie internetowej firmy pod adresem celsiusholdingsinc.com w sekcji Relacje inwestorskie. Przypominam, że zanim prześlę połączenie do Johna, powtórka audio będzie dostępna później. Należy również pamiętać, że to wezwanie może zawierać stwierdzenia dotyczące przyszłości, również na podstawie prognoz, oczekiwań i innych informacji dostępnych zarządowi na dzień 8 sierpnia 2019. Stwierdzenia te wiążą się z wieloma rodzajami ryzyka i niepewności, w tym wieloma, na które spółka nie ma wpływu. Z wyjątkiem zakresu wymaganego przez obowiązujące prawo, Celsius Holdings nie przyjmuje żadnych zobowiązań i zrzeka się jakiegokolwiek obowiązku aktualizacji któregokolwiek z tych oświadczeń dotyczących przyszłości. Zachęcamy do pełnego zapoznania się z naszymi ujawnieniami dotyczącymi bezpiecznego portu zawartymi w dzisiejszym komunikacie prasowym oraz naszymi kwartalnymi dokumentami złożonymi do SEC w celu uzyskania dodatkowych informacji.

W związku z tym chciałbym przekazać wezwanie naszemu prezesowi i dyrektorowi generalnemu, Johnowi Fieldly’emu, za jego przygotowane uwagi. John?

John FieldlyPrzewodniczący i szef Executive Officer

Dziękuję, Cameron. Dzień dobry wszystkim i dziękuję za dołączenie do nas dzisiaj. Wyniki naszej pierwszej połowy dla 2019 są wyróżnione rekordowymi przychodami w wysokości $ 30. 6 milionów, wzrost o ponad 40% w pierwszej połowie ubiegłego roku, ponieważ zrealizowaliśmy nasze strategie pozycjonowania Celsjusza jako światowego lidera napojów dla konsumentów dbających o zdrowie. W ciągu kwartału poczyniliśmy znaczący postęp w naszej ekspansji w Ameryce Północnej, oferując markowe sklepy detaliczne, takie jak Target, CVS, Rite Aid, Food Lion i 7-Eleven, gdzie jeszcze bardziej poszerzyliśmy naszą obecność. Ponadto dodajemy nowych głównych partnerów dystrybucyjnych, takich jak Big Geyser w Nowym Jorku, i dalej penetrujemy Anheuser-Busch, Keurig Dr. Pepper i Pepsi, niezależne sieci rozlewnicze. Kontynuujemy wdrażanie najlepszych praktyk za pomocą ukierunkowanych kampanii marketingowych mających na celu budowanie świadomości i prób naszych marek.

Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie wejść na nowe kanały, na pokładzie nowych partnerów dystrybucyjnych i zoptymalizować nasze trasy do rynków, zapewniając dostępność produktów, a jednocześnie nadal koncentrujemy się na kontrolowaniu kosztów, optymalizacji wydajności i maksymalizacji zwrotu z naszych inwestycji. W Europie nadal zwiększamy udział w rynku dzięki ukierunkowanym kampaniom marketingowym i wprowadzaniu na rynek innowacyjnych smaków. W Azji zakończyliśmy reorganizację naszej działalności w Chinach. Każde z tych osiągnięć przyczynia się do znacznej poprawy naszych wyników finansowych, dzięki wzrostowi przychodów na wszystkich obszarach geograficznych, poprawie marż operacyjnych i bardziej efektywnemu wykorzystaniu naszego kapitału obrotowego. I równie ważne jest to, że nasze marże brutto przekraczają 40%, ponieważ napędzamy wzrost na wyższych wolumenach. W kraju w drugim kwartale podpisaliśmy nową umowę dystrybucyjną z Big Geyser, największym niezależnym dystrybutorem napojów bezalkoholowych w Nowym Jorku, obsługującym pięć dzielnic Nowego Jorku oraz hrabstw Nassau, Suffolk, Westchester i Putnam.

Duży gejzer służy więcej niż 20, 000 lokalizacje w masywie Obszar metropolitalny Nowego Jorku przyczynił się do budowy wielu marek. Począwszy od trzeciego kwartału, Big Geyser będzie naszym preferowanym dystrybutorem do obsługi wszystkich 7-Elevens na terytorium, co znacznie zwiększy naszą obecność na rynku w Nowym Jorku. Ponadto, w części ekspansji, w drugim kwartale wprowadziliśmy miejsca docelowe w wiodącej sieci sklepów wielobranżowych QuikTrip. Zgodnie z umową Celsjusz powinien znajdować się na górnej półce drzwi energetycznych z pełną półką dopuszczoną na każdym rynku, z wyjątkiem Arizony, gdzie będziemy mieli półkę. Kanał sklepu spożywczego nadal stanowi największy rynek napojów energetycznych w kraju, z roczną sprzedażą przekraczającą 9 miliardów dolarów. Najnowsze dane firm zewnętrznych SPINS, według stanu na lipiec 14, 2019, pokazuje, że Celsjusz rośnie w 38. 6% wzrost rok do roku dla naszego portfela w kanale wygody energetycznej w porównaniu do imponującego 9,4% ogólny wzrost w kategorii napojów energetycznych, podczas gdy Celsjusz trzyma 07. 9% ACV, cały zgromadzony wolumen.

Dane firm zewnętrznych wspierane przez przemysł nadal potwierdzają naszą pozycję jako zdrowego funkcjonalny napój fitness, który rezonuje z dzisiejszym dbającym o zdrowie konsumentem. Jesteśmy przekonani, że Celsius będzie nadal podnosił te wskaźniki sprzedaży, jeszcze bardziej zwiększając naszą dystrybucję ACV w kanale poprzez dodatkowe premiery z krajowymi sieciami handlowymi i partnerami dystrybucyjnymi. Te dane innych firm pokazują i gwarantują, że Celsjusz gwarantuje dodatkowe miejsce na półce, a nasz zespół ciężko pracuje nad wykonaniem. Nasze dążenie do stworzenia krajowej sieci dystrybucji obejmuje teraz więcej niż 50 regionalni dostawcy bezpośredniej dostawy do sklepów DSD, z których wielu jest najważniejszymi dystrybutorami. Rozszerzenie na krajową sieć dystrybucji bezpośredniej dostawy do sklepów zwiększy nasze doświadczenie w sklepie, naszą obecność w sklepie, realizację w handlu oraz zwiększy naszą dostępność i wyeliminuje zapasy, które obecnie widzimy w Target i CVS oraz wielu innych sprzedawców detalicznych w całym kraju, ponieważ Celsius sprzedaje wewnętrzne systemy uzupełniania zapasów. Oczekujemy, że w następnym roku osiągniemy pełne pokrycie w całym kraju 12 do 15 miesięcy, jeśli nie wcześniej.

Szybko wykorzystujemy naszych nowych regionalnych partnerów dystrybucyjnych, stwarzając znaczące możliwości dalszego rozwijania naszego rdzenia na wszystkich rynkach handlowych, szczególnie w kanale wygody, gdzie znacznie wyprzedzamy wielu uznanych konkurenci w zakresie wskaźników wzrostu sprzedaży. W dalszym ciągu cieszymy się dużym zainteresowaniem ze strony najlepszych dystrybutorów w kraju, dodatkowo wspierając naszą dynamikę i poszerzając naszą dostępność detaliczną i dostępność naszego portfolio. Najbardziej znacząca ekspansja nastąpiła w ramach niezależnej sieci hurtowni Anheuser-Busch, która wzrosła z 6 partnerów dystrybucyjnych w sieciach hurtowych do 23 partnerzy od lutego tego roku. Ponadto rozszerzyliśmy działalność o MillerCoors, Pepsi i Dr. Pepper – Keurig Dr. Dzięki przyspieszonemu rozszerzeniu jesteśmy bardzo podekscytowani, że mamy teraz około 1, 500 przedstawiciele sprzedaży hurtowej sprzedają teraz Celsjusza w całym kraju na w naszym imieniu. Dzięki naszemu zaangażowanemu zespołowi ds. Innowacji stale poszerzamy nasze portfolio o modne pyszne smaki.

W tym kwartale wprowadziliśmy nasz najnowszy smak, dziewiąty SKU, wspaniale smakującą musującą gruszkę Fuji Apple Gruszka w kanałach fitness i specjalistycznych witamin w ramach GNC, z obowiązkowym 1, 800) w autoryzacjach i wszystkich zestawach. Ponadto, Fuji Apple Gruszka jest teraz dostępna również w wybranych 7-Elevens i przez Amazon. W całym kraju, na kanale fitness, krajowi dystrybutorzy, Europa Sports i Muscle Foods noszą teraz Celsjusza i nowy smak najlepszych detalistów fitness w całym kraju w Gold’s Gym, 24 – Hour, Crunch Fitness, Xsport Fitness, Smoothie King, Youfit, Equinox via Earthbar, In-Shape Fitness i Las Vegas Athletic Club będą teraz sprzedawać Celsjusza, ponieważ szybko stał się jednym z ich najlepiej sprzedające się smaki. Oprócz świetnie smakujących rozszerzeń linii, nasz zespół ds. Innowacji pracuje nad opracowaniem ofert skierowanych do nowych branż i sąsiednich kategorii, które mają poszerzyć naszą ofertę użytkowania i jeszcze bardziej zwiększyć szerokość naszych portfeli. Zespół pracuje nad planowanym uruchomieniem w drugiej połowie tego roku, z czego jesteśmy bardzo podekscytowani. A gdy zbliżamy się do daty premiery, przekażemy dodatkowe informacje.

Naszą misją, którą jesteśmy realizacja ma stać się światowym liderem markowego portfolio, który jest zastrzeżony, innowacyjny, potwierdzony klinicznie i prosi o znaczące korzyści zdrowotne. Te nowe oferty będą opierać się na naszej misji, poszerzając nasz zasięg i portfolio. W Europie i krajach nordyckich przychody wzrosły prawie 70% w drugim kwartale, ponieważ nowe smaki wprowadzane na początku roku nadal nabierały tempa. Nasze musujące wino brzoskwiniowe i musujące owoce męczennicy były doskonałym dodatkiem do portfolio i nadal przekraczają oczekiwania. Ponadto wprowadziliśmy na rynek nową linię, nową linię tropików Celcius Unlimited o świetnym smaku, wspaniałej bryzie owoców i profilu smaku truskawkowej bryzy. To nowe rozszerzenie linii tropików poszerza naszą ofertę użytkowania o niższą zawartość kofeiny i jest opracowane z yerba mate, kurkumą, witaminą D, witaminą B 10 i przeciwutleniacze. Ponadto linia poprawia skupienie psychiczne. Jesteśmy bardzo zachęceni trakcją nowej linii i rozmachem naszego podstawowego portfela w regionie. W Azji zawarcie umowy licencyjnej w Chinach na początku roku zapewnia nam możliwość odzyskania naszych dolarów 10. 2 miliony w inwestycjach krajowych z poprzedniego roku, wciąż docierając do krytycznego i ogromnego rynku.

Dla przypomnienia w marcu zawarliśmy ostateczną umowę w sprawie ustanowienia licencji licencyjnej i spłaty umowy dotyczącej zainwestowanego kapitału z Qifeng Food Technology, naszym lokalnym dystrybutorem i partnerem na rynku chińskim. Stworzyło to metodę ograniczania ryzyka w celu rozwoju naszej działalności w Chinach i zwiększenia naszego udziału w ważnym rynku. Na mocy umowy Qifeng Food Technology ma wyłączne prawa do wytwarzania, wprowadzania na rynek i komercjalizacji produktów marki Celsius w Chinach. W zamian otrzymamy opłatę licencyjną w wysokości 6,9 miliona USD w ciągu następnych 5 lat. W tym momencie nastąpi przejście do opartej na wolumenie struktury opłat licencyjnych w szóstym roku. Dzięki tej umowie stworzyliśmy silne relacje współpracy między firmami, aby wykorzystać znaczną szansę popytu konsumpcyjnego w regionie. Qifeng Foods odegrał kluczową rolę w naszym sukcesie i rozwoju na rynku. Dzięki ich doświadczeniu, relacjom i sieci partnerów dystrybucyjnych Celsius jest teraz dostępny w ponad 63 miast i więcej 65, (**********************************************************************************************************************************************)) lokalizacje w całych Chinach, z 4 smakami malin acai, cola, pomarańczy i niedawno wprowadzoną limonką ogórkową.

W Hongkongu stale poszerzamy naszą bazę konsumentów, próbę jazdy i świadomość w regionie. W tym kwartale rozszerzyliśmy działalność w Azji Południowo-Wschodniej do Malezji, początkowo wprowadzając ją na rynek i rozszerzając dystrybucję do 2, (**********************************************************************************************************************************************) 7-Elevens z naszą Musującą Pomarańczową i Brzoskwiniową Zieloną Herbatą Mango, i jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami na rynku. Napoje funkcjonalne stały się jedną, jeśli nie najszybciej rozwijającą się kategorią w branży napojów. Bardziej intensywny styl życia oraz nacisk na zdrowie i dobre samopoczucie powodują potrzebę dogodnych alternatyw, które dają konsumentom sposób na zarządzanie swoim samopoczuciem podczas podróży. Jesteśmy wyjątkową pozycją na czele tego globalnego trendu w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia dzięki strategii, która pozwoli nam wykorzystać dzisiejsze dbające o zdrowie napoje poszukujące konsumentów, które pomogą im osiągnąć cele w zakresie zdrowia, sprawności i dobrego samopoczucia. Aby wesprzeć nasz rozwój, kontynuujemy opracowywanie i wdrażanie ukierunkowanych inicjatyw marketingowych, które podkreślają i wzmacniają rozpoznawalność naszej marki, podkreślają funkcjonalność naszych napojów i skutecznie kierują reklamy na określone rynki docelowe i odbiorców.

W tym kwartale przeprowadziliśmy ukierunkowane programy marketingowe u kluczowych sprzedawców detalicznych oraz wzięliśmy udział w dużych wydarzeniach konsumenckich i handlowych, w tym w Europa Expo w Dallas, Europa Games na Florydzie i Arnold Classic w Ohio. W drugim kwartale zostaliśmy nazwani oficjalnym partnerem Echo Fox, wiodącej organizacji e-sportowej i firmy medialnej. Echo Fox jest domem dla jednych z najlepszych sportowców i drużyn terenowych na świecie w różnych tytułach, w tym League of Legends. Organizacja koncentruje się na rozwoju zawodników, osiągnięciach konkurencyjnych i skutecznych praktykach treningowych, które są bezpośrednio powiązane z naszą misją dostarczania funkcjonalnych zdrowych napojów fitness nowej generacji sportowców. Szacuje się, że e-sport osiągnął 267 milionów ludzi na całym świecie w 2017 i przewiduje się, że przerośnie 600 milionów konsumentów przez 2023. To podpisanie reprezentuje nasze pierwsze przedsięwzięcie na arenie e-sportowej. Pozostajemy również aktywni dzięki serii Tough Mudder, serii zawodów mających na celu ukierunkowane umiejętności sportowe.

Dzięki tym relacjom jesteśmy w trakcie dostarczania próbek do więcej niż 200, 000 zdrowych konsumentów w 23 miasta w USA, docierając do nowych rynków i nowych konsumentów. Również w innych regionach nadal koncentrujemy się na aktywnościach i wydarzeniach związanych z aktywnym stylem życia. Ponadto stale rozwijamy działania marketingowe związane z próbkowaniem na kluczowych rynkach oraz interakcje z konsumentami tam, gdzie mieszkają, pracują i bawią się. Utrzymanie kursu i koncentracja na rozwijaniu naszych relacji dystrybucyjnych przy jednoczesnym pogłębianiu istniejących kont były naszym kluczem do naszego sukcesu w 2017. Pozostajemy zaangażowani w tę strategię i jesteśmy coraz bardziej optymistycznie nastawieni do naszych perspektyw, ponieważ nasze produkty nadal zyskują znaczną dynamikę.

I odeśle teraz wezwanie do Edwina Negrona-Carballo, naszego dyrektora finansowego, za przygotowane przez niego uwagi. Edwin?

Edwin F , Negron-Carballo-Dyrektor finansowy

Dziękuję, John. Za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2017, przychód wyniósł $ 14. 1 milion, znaczny wzrost o 6,8 miliona USD lub 73% w porównaniu do 9,3 miliona USD w tym samym okresie ubiegłego roku. Wzrost przychodów o 73% był wynikiem wzrostu sprzedaży we wszystkich regionach geograficznych, w tym silnego wzrostu 69% przychodów w Ameryce Północnej, napędzane dwucyfrowym wzrostem istniejących rachunków i rozszerzeniem dystrybucji. Dochody w Europie wzrosły solidnie 64% rok do roku, głównie w wyniku wprowadzenia nowych smaków. Wzrost przychodów w Azji jest wynikiem netto trakcji, którą zyskujemy w regionach poza Chinami, co zostało częściowo skompensowane zmianą naszego modelu biznesowego w umowie licencyjnej i licencyjnej w Chinach, która została zakończona na początku 2019.

Zgodnie z naszym historycznym trendem ogólny wzrost przychodów z 2018 do 2019 było związane głównie ze wzrostem wielkości sprzedaży, a nie ze wzrostem cen produktów. Zysk brutto za 3 miesiące zakończone w czerwcu 23, 2017, zwiększone o 2,8 miliona USD lub 70% do 6,9 miliona USD na sekundę ćwiartka 2019, wzrost z 4 milionów USD w analogicznym kwartale ubiegłego roku. Marże zysku pozostały w większości niezmienione i mieściły się w naszym oczekiwanym zakresie 40. 6% za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2019, w porównaniu do 42. 8% za ten sam okres w 2018. Wzrost dolarów zysku brutto jest głównie związany ze wzrostem wielkości sprzedaży, a nie ze wzrostem cen produktów. Koszty sprzedaży i marketingu za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2019 wyniosły 5,6 miliona USD, co stanowi wzrost o 1,5 miliona USD lub 37%, w porównaniu z 4,1 mln USD za ten sam okres w 945. Wzrost ten wynika głównie z kosztów działalności związanej z targami wspierającymi naszą rozszerzoną sieć dystrybucji, a także inwestycji w działania marketingowe i zasoby pracownicze, które zostały częściowo zrównoważone przez brak bezpośrednich inwestycji marketingowych w Chinach w wyniku zmiany nasz model biznesowy.

Koszty ogólne i administracyjne za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 944 wyniosły 2,4 miliona USD, co oznacza spadek o 621, 000 lub 23% w porównaniu do 3,1 miliona USD dla 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 945. Spadek wynikał przede wszystkim z naliczenia w drugim kwartale 945 z $ 944, 000, dotyczące rozstrzygnięcia sporu terytorialnego z byłym dystrybutorem. Wyłączając ten wpływ, na zasadzie bardziej porównawczej, koszty ogólne i administracyjne wzrosły o $ 237, 000 ze względu na wzrost w opłaty prawne, ubezpieczenie, czynsz i koszty pracownicze. Pozostałe koszty ogółem powiększone o $ 303, 000 do $ 345, 000 za 3 miesiące zakończone w czerwcu 23, 2019, w porównaniu do $ 42, 000 za ten sam okres w ubiegłym roku. Wzrost dotyczy głównie amortyzacji n rabatów na te zobowiązania w wysokości $ 73, 000 i strata $ 220, (**********************************************************************************************************************************************) związane z aktywami Chin, które nie zostaną zrealizowane, częściowo skompensowane obniżeniem kosztów odsetek w wysokości $ 10, 000. Wyniki netto za 3 miesiące zakończone w czerwcu 23, 2019, była stratą dla zwykłych akcjonariuszy w wysokości 1,5 miliona USD lub 0 USD 03 na akcję podstawową i rozwodnioną na podstawie ważonej Średnia z 57, 336, 117 zaległe akcje.

Dla porównania, za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2018, firma zgłosiła stratę netto w wysokości 3,3 miliona USD i później nadano efekt w stosunku do uprzywilejowanej dywidendy w wysokości $ 43, 000, strata netto dostępna dla zwykłych akcjonariuszy w wysokości 3,4 miliona USD lub 0 USD. 07 na podstawie średniej ważonej 49, 0 03, 803 akcje pozostające w obrocie. Skorygowana EBITDA za drugi kwartał 2019 to strata $ 15 , 000. Nasze obliczenia skorygowanej EBITDA za 3 miesiące zakończone w czerwcu 30, 2019 zawiera korzystne korekty amortyzacji $ 110, 000, koszt odsetek netto w wysokości $ 31, (**********************************************************************************************************************************************), koszt odszkodowania w formie akcji w wysokości 1,1 miliona USD i strata w wysokości 220, 000 związane z aktywami Chin, które nie zostaną zrealizowane. Skorygowana EBITDA za drugi kwartał 2018 wyniósł stratę 2,1 miliona USD, w tym jednorazowy koszt 1 miliona USD związany z rozstrzygnięciem sporu terytorialnego z byłym dystrybutorem oraz inwestycja netto w Azji w wysokości $ 834, 000.

W związku z tym skorygowana EBITDA netto bez zastosowania GAAP dla drugiego kwartału 2018 była stratą w wysokości $ 261, 000, co jest porównywalne z $ 15, (**********************************************************************************************************************************************) strata za 2019, ponieważ w tym kwartale nie mieliśmy jednorazowych ani azjatyckich inwestycji. Uważamy, że te informacje i porównania skorygowanej EBITDA i innych miar finansowych niezgodnych z GAAP zwiększają ogólne zrozumienie i widoczność naszych prawdziwych wyników biznesowych. W tym celu uzgodnienie naszych wyników GAAP z danymi innymi niż GAAP zostało uwzględnione w naszym komunikacie o zarobkach. Teraz przechodzimy do naszych rocznych wyników. Za pierwszą połowę 2019, przychody zwiększone o 41% do $ 30. 6 milionów, więcej od 19. 4 miliony w pierwszej połowie 2018. Wzrost 43% można było w dużej mierze przypisać 55% wzrost przychodów ze sprzedaży krajowej w USA, głównie z powodu dwucyfrowego wzrostu istniejących konta i nowe rozszerzenie dystrybucji. Europa dostarczona 30% wzrostu sprzedaży, co w dużej mierze było spowodowane wprowadzeniem nowych smaków.

Wzrosty w Ameryce Północnej i Europie zostały nieznacznie zrekompensowane spadkiem w Azji w wyniku zmiany naszego modelu biznesowego. Większość narastającego spadku odnotowano w pierwszym kwartale, ponieważ, jak wspomniałem w moich wcześniejszych uwagach, sprzedaż w Azji faktycznie wzrosła w drugim kwartale. Zysk brutto wzrósł o 3,9 miliona USD lub 42% do $ 12. 6 milionów w pierwszej połowie 2017 w porównaniu do 8,7 miliona USD w ciągu pierwszych 6 miesięcy 945. Marże zysku brutto wzrosły do ​​41. 1% w pierwszej połowie 2019 w porównaniu do 40. 9% w pierwszej połowie 2018). Wzrost dolarów zysku brutto wynika przede wszystkim ze wzrostu wolumenu sprzedaży. Koszty sprzedaży i marketingu spadły o 6% do 9,2 mln USD w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2019 w porównaniu do 9,7 miliona USD przez pierwsze 6 miesięcy 2018. Spadek ten wynika głównie ze zmiany modelu biznesowego w Chinach, który nie wymaga bezpośrednich inwestycji marketingowych.

w porównywalnej podstawie wydatki na marketing spadły o 2,8 miliona USD, co jest częściowo skompensowane wzrostem innych kosztów sprzedaży, w tym wzrostem wydatków na działania targowe w celu wsparcia naszej rozszerzonej sieci dystrybucji, przyrostowymi kosztami przechowywania i dystrybucji oraz przyrostowymi kosztami pracowników i pośredników. Koszty ogólne i administracyjne przez pierwsze 6 miesięcy 2019 wyniosły 5,1 mln USD, nieznaczny spadek o 2% w porównaniu z 5,2 mln USD w pierwszych 6 miesiącach zakończonych w czerwcu 30, 2018). Spadek wynikał głównie z naliczenia w wysokości $ 945, 000 w okresie poprzedniego roku. Dotyczy to rozstrzygnięcia sporu terytorialnego z byłym dystrybutorem. Wyłączając ten wpływ, koszty ogólne i administracyjne wzrosły o $ 857, 000, zasadniczo w wyniku przyrostowego kosztu opcji na akcje w wysokości $ 504, 000, a także skromne wzrost kosztów prawnych, ubezpieczenia, czynszu i kosztów pracowniczych. Poniżej linii operacyjnej pozostałe dochody wzrosły znacznie do $ 11. 9 milionów przez pierwsze 6 miesięcy 2019 w porównaniu do $ 80, 000 pozostałych kosztów w okresie poprzedniego roku. Wzrost ten jest w zasadzie wynikiem zysku związanego z wierzytelnością od naszego chińskiego dystrybutora, która została podpisana na początku tego roku.

Przypominamy, że zgodnie z umową licencyjną otrzymamy inwestycję netto, którą dokonaliśmy w Chinach w ciągu 5 lat. W wyniku powyższego przez pierwsze 6 miesięcy 2019, firma miała dochód netto w wysokości $ 07. 2 miliony lub 0 USD. 18 za akcję , na podstawie średniej ważonej 52, 243, 600 akcji i po dodaniu z powrotem kosztów odsetek od obligacji zamiennych o wartości $ 243, (**********************************************************************************************************************************************) i amortyzację rabatu na obligacje w wysokości $ 179, (**********************************************************************************************************************************************), rozwodniony zysk netto dostępny dla akcjonariuszy w wysokości $ 10. 6 milionów lub 0 USD. 17 na akcję w oparciu o średnią ważoną ważoną liczbę akcji 61, 817, 621. Koszty operacyjne za pierwszą połowę 2019 obejmował opłaty bezgotówkowe z tytułu amortyzacji, amortyzacji i rekompensaty w formie zapasów w wysokości 2,7 miliona USD w porównaniu do 2,2 miliona USD za te same opłaty przez pierwsze 6 miesięcy 2018. Skorygowana EBITDA inna niż GAAP dla pierwszych 6 miesięcy 2017 było dodatnie $ 863, 000, ponieważ zawiera $ 12 milion zysku z tytułu wierzytelności od naszego chińskiego dystrybutora, co w porównaniu ze stratą w wysokości 120, 000 w okresie roku temu.

Wyłączając jednorazowe opłaty w wysokości 1,1 miliona USD poniesione w pierwszej połowie 2018, które dotyczą głównie rozstrzygnięcia sporu z byłym dystrybutorem oraz inwestycji netto w Azji w wysokości 3 mln USD, skorygowanej EBITDA netto innej niż GAAP za pierwszą połowę 2018 był utrata $ 120, 000, który jest również porównywalny z $ 863, 000 zysk, ponieważ w tym okresie nie mieliśmy żadnych onetimerów ani inwestycji azjatyckich. W czerwcu 30, mieliśmy gotówkę w wysokości 4,8 mln USD w porównaniu do 7,7 mln USD w grudniu 31, 945. Dodatkowo mieliśmy kapitał obrotowy w wysokości $ 20. 2 miliony w czerwcu 30, 2019, w porównaniu do $ 19. 6 milionów na grudzień 31, 945. Środki pieniężne wykorzystane w operacjach przez pierwsze 6 miesięcy zakończonych czerwca 30, 2019 wyniosła 4,5 miliona USD w porównaniu do 5,8 miliona USD dla pierwsze 6 miesięcy 2018. Wykorzystanie środków pieniężnych w bieżącym okresie odzwierciedla inwestycje w przedpłaty i depozyty, a także rozliczenie narosłych kosztów związanych ze zmianą modelu biznesowego w Chinach, które zostały częściowo skompensowane zmniejszeniem zapasów.

Na tym kończą się nasze przygotowane uwagi. Operator, możesz teraz otworzyć zaproszenie do zadawania pytań. Dziękuję.

Pytania i odpowiedzi:

Operator

Dziękuję Panu. W tej chwili przeprowadzimy sesję pytań i odpowiedzi. [Operator Instructions] Nasze pierwsze pytanie dzisiaj pochodzi od Jeffrey’a Cohena z Ladenburga Thalmanna. Proszę smiało.

Jeffrey Cohen

Ladenburg Thalmann – Analityk

Cześć, John i Edwin. Jak się masz?

John FieldlyPrzewodniczący oraz dyrektor generalny

Doskonale, Jeff. Dzień dobry.

Edwin F. Negron-Carballo-Dyrektor finansowy

Dzień dobry. Bardzo dobrze.

Jeffrey Cohen-Ladenburg Thalmann – Analityk

Mam nadzieję, że mnie słyszysz. Sądzę więc, że 3 pytania chciałem trochę pogłębić. Czy możesz więc mówić o innych rozmiarach lub smakach dla nadchodzącej Ameryki Północnej? A co tam myślisz? Czy możesz nam również nadać więcej koloru na opakowaniach proszkowych? Czy spodziewasz się, że zobaczysz coś w rodzaju dodatków w proszku? A może planujesz wprowadzić więcej smaków do swojej linii, takich jak nootropics do Ameryki Północnej?

John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

Doskonały. Dziękuję Jeff. Jeśli chodzi o innowacje smakowe, wydaje się, że działa to również bardzo, bardzo dobrze dla nas. Przynosi emocje detalistom i niektórym z naszych założonych kont. Sprowadzimy – mamy plany. Nasz zespół ds. Innowacji ma również plany dotyczące dodatkowych innowacji SKU. Przeprowadzimy racjonalizację. W tej chwili nasza Kiwi Guava naprawdę przeniosła się na naszą pierwszą pozycję pod względem smaku na wielu kontach w całym kraju. Wydaje się, że ta kombinacja smaków sprawdza się bardzo dobrze w sprzedaży detalicznej. A nasza Gruszka Jabłkowa Fuji przy pierwszym uruchomieniu została bardzo – bardzo dobrze przyjęta – nie tylko przez kupujących, ale także od konsumentów. Naszym celem jest więc utrzymywanie trendu w zakresie innowacyjnych smaków. Jesteśmy również świadomi wymaganych zwrotów, naprawdę monitorując rynek i będziemy pierwszymi na rynku. Jeśli chodzi o produkt w proszku, ostatnio zaobserwowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży online, a także poprzez kanał fitness z naszymi produktami w proszku.

Mamy też plany wprowadzenia innowacyjnych smaków do tej linii. Jesteśmy bardzo optymistycznie nastawieni do tego. Widzimy wiele innych okazji, Celsjusza w podróży z ofertą proszku. Więc to jest – możesz zabrać go w podróż w dowolne miejsce. Ponadto zauważamy, że wielu naszych wpływowych i ambasadorów marki bierze produkt i dodaje go do koktajli. Jest to dla nas kolejna szansa na dalsze wykorzystanie marki Celsius w innym medium. Bardzo się cieszę, że mam tam tę linię. A następnie, w odniesieniu do linii nootropowej, jak wspomniałem, w tym roku planujemy uruchomienie w drugiej połowie, co rozszerzy nas na dodatkowe wertykalia i przyległości w ramach naszych kategorii. A linia nootropowa, którą początkowo uruchomiliśmy w 7-Eleven, naprawdę poszerza naszą ofertę. Jest to produkt o niższej zawartości kofeiny i pozwala – naprawdę idzie po znacznie szerszego konsumenta i dodatkową okazję do wykorzystania dla marki. Tak więc myślę, że czekamy na dodatkowe oferty, innowacje marki nadchodzące tutaj przez Celsjusza.

Jeffrey CohenLadenburg Thalmann – Analityk

To wspaniale. W porządku. A następnie drugie pytanie, czy istnieją jakieś badania lub badania kliniczne, o których wiesz, że są prowadzone na dowolnej geografii?

John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

Obecnie nie prowadzimy żadnych aktywnych badań – obecnie trwają, ale zawsze jesteśmy odkrywanie, a także patrzymy na dodatkowe linie, wprowadzamy dodatkowe linie i dodatkowe innowacje na stole. To jedno, Celsjusz jest oparty na nauce, wspierany przez naukę. Będziemy kontynuować ten trend. Ale nie mamy obecnie żadnych aktywnych badań.

Jeffrey Cohen-Ladenburg Thalmann – Analityk

W porządku. A po trzecie, czy mógłbyś porozmawiać trochę o sezonowości na nadchodzący kwartał i drugą połowę roku, po prostu poprowadzić nas i przypomnieć nam 2018 Q2 i Q3 oraz wszelkiego rodzaju większe trendy w obrazie, których można się spodziewać?

John Fieldly

Prezes i Dyrektor Naczelny

Tak. Myślę, że kiedy na to spojrzeć, trendy dla Celsjusza są fenomenalne. Kiedy patrzysz na nasze najnowsze, jak wspomniałem, nasze dane SPINS, które są danymi zarejestrowanymi przez osoby trzecie, Celsjusz nadal rozwija tempo co kwartał w ciągu ostatniego – cofnij się o kilka lat. Utrzymujemy nasze najnowsze dane na 50 – na podstawie tygodnia widać, że zwracamy się do kasy 34 .6% Naprawdę wyprzedza kategorię, a kategoria wciąż rozwija się w kierunku zdrowszych, lepszych dla Ciebie opcji. Widzimy więc wiele okazji. Tradycyjnie w branży napojów występuje sezonowość w sezonie napojów, jak to się nazywa w miesiącach letnich. Robimy – wpływa to na nas. Jest to jednak równoważone przez nowe oferty sprzedawców detalicznych.

Więc chociaż nasza podstawowa działalność na istniejących kontach – wpływają na tę sezonowość w sezonie napojów w miesiącach letnich, jest to kompensowane przez nową dystrybucję i ekspansję, którą otrzymujemy u wielu detalistów. Patrząc na przyszłość, myślę, że patrząc na przeszłość i kontynuując postępy z niektórymi naszymi wskaźnikami wzrostu, jest to coś, co zdecydowanie może być – należy na nią spojrzeć. Gdy patrzysz na Q2 i 2018, mieliśmy 1,2 miliona USD na działalność w Ameryce Północnej, która przeniosła się z drugiego kwartału 2018 do Q2 – Q3 2018 ze względu na czas produkcji, ale taki był czas, więc – ale mamy znaczny impet, jak widać z naszymi wynikami za II kwartał. Jeffrey CohenLadenburg Thalmann – Analityk

Doskonały. Okej, dzięki za wzięcie pytań. A te są dla mnie.

John Fieldly-Prezes i Dyrektor Naczelny

Dziękuję Jeff.

Edwin F. Negron-Carballo-Dyrektor finansowy

Dziękuję Ci.

Operator

Następne pytanie pochodzi od Jeffa Van Sinderena z B. Riley. Proszę smiało.

Jeff Van SinderenB. Riley – Analityk

Cześć dzień dobry. I pozwólcie, że gratuluję wspaniałego wzrostu i dobrych wskaźników za drugi kwartał. John, masz naprawdę dobrą półkę, której wcześniej nie miałeś. Czy możesz mówić o tej ewolucji? Co to prowadzi? A może niektóre z ostatnich wydarzeń?

John Fieldly

Prezes i Dyrektor Naczelny

Tak. Nie. Dziękuję Jeff. Występuje znaczny rozpęd i naprawdę zakłócenia w kategorii energii. Tradycyjne lepsze – tradycyjne napoje energetyczne, widać transformację. Jeśli spojrzysz na wiele danych SPINS, dane firm zewnętrznych, wiele z tych marek Full Throttle, NOS, Rockstar, zauważają spadki. Konsumenci chcą zdrowych, lepszych opcji. I właśnie wczoraj wieczorem na telefon od Monster, Rodney Sacks wskazał i naprawdę wyjaśnił, co się dzieje w kategorii napojów energetycznych. Dokonuje się naprawdę prawdziwa transformacja. A detaliści reagują teraz, aby dodać dodatkowe miejsce na półkach do tej kategorii wydajności energii.

A Rodney wskazał, że marki takie Celsius zyska dodatkowe miejsca na półkach, ponieważ detaliści aktualizują swoje zestawy, aby naprawdę dopasować się do dzisiejszych konsumentów dbających o zdrowie i szukających lepszych opcji dla siebie. Widzimy więc dużo pędu przed nami. Jak sam widzisz, dalszy rozwój istniejących kont, a my mamy wiele spotkań, które odbywają się teraz w ciągu najbliższych kilku miesięcy, przygotowując się do spotkań z recenzjami kategorii dla wszystkich tych sprzedawców. Jesteśmy więc bardzo optymistyczni. Nasz zespół jest bardzo optymistycznie nastawiony do 2020 oraz w drugiej połowie tego roku, gdy nadal się rozwijamy. I to jest główny powód, dla którego dzisiaj widzimy, jak nasi partnerzy DSD nas zabierają.

widząc dystrybutorów Anheuser-Busch, Keuriga Dr. Peppera i Pepsi, ci pierwsi dystrybutorzy biorący udział w Celsjuszu, ponieważ również widzą taką możliwość, a także Big Geyser zabierający nas w Nowym Jorku. Zdecydowanie zachodzi zatem transformacja w kategorii napojów energetycznych. Widzisz to także we wspaniałym rozwoju. Więcej konsumentów trafia do tej kategorii, ponieważ rośnie ona o ponad 9,4%. Mamy więc dobrą pozycję na przyszłość.

Jeff Van Sinderen-B. Riley – Analityk

Dobrze słyszeć. Po rozbudowie sieci DSD, które regiony pozostały do ​​zrobienia – w pewnym sensie pozostały po nich, jak sądzę? A w oparciu o twój plan w tym roku, gdzie powinniśmy oczekiwać największego wpływu DSD dodanych w drugiej połowie? Może mógłbyś po prostu z tym porozmawiać.

John Fieldly-

Prezes i Dyrektor Naczelny

Tak. Nasz największy – jeśli spojrzysz na nasz zasięg DSD, nasz największy zasięg jest teraz w południowo-wschodniej. Mamy kilka pustek, nad którymi pracujemy, aby uzyskać pełne pokrycie DSD. Będziemy w stanie objąć określone strefy od niektórych naszych detalistów, tj. 7-Eleven, CVS i Target. Gdy będziemy w stanie zbudować i pokryć te magazyny, które obecnie obsługują wielu z tych detalistów za pośrednictwem systemów uzupełniania zapasów, będziemy mogli – współpracujemy z kupującymi i będziemy mogli odwrócić tych detalistów do tego modelu DSD naprawdę, który pozwoli nam uzyskać dodatkową dystrybucję ACV i lepszą realizację w handlu, utrzymując nas w magazynie i utrzymując nas na półkach.

Więc teraz, kiedy widzisz, widzisz, że mamy dobrą obecność na południowym wschodzie, również w regionach Teksasu, Michigan, Nowym Jorku, jesteśmy na rynku w Nowej Anglii, mamy to również w Kalifornii, Vegas. I chociaż mamy znaczne puste przestrzenie, ponieważ naprawdę chcemy przekazać wielu z tych sprzedawców i nad tym właśnie pracuje zespół. Przed nami więc wiele pasów startowych. Gdy patrzysz na dodatkowe rozszerzenie DSD, mamy na myśli 50 w tej chwili z tymi kluczowymi najważniejszymi dystrybutorami i będziemy nadal o tym rozszerzać. Tak więc naprawdę nie możemy się doczekać drogi startowej, a następnie partnerstwa, które budujemy. Widzimy wielką dynamikę i wielkie podekscytowanie z tymi nowymi partnerami, po prostu obsługując niezależnych, nie aktywując dziś tradycyjnych sprzedawców detalicznych.

Jeff Van Sinderen-B. Riley – Analityk

Okej świetnie. A potem jeszcze jeden w międzynarodowym, jeśli mógłbym. Skandynawski biznes się odwraca. Wydaje się, że masz dużą szansę na ekspansję w innych regionach Europy. Czy możesz dotknąć tego potencjału? A może myślisz o zbliżaniu się do wzrostu w niektórych z nowych regionów UE?

John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

Tak. Myślę, że mamy wiele okazji, ponieważ wykorzystujemy te globalne trendy w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia. Myślę, że kluczem jest rozwój, który koncentruje się na rentownym wzroście. To bardzo ważne w tym modelu. Istnieje możliwość dalszej ekspansji w całej Europie, wychodząc z tego regionu nordyckiego, dzięki dobrej obecności i świadomości, którą mamy. W kolejnej fazie nadal aktywujemy Finlandię i Norwegię. Niedługo zdobędziemy dodatkowe oferty z niektórymi kluczowymi sprzedawcami marki w kraju, a następnie dalsza penetracja w krajach nordyckich byłaby regresją. Również w Hiszpanii rozmawiamy z szansą w Hiszpanii, a także w Niemczech. Mamy więc wiele możliwości, ale chcemy upewnić się, że model jest poprawny w rozszerzeniu.

Jeff Van SinderenB. Riley – Analityk

Przerażający. Dzięki za odpowiedź na moje pytania i ciągły sukces.

John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

Dziękuję Jeff.

Jeff Van SinderenB. Riley – Analityk

Dziękuję Ci.

Operator

[Operator Instructions] Następne pytanie zadaje Anthony Vendetti z Maxim Group. Proszę smiało.

Anthony Vendetti

Maxim Grupa – analityk

Dzięki. Dzień dobry, chłopaki.

John Fieldly

Prezes i Dyrektor Naczelny

Dzień dobry.

Edwin F. Negron-CarballoDyrektor finansowy

Dzień dobry Anthony.

Anthony VendettiMaxim Group – Analityk

Chciałem tylko zapytać o wydatki na marketing. Spodziewaliśmy się, że to przyspieszy i tak się stało. Wiem, że sponsorujesz więcej wydarzeń typu Twardy Mudder i tak dalej. Czy oczekuje się, że utrzyma się na tym poziomie, będzie rosnąć wraz z przejściem do drugiej połowy roku? A na jakie konkretnie wydarzenia zwiększyłeś wydatki? A gdzie położyłeś swoje marketingowe dolary?

John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

Myślę, że jeśli chodzi o nasze wydatki, stwierdziliśmy już przed rozpoczęciem jazdy – naszym celem jest zwiększenie rentowności. Ciężko pracujemy i zmierzamy w kierunku tej ścieżki. Koncentrujemy się na zwiększeniu marketingu dodatkowych dolarów zysku brutto i EBITDA, aby nadal generować najwyższe przychody, aby wykorzystać to, co dzieje się teraz w kategorii napojów energetycznych. Dlatego reinwestujemy nasze dodatkowe dolary EBITDA i marketingowe inicjatywy sprzedażowe. Właśnie zatrudniliśmy rundę dodatkowych przedstawicieli handlowych, aby pomóc nam zarządzać kluczowymi przedstawicielami handlowymi w kluczowych regionach, aby pomóc w zarządzaniu DST. Inwestujemy również w poszczególne branże.

Branża gastronomiczna to świetna okazja. Obserwowaliśmy tam ogromny rozwój w ciągu ostatnich kilku lat. Rozwijamy się w tym obszarze. Jeśli chodzi o marketing bezpośredni, mieliśmy dużo aktywacji Tough Mudder. Przeprowadziliśmy także wiele próbkowania dorośli i próbkowania, co spowodowało dodatkowe koszty, a także reklamy ukierunkowane online. Tego rodzaju działania będą kontynuowane, ale – myślę, że jesteśmy zgodni. Trzeci kwartał również będzie aktywnym kwartałem, ale jesteśmy bardzo świadomi dalszego wzrostu na tym poziomie – na poziomie zbliżonym do progu rentowności, reinwestowania naszych dolarów.

Anthony Vendetti-

Grupa Maxim – Analityk

W porządku. A potem, właśnie w związku z rozszerzeniem dystrybucji, ty – oczywiście, ogłosiłeś szereg umów, czy możesz nam powiedzieć trochę o tym, jaki klient końcowy, co jeśli chodzi o rurociąg, jaka jest szansa, gdy rozszerzysz swoją dystrybucję? Jakie są niektóre z nowych klientów, które Twoim zdaniem są w przygotowaniu na ten rok, w przyszłym roku, które naprawdę mogą przesunąć igłę za ciebie?

John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

Tak. Mam na myśli, że obecnie mamy świetną listę istniejących kont – istniejących sprzedawców, kiedy spojrzysz na to, gdzie jesteśmy. Jedną z rzeczy, w której firma była bardzo dobra dzięki nam – dzięki temu procesowi naprawdę optymalizujemy tych sprzedawców detalicznych. Tak więc tylko na naszej liście sprzedawców detalicznych mamy jeszcze tak wiele okazji, aby zmaksymalizować tych partnerów. Na przykład, kiedy po raz pierwszy poszliśmy do Sprouts, zaczęliśmy w suchym sklepie. Nadal pokazujemy wyniki. Poszliśmy do chłodni. Zimna chłodnica się uruchamia, masz większą prędkość, wyższe prędkości, gdzie jesteśmy w stanie się rozwijać i naprawdę zwiększać to konto do momentu, w którym przenieśli nas do przednich chłodnic kasowych, dodatkowo zwiększając liczby prędkości.

Na przykład, gdy spojrzysz na niektóre z naszych rachunków narodowych, takie jak Target, mamy obecnie 3 jednostki SKU w zestawie energii sucha półka. Istnieją dodatkowe możliwości dodania dodatkowych jednostek SKU, a także uzyskania zimnej dostępności, a następnie wymeldowania się – chłodnice kasowe z przodu. Pracujemy więc nad tą samą trajektorią, naprawdę pielęgnujemy i aktywujemy naszych partnerów detalicznych. Również w kanale sklepu spożywczego rozmawialiśmy o CDS z 360 test sklepu w całym kraju dla lepszego – w energii drzwi z 3 jednostkami SKU we wszystkich lokalizacjach. To wdrożenie zostało zakończone. Mamy dodatkowe możliwości rozszerzenia naszego portfela do 4, 5, 6 i wykonywania pełnej półki, gdzie wiemy, że kiedy zwiększamy dodatkowe SKU, liczby prędkości nie tylko zwiększają się o 1 SKU, one zwiększają się dzięki efektowi mnożnika, co jest świetne.

Tak więc wiele okazji do dalszego wykorzystania CDS i zdobycia również kasy z przodu i naprawdę to zmaksymalizuj. Inną możliwością, jaką mamy, jest Rite Aid, gdzie właśnie otrzymaliśmy powiadomienie, że jesteśmy jednym z najlepiej sprzedających się napojów w zestawie chłodzącym GNC, które mają dla napojów lepszych dla ciebie. Właśnie otrzymaliśmy zielone światło, które teraz dodamy do drzwi energii. To jeszcze bardziej poszerzy możliwości w Rite Aid. Następnie możemy przejść i dalej rozwijać dzięki jednostkom SKU i zoptymalizować tego sprzedawcę. Tak więc niektórzy nowi detaliści, dla których widzimy wiele okazji, na które celujemy, to Walgreens i Duane Reade w Nowym Jorku, jest tam wiele okazji. Ponadto kanał wygody dominuje w kategorii napojów energetycznych. Dlatego bardzo ciężko pracujemy, aby nadal zwiększać nasz ACV w kategorii napojów energetycznych. Jesteśmy tylko w 10. 9 dziś. Przed nami więc wiele pasów startowych. Speedway to świetne konto, z którym rozmawiamy. Zatem jest tak wielu innych, z którymi również aktywnie rozmawiamy.

Anthony VendettiMaxim Group – Analityk

Okej świetnie. Wreszcie, oczywiście, jest wiele dezinformacji i dużo hałasu na temat CBD. Jesteś firmą energetyczną, ale czy jest szansa na napój regeneracyjny na bazie CBD? A jeśli tak, to jak by to wyglądało pod względem harmonogramu, jeśli chodzi o planowanie przyszłego portfela?

John FieldlyPrezes i Dyrektor Naczelny

Absolutnie. Nasz zespół ds. Innowacji przygląda się sąsiednim kategoriom, dodatkowym branżom. CBD jest zdecydowanie czymś, nad czym pracujemy od jakiegoś czasu. Mamy gotowy produkt CBD w naszym portfolio. Obserwujemy regulamin. A gdy rząd przechodzi przez ten proces, legalności są w stanie sprzedawać CBD i nasze istniejące drogi na rynek. Cokolwiek wprowadzamy na rynek, chcemy być w stanie zwiększyć efektywność i wykorzystać naszą organizację sprzedaży oraz nasze drogi do wejścia na rynek. Mamy więc gotowy produkt, ale musimy upewnić się, że kiedy wprowadzimy go na rynek, jesteśmy w stanie zmaksymalizować szansę oraz nasze relacje i drogi na rynek. Więc uważnie obserwujemy. Nie mamy dzisiaj ostatecznej linii czasu, ale będziemy gotowi.

Anthony VendettiMaxim Group – Analityk

W porządku. Wspaniale chłopaki. Dzięki. Doceniam to.

John FieldlyPrzewodniczący oraz dyrektor generalny

Dziękuję Ci.

Edwin F. Negron-CarballoDyrektor finansowy

Dziękuję, Anthony.

Operator

W tej chwili nie ma żadnych dodatkowych pytań. Chciałbym oddzwonić do Johna Fieldly’ego na uwagi końcowe.

John Fieldly-Prezes i Dyrektor Naczelny

Dziękuję Ci. W imieniu firmy chcielibyśmy podziękować wszystkim za ich ciągłe zainteresowanie. Wyniki drugiego kwartału pokazują, że nasze produkty nabierają znacznego tempa. Korzystamy z dzisiejszych światowych trendów w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia oraz transformacji zachodzącej w dzisiejszej kategorii napojów energetycznych. Nasza pozycja aktywnego zdrowego stylu życia to pozycja globalna o masowym charakterze. Opieramy się na naszych podstawowych możliwościach, wykorzystujemy możliwości i wdrażamy najlepsze praktyki. Mamy zwycięskie portfolio i strategię oraz duży, szybko rozwijający się rynek, którego chcą konsumenci.

Naszą misją jest zdobycie Celsjusza do większej liczby konsumentów z zyskiem. Jestem bardzo dumny z naszego oddanego zespołu, ponieważ bez nich nasze ogromne osiągnięcia i znaczące możliwości, które widzimy przed nami, nie byłyby możliwe. Ponadto dziękuję naszym inwestorom za ich ciągłe wsparcie i zaufanie do naszego zespołu. Ostatecznie nasz zespół zarządzający zaprezentuje się na zbliżającej się konferencji konsumenckiej B. Riley FBR w Nowym Jorku 3 października i czekamy na wielu z was na nadchodzącej konferencji. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie Celsjuszem i życzę udanego dnia.

Operator

[Operator Closing Remarks]

Trwanie: 49 minuty

Uczestnicy połączenia:

Cameron Donahue-Partner i wiceprezes regionalny

John Fieldly– –Prezes i Dyrektor Naczelny

Edwin F. Negron-Carballo

Dyrektor finansowy

Jeffrey CohenLadenburg Thalmann – analityk

Jeff Van Sinderen–B. Riley – Analityk

Anthony VendettiGrupa Maxim – Analityk

Więcej analizy CELH

Wszystkie transkrypcje połączeń zarobków

AlphaStreet Logo

Logo AlphaStreet

)Ten artykuł jest transkrypcją połączenia konferencyjnego wyprodukowanego dla The Motley Fool. Chociaż dążymy do naszego głupiego najlepszego, mogą występować błędy, pominięcia lub nieścisłości w tym zapisie. Podobnie jak w przypadku wszystkich naszych artykułów, Motley Fool nie ponosi żadnej odpowiedzialności za korzystanie z tych treści, i gorąco zachęcamy do przeprowadzenia własnych badań, w tym samodzielnego wysłuchania rozmowy i przeczytania dokumentów firmy SEC. Proszę zobaczyć naszeRegulamin)

w celu uzyskania dodatkowych informacji, w tym naszych obowiązkowych wyłączonych odpowiedzialności z tytułu odpowiedzialności.

Motley Fool Transcribersnie ma pozycji w żadnym ze wspomnianych zapasów. Motley Fool nie ma pozycji w żadnym ze wspomnianych zapasów. Motley Fool mazasady ujawniania.

Ten artykuł został pierwotnie opublikowanyFool.com

)

Czytaj więcej)