Styl życia | . 9 stycznia 2020 r

Opakowanie biokontraktowe Hæckels zdobywa nagrody Wallpaper Design Awards za najlepszy nowy element do pielęgnacji

Opakowanie produktów biologicznych brytyjskiej marki wellness z siedzibą w Margate, Hæckels, zdobywa naszą upragnioną nagrodę w stylu tapet 2020 za najlepszy nowy element do pielęgnacji

Opakowanie produktu biokontrybucyjnego, autor: Hæckels

Dobra historia marki kosmetycznej jest w coraz większym stopniu uzależniona od stosowania produktów pochodzących z recyklingu, ale podejmowane są również znaczne wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju bez wpływu na środowisko i „zamkniętej pętli”. W przypadku marki wellness Hæckels z Margate, zrównoważony rozwój był na porządku dziennym, biorąc pod uwagę ten pierwszy dzień, kiedy twórca Dom Bridges stworzył kostkę mydła z wodorostów.

ZASADNICZE FUNKCJE: Pudełka grzybni i opakowania na papier z nasion, które działają jak plastik
haeckels.co.uk

Grzebienie „Afropicks”, Simon Skinner

Kiedy szwedzki projektant Simon Skinner miał trudności ze znalezieniem grzebienia Afro w Sztokholmie, wziął sprawy w swoje ręce. Rezultatem jest porywający zestaw „Afropicks”, wyprodukowany przy użyciu cięcia laserowego, odlewania i drukowania 3D, aby zaskoczyć konwencjonalny rodzaj i upamiętnić różnorodność i czarną tożsamość w Szwecji. Każda z ośmiu opcji pochodzi od nazwiska afrykańskiego dziedzictwa, z którym Skinner rozmawiał podczas całej procedury badawczej, co wywołało wspaniałe różnice estetyczne i funkcjonalne. Składały się one z „Jadeitu”, który składa się z kilku odcinków zakrzywionej stali, połączonych białym owalnym zapięciem „Miliona”, który chroni kosmyki prawdziwych ludzkich włosów w żywicy lanej, oraz „Femi” z aluminium drukowanego w 3D , która ma ostrą falę w zębach. Te wybory są zarówno wydarzeniem o indywidualnych atrybutach, jak i przedmiotach, które opowiadają o migracji i jej skutkach dla szwedzkiego społeczeństwa.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY: Seria grzebieni do włosów afro o różnych funkcjach i atrakcjach wizualnych oraz z własną narracją
simonskinner.se

Produkty wellness CBD, autorstwa Natureofthings

CBD, uważana za substancję kontrowersyjną, powoduje zawrotne fale na rynku uroku i zdrowia dzięki swojej oczywistej zdolności do minimalizowania wszystkiego, od lęku po chroniczny dyskomfort. Marka zdrowotna Natureofthings, która rozpoczęła działalność we wrześniu, tłumaczy się jako „pomost między CBD a światem czystego uroku”. Portfolio produktów obejmuje naturalne zanurzenia w kąpieli, zabiegi na skórze i wchłanialne proszki, a wiele z nich zawiera „rozsądną” odrobinę CBD. Opakowanie produktu, zawierające kamienne wanny i spłaszczone saszetki, cechuje się bardzo małym brandingiem, otwartością i brakiem hiperboliczności. Nourishing Body Creme to środek CBD zaszczepiony czarnym pieprzem i masłem kakaowym w celu złagodzenia bólu mięśni i uniknięcia obrzęku przy użyciu jojoby, pestek winogron i skwalenu pochodzenia roślinnego, podczas gdy rozpuszczalny w wodzie proszek klarowności składa się z wyostrzającego mózg koktajlu nootropowe, takie jak Bacopa i Grzyb Lwa.

ZASADNICZE FUNKCJE: Szereg wysokiej klasy przedmiotów zdrowotnych z odrobiną kanabidiolu
natureofthings.com

Optune AI spersonalizowany program do pielęgnacji skóry autorstwa Shiseido

Uruchomiony w tym roku na japońskim rynku konsumenckim system kosmetyków do pielęgnacji skóry Shiseido Internet of Things, Optune, został opracowany w celu rozwiązania najbardziej złożonych zagadek związanych ze skórą. Gdy marki produktów do pielęgnacji skóry przygotowują się do skorzystania ze wzrostu spożycia cyfrowego i „doświadczenia”, 147- letnia firma pokazała, że ​​nawet najbardziej standardowe marki mogą ubiegać się o miejsce przy stole AI. Miesięczny zestaw usług członkostwa Shiseido obejmuje aplikację na iPhone’a i dedykowane dozowniki produktów do pielęgnacji skóry w tandemie, aby opracować 80 000 wzorów pielęgnacji skóry, dokładnie dostosowanych za pomocą algorytmów. Użytkownicy zaczynają od zrobienia zdjęcia skóry kamerą telefonu, która dostosowuje potrzeby pielęgnacyjne skóry, uwzględniając wilgotność powietrza, poziom temperatury, liczbę pyłków i dane dotyczące snu. W oparciu o te dane podaje się „optymalną” formułę do pielęgnacji skóry przez pięć wkładów „Optune shot”, wydajnych w wytwarzaniu aż 1000 różnych mieszanek, w celu dostosowania do zmian stanu umysłu, pogody i indywidualnych potrzeb w zakresie pielęgnacji skóry

KLUCZOWE CECHY: Regularna miesięczna usługa członkowska oferująca całkowicie dostosowaną pielęgnację skóry za pomocą AI
shiseido.co.jp

Razors, autor: Tom Dixon x Harry’s

Nowojorska marka produktów do pielęgnacji męskiej Harry i znany brytyjski projektant Tom Dixon połączyli siły na tym modularnym golarce z limitowanej edycji, która została wydana na London Style Celebration Kluczową funkcją brzytwy to układ złożony z gładkich aluminiowych bloków, które można zmieniać w celu uzyskania charakterystycznych konfiguracji. Podczas uroczystości marki organizowały spekulacyjny, pop-up salon fryzjerski u
Toma Dixona HQ, The Coal Office, gdzie odwiedzający interaktywny pasek do golenia zostali poddani gorącemu goleniu i mieli okazję zaprojektować i opracować własną, wyjątkową maszynę do golenia. Zadanie łączy charakterystyczne, błyszczące produkty Dixona i typy geometryczne z know-how do golenia Harry’ego, upamiętniając dotykową rutynę.

§

Ucz się więcej