Co jest na obiad? Jesteśmy z Tobą. Oto pięć naszych ulubionych kuloodpornych kolacji oraz lista zakupów, dzięki czemu dokładnie wiesz, czego potrzebujesz na nadchodzący tydzień. Każde danie zawiera mniej węglowodanów i łatwo dostosowuje się do diety, niezależnie od tego, czy jesteś Paleo, keto, czy po prostu częściej gotujesz w domu. Co więcej, te kolacje są przygotowywane z pełnowartościowych składników i (co najważniejsze) są całkowicie pyszne. Zacznijmy.

Kuloodporny tydzień posiłków o niższej zawartości węglowodanów

poniedziałek: Keto Wolnowarowa Wołowina Gulasz

Bowl of low carb beef stew and mashed turnips

Poszukaj pieczonej karmy z trawy, która zyskuje na niskim i powolnym gotowaniu. Ustaw powolną kuchenkę rano, a osiem godzin później otrzymasz obfity gulasz. Aha, i nie musisz zrazić wołowiny z wyprzedzeniem, ale zalecamy ją – brązowienie dodaje dodatkową warstwę pikantnego smaku i podnosi ten gulasz z „mniam” na „wow”. Podawaj z puree z rzepy i warzywa gotowane na parze z boku.

Przygotuj się na jutro Plate with cauliflower fried rice: Kości 1 dodatkową łodygę selera i jedną marchewkę na jutro smażony ryż.

Wtorek: Smażony ryż z kalafiorem

Plate with cauliflower fried rice

To danie szybko się łączy, więc przygotuj składniki, zanim zaczniesz gotować: pokrój w kostkę warzywa, zrób ryż z kalafiora i podziel na przyprawy i przyprawy. Jeśli chcesz posilić ten obiad, po ugotowaniu bekonu wymieszaj kilka jajek na pastwiskach – lub po prostu polej każdą porcję smażonym jajkiem.

Przygotuj się na jutro Plate with cauliflower fried rice: Gotuj i pokrój w kostkę sześć dodatkowych plasterków boczku. Drobno pokrój jeden dodatkowy por.

Środa: Jesienna sałatka z dynią piżmową, boczkiem i jarmużem

Paleo fall salad with squash, bacon and kale

Świętuj jesień dzięki tej pięknej sałatce obiadowej, która najlepiej wykorzystuje produkty sezonowe. Jeśli nie jesteś fanem jarmużu, użyj innego mocnego zielonego, takiego jak bok choy lub szwajcarski chard. Ponieważ poprzedniej nocy przygotowałeś bekon, ta sałatka to pestka, którą możesz połączyć. Użyj tylko czterech plasterków bekonu i zachowaj dwa ostatnie na jutrzejszy obiad. Posyp galaretowaną sałatkę Paleo stuffed acorn squash kuloodpornym olejem oktanowym z mózgu , aby naprawdę przenieść ją na wyższy poziom. Olej MCT poprawia rozpuszczalne w tłuszczach smaki żywności, więc jest to wspaniały olej wykończeniowy.

Przygotuj się na jutro Plate with cauliflower fried rice: Upiecz dodatkowy kabaczek z butternut i kabaczek z żołędziami na jutro i Piątkowe przepisy.

Czwartek: Paleo Faszerowane żołędzie Paleo

Paleo stuffed acorn squash

Już wcześniej wykonałeś ciężkie podnoszenie, piecząc kabaczek z żołędzi poprzedniej nocy. Wyjmij go z lodówki i pozwól mu spocząć na blacie podczas przygotowywania nadzienia, a następnie postępuj zgodnie z przepisem jak napisano. Podawać z mieszanymi zieleniami z boku.

Przygotuj się na jutro Plate with cauliflower fried rice: Usuń skórkę z dyni piżmowej ze skórki.

Piątek: Pieczona zupa z dyni piżmowej

Produkować

Mięso