Child wearing mask in school

Okręgi szkolne w Stanach Zjednoczonych znajdują się w okresie głębokiej niepewności, która prawdopodobnie utrzyma się przez cały 2020-2021 rok szkolny. Wielu zgadza się, że nauczanie zdalne na wiosnę (WSPANIAŁOŚĆ) było fragmentaryczne i nieoptymalne. Teraz, pomimo deklarowanego powszechnego zaangażowania w stacjonarną, osobistą edukację wysokiego kalibru, w wielu stanach rośnie liczba przypadków COVID – 19, a nauczyciele i rodzice mają głębokie obawy zdrowotne. Już od początku tego lata byliśmy świadkami gwałtownego i sejsmicznego przejścia – w czerwcu wiele szkół planowało otwarcie w pełnym wymiarze godzin na naukę indywidualną – do niemal powszechnego przyjęcia hybrydowych lub zdalnych modeli nauczania. W rzeczywistości od sierpnia 26 24 z 25 największych okręgów szkolnych w USA rozpoczną rok szkolny, zapewniając dostęp tylko zdalnie edukacji.

Szukając perspektywy na bezpieczny powrót do szkoły

Zacząłem lato z myślą, że mógłbym wnieść swój wkład w sposób na połączenie podstawowych zasad zdrowia publicznego i edukacji w celu bezpiecznego powrotu do szkoły. Prowadzę kurs w Harvard TH Chan School of Public Health na temat dużych kampanii zdrowia publicznego. Moja córka, urbanistka, wykłada na moich zajęciach na temat wartości współpracy rodziców z nauczycielami. Jako dziadek trzech małych chłopców w wieku 7, 4 i 3 lat oraz jako rodzic i teść dwojga dzieci i ich małżonków, którzy stoją przed niezwykle trudnymi decyzjami dotyczącymi szkoły i przedszkola, jestem osobiście zaangażowany.

Kolega z dużej agencji pomocy społecznej podzielił się historią rodziców pracujących w branży hotelarskiej. Muszą zostawiać dzieci w wieku 6 i 8 lat same w domu w ciągu dnia, próbując uczyć się zdalnie. Moja własna historia – lata temu pracowałem jako przedszkolak i związkowiec hutniczy – daje mi poczucie więzi z nauczycielami. W ciągu ostatnich trzech miesięcy, pisząc wytyczne dla kuratorów szkół w Massachusetts i w całym kraju, rozmawiałem z rodzicami dzieci w wieku szkolnym, pielęgniarkami szkolnymi i kuratorami prowadzącymi szalejącą debatę na temat bezpiecznego powrotu do szkoły. Widok różni się w zależności od tego, gdzie stoisz, ale wydestylowałem kilka lekcji.

Pięć wniosków: Kroki i błędy w drodze do szkoły

Bezsenne noce, niepokój i współpraca. We wszystkich moich rozmowach, czy to z dyrektorem szkoły, rodzicem, dziadkowie lub pielęgniarka szkolna opowiadali te same historie o kolejnych nieprzespanych nocach, połączonych z najtrudniejszą decyzją, jaką podjęli w życiu osobistym i zawodowym. W szczególności rodzice mówią o swoim niepokoju, panice, wyczerpaniu, bezsilności i braku wsparcia w próbach wymyślenia rozsądnej strategii dla swoich dzieci. Jednocześnie możliwości współpracy są ogromne. Rodzice i nauczyciele są naturalnymi sojusznikami. Mogą wspólnie opowiadać się za środkami federalnymi i stanowymi, aby zapewnić dzieciom naszego kraju możliwość powrotu do bezpiecznych szkół.

Brak miar. Kuratorzy, których darzę ogromnym szacunkiem, otrzymali niewiele wskazówek na temat metryk, z których mogliby skorzystać, decydując się na otwarcie szkół teraz lub zamknięcie ich później. Będą potrzebować danych na temat liczby przypadków w ich społeczności, trendów w czasie oraz pozytywnych wskaźników testów dla ich obszarów i obszarów najbliżej ich powiatów. Rodzice oczekują również całkowitej przejrzystości, ponieważ okręgi przeglądają wskaźniki społeczności, aby podejmować decyzje dotyczące zamknięcia lub ponownego otwarcia. Będą udane otwarcia szkół i te wymagające. Wszystkie zainteresowane strony potrzebują forum do dzielenia się swoimi historiami.

Tutorzy, mentorzy i przestrzeń zbiorowa. Zapewnienie komputerów i hotspotów jest ważne dla dzieci i rodzin, które ich potrzebują, chociaż musimy również pamiętać, że niektóre rodziny wyraźnie nie mają dostępu do Internetu. Wiele rodzin będzie potrzebowało opiekunów, mentorów, moderatorów i zbiorowej przestrzeni, aby móc umiejętnie uczyć się w odległym miejscu. Społeczności o niskich dochodach powinny być finansowane w celu promowania i tworzenia lokalnych centrów uczenia się, które będą potrzebne milionom dzieci, które nie będą się kształcić w klasach.

Maski i materiałowe nakrycia twarzy. Noszenie maski, zwane „tymczasową szczepionką”, musi być kamieniem węgielnym krajowego planu mającego na celu ograniczenie transmisji w środowisku szkolnym i przestrzeniach zbiorowych. Jak możemy wzmocnić noszenie maski? Zarówno dla rodziców, nauczycieli, jak i opiekunów, zegar zaczyna się teraz, kiedy czujnie ćwiczymy noszenie maski przed i po rozpoczęciu nauki w szkole, a następnie utrzymujemy tę praktykę przez cały rok szkolny. Dyrektorzy szkół, rodzice i nauczyciele mogą współpracować nad stworzeniem oznakowania, które wzmacnia społeczną normę noszenia masek w szkołach i autobusach szkolnych oraz zachęca do tego dzieci.

Otwartość na rozwijającą się naukę i mądrość poza naszymi granicami. Co najważniejsze, wszyscy powinniśmy być pokorni co do ograniczeń wiedzy we wczesnych stadiach pandemii i oczekiwać zmienia się wraz z rozwojem wiedzy naukowej. Początkowo wielu ekspertów uważało, że dzieci nie dostały i nie przenosiły wirusa. Nie było podstaw, by to powiedzieć, ponieważ prawie każda szkoła w USA została zamknięta najpóźniej w marcu 17 th. Możemy szukać modelek gdzie indziej, ale szkoły w Europie zaczynały na zewnątrz i nigdy nie miały więcej niż 15 dzieci w klasie . Gdyby nie fala fali, która uderzyła w duży obszar kraju pod koniec czerwca, moglibyśmy tragicznie dążyć do pełnego, osobistego ponownego otwarcia, z 25 dzieci w klasie i 66 dzieci w autobusie szkolnym. Niedawno, kiedy otwierano szkoły w USA i za granicą, byliśmy zasypywani raportami o przypadkach zdiagnozowanych wśród uczniów i nauczycieli. Jednak podstawowe zasady zdrowia publicznego, takie jak dystans społeczny, noszenie masek i mycie rąk, mogą przeważać, jeśli będą konsekwentnie stosowane.

Szkoły nie mogą być bezpiecznie otwierane, jeśli występuje wysoki wskaźnik przenoszenia w społeczności. Ponowne otwarcie szkół musi mieć pierwszeństwo przed otwarciem barów, restauracji wewnątrz budynku i dużych spotkań towarzyskich w pomieszczeniach. Wszyscy ponosimy zbiorową odpowiedzialność i zobowiązujemy się do współpracy społecznej, dążąc do zdrowego i pełnego powrotu do szkoły dla naszych uczniów i nauczycieli.

Aby uzyskać więcej informacji na temat powrotu do szkoły, posłuchaj naszego podcastu „Living Better, Living Longer” z Alanem Gellerem „Powrót do szkoły: to nigdy nie było bardziej skomplikowane.”